Efter kun et halvt år i Grashoppers Zürich hat klubben, som fik ny ejer, opløst kontrakten med Sven Köhler. Jojo, ikke at beklager det...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Khalilou Traore R.I.P tragisk bilulykke. På banen var han vanvittig, udenfor banen var der han havde det svært i Odense.
Sådan husker jeg ham også uhæmmet god på banen .. jeg glemmer aldrig en kamp mod FCK hvor han nærmest legede med modstanderne på midten.af banen. Michael Buckholz der var ansat kom koordinator for udlændingene på det tidspunkt sigerbtil FS/SF i dag at klubber som Tottenham og West Ham viste interesse for ham inden han blev solgt til fransk fodbold Sochoux. Efter det franske ophold i et par år var han bl.a. til prøvetræning i Sdr.JyskE siges det
Sådan husker jeg ham også uhæmmet god på banen .. jeg glemmer aldrig en kamp mod FCK hvor han nærmest legede med modstanderne på midten.af banen. Michael Buckholz der var ansat kom koordinator for udlændingene på det tidspunkt sigerbtil FS/SF i dag at klubber som Tottenham og West Ham viste interesse for ham inden han blev solgt til fransk fodbold Sochoux. Efter det franske ophold i et par år var han bl.a. til prøvetræning i Sdr.JyskE siges det
Kan godt huske den kamp, ligger lidt fra den i link. R.I.P.
Comment