Jeg skulle egentlig bare vise denne her til doktormabuse - for at advare ham om, at der kunne være seriøs konkurrence på vej!!! ;o) http://music.yahoo.com/blogs/music-n...184905710.html
Nu er jeg ikke den store Elvis-kender - men jeg synes godt nok, at ham den 16-årige gut her lyder sådan som jeg husker Elvis...!?!
En sjov artikel til minde om en regel, som flere og flere fodboldfans er for unge til at huske. Den kontrollerede tilbagelægning til målmanden (der måtte samle den op!)
Det blev forbudt for målmændene at samle tilbagelægninger op efter VM 1990 og EM 1992 havde produceret spandevis af røvsyge kampe, hvor teknisk dårlige hold lossede bolden tilbage til deres målmænd ved det mindste tegn på fare (onde tunger ville nok påstå, at vi ikke havde vundet EM uden den regel og Schmeichel).
Artiklen er illustreret med flere eksempler, der må virke ret besynderlige på en moderne fodboldfan. Min favorit er Graeme Souness' perfekte 65-meters tilbagelægnings-lob i en kamp mod Dynamo Kiev. Det er faktisk en sværere teknisk detalje end hvis han havde skudt på mål
Comment