Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Carlsberg glemmer hvem de sponserer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Carlsberg glemmer hvem de sponserer

    Hejsa

    Har lige set dette indlæg på en vens facebook side (han bor i Hobro)

    Carlsberg

    Hobro IK har allerede smadret Odense Boldklub, Brøndby IF og FCK. Hvor længe tror du, de kan blive ved?
    Carlsberg lover at give en omgang til hele DS Arena, hvis Superliga-guldet ender i Hobro.

    Er det OK at "vores" sponsor er "stolt" over, at Hobro har "smadret" OB - der kunne vel i det mindste have stået; har vundet over ...

    ALBANI tilbage på banen




    #2
    Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
    Hejsa

    Har lige set dette indlæg på en vens facebook side (han bor i Hobro)

    Carlsberg

    Hobro IK har allerede smadret Odense Boldklub, Brøndby IF og FCK. Hvor længe tror du, de kan blive ved?
    Carlsberg lover at give en omgang til hele DS Arena, hvis Superliga-guldet ender i Hobro.

    Er det OK at "vores" sponsor er "stolt" over, at Hobro har "smadret" OB - der kunne vel i det mindste have stået; har vundet over ...

    ALBANI tilbage på banen



    Tjaaa..
    Er det ikke i forvejen problematisk at en spiritus producent sponsorere sport?

    Comment


      #3
      Nu kan fodbold jo sagtens gå hånd i hånd med øl.

      Jeg har i hvert fald før nydt en øl til en fodbold kamp.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
        Tjaaa..
        Er det ikke i forvejen problematisk at en spiritus producent sponsorere sport?

        Kald mig gammeldags men jeg er helt enig

        Comment


          #5
          Jeg undrer mig da lidt engang imellem, over at man aldrig ser nogen egentlige OB-Carlsberg fremstød... Lige nu er der noget øl/alkoholdrik på hylderne alle vegne, hvor flasken er klædt helt fra top til tå med FcK eller BIF... og fint nok med det, men er OB mon, eller Carlsberg, ikke interesseret i den slags "kampagner"..? er det mere lokalt med OB..?

          Jeg har dog for et par år siden set nogen kageforme, i Hvide Sande, hehe, dog ikke med sponsor, bare dem fra Fanshoppen... men hvad de lavede på hylderne i en, tror det var Imerco, det ved jeg ikke, det er måske også Thorborg der ejer den kæde..? Så er Carlsberg jo heller ikke nødvendig, når man ellers ejer det hele selv...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jeg undrer mig da lidt engang imellem, over at man aldrig ser nogen egentlige OB-Carlsberg fremstød... Lige nu er der noget øl/alkoholdrik på hylderne alle vegne, hvor flasken er klædt helt fra top til tå med FcK eller BIF... og fint nok med det, men er OB mon, eller Carlsberg, ikke interesseret i den slags "kampagner"..? er det mere lokalt med OB..?

            Jeg har dog for et par år siden set nogen kageforme, i Hvide Sande, hehe, dog ikke med sponsor, bare dem fra Fanshoppen... men hvad de lavede på hylderne i en, tror det var Imerco, det ved jeg ikke, det er måske også Thorborg der ejer den kæde..? Så er Carlsberg jo heller ikke nødvendig, når man ellers ejer det hele selv...
            De findes også i OB-udgave.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
              Hejsa

              Har lige set dette indlæg på en vens facebook side (han bor i Hobro)

              Carlsberg

              Hobro IK har allerede smadret Odense Boldklub, Brøndby IF og FCK. Hvor længe tror du, de kan blive ved?
              Carlsberg lover at give en omgang til hele DS Arena, hvis Superliga-guldet ender i Hobro.

              Er det OK at "vores" sponsor er "stolt" over, at Hobro har "smadret" OB - der kunne vel i det mindste have stået; har vundet over ...

              ALBANI tilbage på banen



              Har du overvejet at det kan være muligt at Carlsberg står sim leverandør til cs arena , lige som de gør mange andre steder og dermed er en slags sponsor i Hobro ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                Tjaaa..
                Er det ikke i forvejen problematisk at en spiritus producent sponsorere sport?

                Øl er ikke spiritus ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  De findes også i OB-udgave.
                  Det er modtaget... den var både Carlsberg og OB med på så...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                    Comment


                      #11
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                        Hvor er det synd at de smukke striwer skal være i det selskab

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
                          Hvor er det synd at de smukke striwer skal være i det selskab
                          Men det er alligevel den flotteste af de viste, og det er jo vigtigt nok :D

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Har du overvejet at det kan være muligt at Carlsberg står sim leverandør til cs arena , lige som de gør mange andre steder og dermed er en slags sponsor i Hobro ?
                            Jow jow, men synes det er en malplaceret og uheldig formulering Carlsberg bruger: smadret OB - kunne vel ha' nøjes med at skrive: vundet over !

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                              Jow jow, men synes det er en malplaceret og uheldig formulering Carlsberg bruger: smadret OB - kunne vel ha' nøjes med at skrive: vundet over !
                              Okay så kan jeg bedre følge dig , troede det var ham Hobro guttens formulering
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X