Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Citatquiz, vol. 9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Korrekt... ville ellers have kørt med "But be nice"-talen, hvis ingen havde budt ind endnu... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Jeg har måske set den film 20 gange

    Nyt citat:

    JM: Yeah, the Black Shakes. What causes it?

    S: What causes it? This causes it! This causes it! This causes it! Information overload! All the electronics around you poisoning the airwaves. Technological fucking civilization. But we still have all this shit, because we can't live without it. Let me do my work.

    EDIT: Søndag flyver jeg til Ungarn i 6 dage, så hvis nogen kommer med et gæt, er det ikke sikkert jeg svarer lige med det samme :-)
    Last edited by Storfod; 19-04-2014, 17:07.
    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

    Comment


      Undskyld jeg lige kommer inde fra siden, men hvilken Olsen-Banden film har vi med at gøre her?

      "Af alle de sorte vi har været ude for gennem årene er disse her de sorteste."

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
        Jeg har måske set den film 20 gange

        Nyt citat:

        JM: Yeah, the Black Shakes. What causes it?

        S: What causes it? This causes it! This causes it! This causes it! Information overload! All the electronics around you poisoning the airwaves. Technological fucking civilization. But we still have all this shit, because we can't live without it. Let me do my work.

        EDIT: Søndag flyver jeg til Ungarn i 6 dage, så hvis nogen kommer med et gæt, er det ikke sikkert jeg svarer lige med det samme :-)
        Hjemme igen? Så kunne vi vist godt bruge et hint...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Keanu Reeves har hovedrollen :-)
          I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
            Keanu Reeves har hovedrollen :-)
            The Matrix? Synes ikke jeg kan huske dialogen, men temaet passer da meget godt...

            mvh

            MaxHH

            Comment


              Ikke The Matrix, men det er dog en fremtids/sci-fi film.. Ice-T har en mindre rolle :-)
              I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                Ikke The Matrix, men det er dog en fremtids/sci-fi film.. Ice-T har en mindre rolle :-)
                Johnny Mnemonic (staveplade)?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Johnny Mnemonic (staveplade)?
                  Korrekt, og korrekt stavet :-)
                  I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                    Korrekt, og korrekt stavet :-)
                    Mere held end forstand. Især fordi jeg faktisk ikke har set den

                    Mit indspark:

                    "A: Why do you wanna fight?R: Because I can't sing or dance"
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Mere held end forstand. Især fordi jeg faktisk ikke har set den

                      Mit indspark:

                      "A: Why do you wanna fight?R: Because I can't sing or dance"
                      Kunne godt tyde på at vi skal bruge et citat mere, eller et hint... ,o(

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Vildt gæt: Rocky(Der er jo så 6 at vælge imellem, men vi siger bare den første)
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                          Vildt gæt: Rocky(Der er jo så 6 at vælge imellem, men vi siger bare den første)
                          Du behøver ikke flere gæt. Det er helt korrekt.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            "kom kun du smækfede yngling, åben dit vældige gab du strandede hval og udgyd din visdom med din filipensbefængte tunge"
                            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              "kom kun du smækfede yngling, åben dit vældige gab du strandede hval og udgyd din visdom med din filipensbefængte tunge"
                              Har læst bogen, men ikke set filmen. Det kan dog kun være "Det forsømte forår"

                              Comment


                                Præcis.
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X