Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hyggeligt værtshus nær stadion?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hyggeligt værtshus nær stadion?

    En kammerat og jeg vil varme op til fredagens kamp med et par kolde, og i den forbindelse vil jeg høre jer der bor i Odense, om der ligger et hyggeligt værtshus tæt på stadion. Jeg kender ikke så meget til gode vandhuller i byen, så jeg håber at I kan hjælpe,
    - Nicolai

    #2
    De få gange jeg har været på stadion er jeg mødt op i Brandts passage og så er man fulgt ad i samlet flok med sang og godt humør .. ved ikke om det stadig sker?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Hvis det skal være NÆR stadion, så er det da oplagt at vælge Restaurant Stadion - et lille værtshus få hundrede meter fra Stadion, hvor man kan få sig et par pils, spille lidt dart eller billard.

      ...ellers er der så vidt jeg ved noget "opvarmning" på James Dean inde i centrum fra engang om eftermiddagen.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Hvis det skal være NÆR stadion, så er det da oplagt at vælge Restaurant Stadion - et lille værtshus få hundrede meter fra Stadion, hvor man kan få sig et par pils, spille lidt dart eller billard.

        ...ellers er der så vidt jeg ved noget "opvarmning" på James Dean inde i centrum fra engang om eftermiddagen.
        jeg kan kun give min anbefaling til restaurant stadion lille hyggeligt sted!!...på vej fra stadion plejer vi gerne at gøre holdt på westend på Vesterbro meget Ol´skool....men hyggeligt, fredeligt og billigt....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment

        Working...
        X