Fansene startede nu en aktion i internettet: "Tandindplantater for Lasse Nielsen". Der kan polslke tandlæger ansøge og gøre tilbud for de bedste tandinplantater for Lasse.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tidligere OB´spillere
Collapse
X
-
Lasse Nielsen får ikke så meget spilletid i Poznan men han føles åbenbart alligevel godt der. En polsk ven fortalte mig igår at han har det rigtigt, rigtig fint med fansene der. I et interview - da han blev præsentere t- blev han spurgt om at beskribe sin spillestil med et par ord. Han svarede: "Det er let sagt. Jeg mistede 3 tænder sidste sæson". Og viste de huller.
Fansene startede nu en aktion i internettet: "Tandindplantater for Lasse Nielsen". Der kan polslke tandlæger ansøge og gøre tilbud for de bedste tandinplantater for Lasse.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
I burde tjekke højdepunkter ud fra den kampen, hvor Espen Ruud scorede hattrick, det er seriøst nogle gode mål!
Målene kan findes på https://www.facebook.com/ODDSBALLKLUBB (et par posts nede på deres side)
Comment
-
Pænt vildtOprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAzer Busuladzic er til gengæld, tilsyneladende, gået lige ind i start-11'eren hos Dinamo Bukarest med fuld spilletid.
De har blandt andet mødt CL-kval kendinge som CFR Cluj, Steaua Bukarest og Astra Giurgi - og endda med en del sejre.
Det havde jeg ikke forventet, men flot af Azer.
Comment
-
Altså bare lækre nyheder :O)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDaniel Høegh matchvinder idag for Basel i pokalen..
Kasper Larsen startede igen inde for Groningen i weekenden..
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Du havde retOprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægSå vidt jeg har læst mig frem til, så er Emil småskadet og har været det i to uger nu? Jeg tror ikke han er sat af.. Endnu :)
Comment

Comment