Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tidligere OB´spillere
Collapse
X
-
hold da kæft for en ringe kamp, nu må det snart være slut med den sportschef!!!! han er totalt ubrugelig, jeg vidste vi ville tabe til Horsens som jeg skrev sidste weekend og vi for heller ikke point de næste mange kampe, vi har før oplevet sorte september og det gør vi igen 12 kampe og 7 point slået ud af Vejle i pokalen det er hvad den næste måned bringer, Fyn bliver slettet af fodbold kortet takket være kun at hente spillere som ingen andre vil have
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jkj Se indlæghold da kæft for en ringe kamp, nu må det snart være slut med den sportschef!!!! han er totalt ubrugelig, jeg vidste vi ville tabe til Horsens som jeg skrev sidste weekend og vi for heller ikke point de næste mange kampe, vi har før oplevet sorte september og det gør vi igen 12 kampe og 7 point slået ud af Vejle i pokalen det er hvad den næste måned bringer, Fyn bliver slettet af fodbold kortet takket være kun at hente spillere som ingen andre vil have
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVanvids tackling fra Emil Larsen.... har aldrig set ham lave glidende tackling i hans tid i Odense.
https://twitter.com/daniel26hoegh/st...85446273097729
Daniel Høegh fik massere af kredit for billedet, der viste hvordan han havde fightet mod Brøndby (på Brøndby stadion). Det var bare Emil Larsen, der faktisk havde blødt for os. Han lavede en fremragende glidende tackling, der stoppede en Brøndby kontra. Ja, jeg kan huske den. Det var nemlig ret usædvanligt!
Comment
-
Lasse Nielsen får ny træner i Poznan.
http://www.ran.de/fussball/internati...h-posen-115714
De vandt sidste kamp, men den Røde kun på bænken."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægAri Skulason får flittigt med spilletid i Lokeren. Han har lagt op til et par mål, og veksler ligesom hos os - mellem venstreback og højrekant."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEspen Ruud, vores kære dejlige nordmand - Han scorede hattrick i dag for Odd Grenland.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægWow! Fedt, at det går ham godt. Jeg savner ham helt vildt. Han var indbegrebet af den måde, jeg vil se OB spille på. Masser af fight og hårde tacklinger, og så er han den sidste back i OB, som kunne slå et bare nogenlunde indlæg.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment