Jeg smider lige min senere (det er nok snart at vente til de sidste er sorteret fra).
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
DIN startopstilling til VM?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMener du det danske fodboldlandshold eller hvad tænker du på?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
--------------Schmeichel
Dalsgaard - Kjær - AC - Stryger
-----------Schöne - Delaney
----------------Eriksen
----Fischer - Dolberg - Sisto
Ville jeg stille med, når vi skulle dominere. Kvist skal vel spille når vi møder f.eks. Frankrig.
Men jeg synes sgu det er svært. De er meget lige, især i angrebet.
Comment
-
------------Schmeichel
----------------Eriksen
--------Fischer - Sisto
------------Dolberg
Ja ... det bliver så præcis den samme :D, jeg mener dog ikke at Kvist skal spille, men det kommer han helt sikkert til.
Jeg er ikke skide glad for Dalsgaard, mildt sagt ... resten er fra okay til fremragende!Last edited by Entusiastens; 04-06-2018, 12:16.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg------------Schmeichel
----------------Eriksen
--------Fischer - Sisto
------------Dolberg
Ja ... det bliver så præcis den samme :D, jeg mener dog ikke at Kvist skal spille, men det kommer han helt sikkert til.
Jeg er ikke skide glad for Dalsgaard, mildt sagt ... resten er fra okay til fremragende!Clara | Stor fan af min elevationsseng |
Comment
Comment