Hans Peter Utoft fra 1982-mesterholdet til venstre på billedet her er min datters matematiklærer på Morud Skole. Glimrende fodboldspiller og glimrende lærer, som ikke er bleg for at underholde børnene med anekdoter (lidt for ofte synes min datter). Kan også berette, at Troels Bech gør pæne fremskridt i det tidl. Fresh på Grønløkkevej, er oppe på 110 i squat og er meget fit.
Hans Peter Utoft fra 1982-mesterholdet til venstre på billedet her er min datters matematiklærer på Morud Skole. Glimrende fodboldspiller og glimrende lærer, som ikke er bleg for at underholde børnene med anekdoter (lidt for ofte synes min datter). Kan også berette, at Troels Bech gør pæne fremskridt i det tidl. Fresh på Grønløkkevej, er oppe på 110 i squat og er meget fit.
Store stærke Troels! Håber han bliver kommentator..
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Kom af en eller anden grund til at tænke på hvad der egentlig blev af Jens DK?
Får nogle år siden, spurgte jeg én fra Svendborg, hvad han lavede. Som jeg husker det, så ville han til at spille noget musik, men jeg ved ikke om, det er blevet til noget.
Har ofte tænkt på hvor meget det ødelagde for Sune, at Kim Brink hentede Carsten Hemme "hjem" til hans plads, det var lige der hvor Sune var ved at placere sig med substans på den defensive midt............og så bænken.....og så.........jeg tror "it could have been".
Får nogle år siden, spurgte jeg én fra Svendborg, hvad han lavede. Som jeg husker det, så ville han til at spille noget musik, men jeg ved ikke om, det er blevet til noget.
Comment