Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy Football 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fantasy Football 2014

    Hej alle!

    Er der stemning for at vi laver en fantasy football-liga igen i år? I forhold til sidste år er vi lidt sent ude, så folk må meget gerne melde sig til inden for en uges tid. Vi skal nok være i hvert fald 10 for at kunne stable noget på benene – sidste år var vi 16, hvilket fungerede, men vi skal nok ikke være mange flere end det.

    Hvem er med? Det er sjovt som bare pokker, og det gør tilværelsen som OB-fan mindre elendig

    Og nå ja: Sidste år oplevede vi nogle brugere, der ikke satte hold efter nogle få kampe og som derfor ikke var skide sjove at have med. Hvis man melder sig til i år, sværger man til Sangild, Falk eller andre OB-guder på, at man tager det seriøst, også selvom man er 0-5.

    Som sagt, hvem er med?

    #2
    Jeg springer over i år.

    Comment


      #3
      Jeg er klar igen og jeg foreslår at vi igen bruger Fleaflicker. Deres side er nem og overskuelig.

      De brugere der var med sidste år, må meget gerne melde ind i denne tråd, hvis de vil være med igen i år. Ellers sletter jeg holdene i løbet af en uges tid.

      Jeg ved at Baobab og Somewhere Over Dwayne Bowe ihvertfald er klar igen, og jeg kunne forestille mig at Tvangsarven og Dalum 49'ers også er.

      Og ellers er jeg helt enig med dig. Det gør ikke noget, hvis vi bliver færre end 16, som må være max.


      Comment


        #4
        Jeg er helt sikkert også med (Larlis Lads).

        Hvordan med drafttidspunkter? Lige i øjeblikket har jeg meget åbent. Vil kunne langt de fleste aftener på hverdage og søndage.

        Comment


          #5
          Jeg er helt sikkert med.

          Håber, der er flere, der vil være med!

          Comment


            #6
            Jeg vil gerne være med i år, hvis der er plads.

            Comment


              #7
              Jeg må hellere springe over... har svært ved at huske at få skiftet ud i tide, og det skal i andre ikke lide under...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg må hellere springe over... har svært ved at huske at få skiftet ud i tide, og det skal i andre ikke lide under...

                Mvh

                MaxHH
                Samme begrundelse herfra.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                  Jeg er klar igen og jeg foreslår at vi igen bruger Fleaflicker. Deres side er nem og overskuelig.

                  De brugere der var med sidste år, må meget gerne melde ind i denne tråd, hvis de vil være med igen i år. Ellers sletter jeg holdene i løbet af en uges tid.

                  Jeg ved at Baobab og Somewhere Over Dwayne Bowe ihvertfald er klar igen, og jeg kunne forestille mig at Tvangsarven og Dalum 49'ers også er.

                  Og ellers er jeg helt enig med dig. Det gør ikke noget, hvis vi bliver færre end 16, som må være max.
                  Er det ikke bare med at skemalægge en draft og så se, hvor mange der vil være med?
                  Driflin er i hvert fald en seriøs fantasyspiller :)

                  EDIT: måske man kunne ændre i ligaen, så man starter en RB og en WR mere, hvis vi ikke bliver så mange?
                  Last edited by Benediktson; 26-08-2014, 18:07.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af profeten Se indlæg
                    Hej alle!

                    Er der stemning for at vi laver en fantasy football-liga igen i år? I forhold til sidste år er vi lidt sent ude, så folk må meget gerne melde sig til inden for en uges tid. Vi skal nok være i hvert fald 10 for at kunne stable noget på benene – sidste år var vi 16, hvilket fungerede, men vi skal nok ikke være mange flere end det.

                    Hvem er med? Det er sjovt som bare pokker, og det gør tilværelsen som OB-fan mindre elendig

                    Og nå ja: Sidste år oplevede vi nogle brugere, der ikke satte hold efter nogle få kampe og som derfor ikke var skide sjove at have med. Hvis man melder sig til i år, sværger man til Sangild, Falk eller andre OB-guder på, at man tager det seriøst, også selvom man er 0-5.

                    Som sagt, hvem er med?
                    Jeg er på! Håber der er lidt mere tid end sidste år, hvor en nyfødt brugte al tiden.
                    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                    Comment


                      #11
                      Hvis vi kan nå at få stablet det på benene inden næste uge, så er jeg da klar.
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Hvis vi kan nå at få stablet det på benene inden næste uge, så er jeg da klar.
                        Det er lidt op til Bayliss.

                        Hvis der er nogen, der kender ham privat, må de godt bede ham om at rette opmærksomheden mod denne tråd :)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Det er lidt op til Bayliss.

                          Hvis der er nogen, der kender ham privat, må de godt bede ham om at rette opmærksomheden mod denne tråd :)
                          Ja. Første kamp er natten til fredag i næste uge, så det skal jo være inden da. Jeg kan selv bedst tirsdag, onsdag eller torsdag aften. Lørdag, søndag (inden eller efter kampen) eller mandag kan nok også lade sig gøre hvis det er.

                          Vi kunne evt. smide en doodle op.

                          Comment


                            #14
                            Min storebror er også klar.

                            Mht. draft kan jeg også de fleste aftener. Og hvis man ikke kan, må man bare lave en ordentligt auto-draft på forhånd. Sådan er vilkårene vel, når vi er i så dårlig tid :/
                            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Jeg er åben for de fleste dage, så hvis Anders gider lave en doodle, er det helt fint med mig.

                              Jeg har fjernet de hold jeg ved ikke har givet lyd fra sig, og et par udover det. Hvis jeg er kommet til at fjerne nogen, der gerne vil spille med, beklager jeg selvfølgelig.

                              Man kan oprette sig her:

                              http://www.fleaflicker.com/nfl/leagu...ue&eh=30045abb

                              League name: Odense Boldklub
                              League password: odense1887 (this is a private league and requires a password)

                              Ta' jer ikke af hvordan folk er delt i de forskellige divisioner. Der bliver lavet en lodtrækning når vi har fundet det endelige antal deltagere, så hvor man er nu, betyder ikke noget.
                              Som jeg lige kan tælle det, udfra tråden her og dem jeg har snakket med, er vi pt 8 sikre. Det er uden macrellens storebror. Så er der andre der har lyst til at deltage, man kan stadig nå det.


                              Comment

                              Working...
                              X