Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fodboldkommentatorer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fodboldkommentatorer

    Sidder og ser West Bromwich – Fulham.

    Kommentatoren siger konsekvent ved hjørnespark, at spilleren "server den indover", jeg ser altså ikke tennis eller volleyball .... og er total "street" ved at kalde West Bromwich for West Broooom..... kald dem dog West Bromwich eller Baggies

    Er det kun mig, som synes at mange kommentatorer er håbløse at høre på

    #2
    Nej der er langt imellem de gode kommentatorer. Den mest saglige er Morten Bruun synes jeg. Det er selvfølgelig individuelt.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nej der er langt imellem de gode kommentatorer. Den mest saglige er Morten Bruun synes jeg. Det er selvfølgelig individuelt.
      Synes nu også Lars Jacobsen gør det ganske fornuftigt. Objektiv og faglig.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Synes nu også Lars Jacobsen gør det ganske fornuftigt. Objektiv og faglig.
        Ja Lars er også god nok. Han er meget objektiv i modsætning til werge og frimann.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Synes nu også Lars Jacobsen gør det ganske fornuftigt. Objektiv og faglig.
          Ja, det er han.... og glad for at han stadigvæk følger meget med i, hvad der dagligt sker i Ådalen (jeg var imponeret af, den detaljegrad han havde ift. U19 spillerne, da vi spillede mod Silkeborg).

          Comment

          Working...
          X