Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Men prøv at tænk hvor mange penge DR (og alle os andre der betaler licens) ville kunne spare, hvis DR blev kommerciel og viste reklamer? DR ville kunne producere/købe nogle meget bedre programmer, som folk i virkeligheden gad se. I stedet er DR's sendeflade proppet med gamle udsendelser som ikke har den almene befolknings interesse. Fra nu til kl 17.50 viser de "Bevar mig vel", Hammerslag, Inspector Morse, Hun så et mord, Miss Marple og Stormagasinet II. Helt ærligt - hvem ser de programmer?
Jeg synes det er forkert at jeg bliver tvunget til at betale 203 kr om måneden for at kunne se DR's programmer og høre P3 - noget som jeg gør meget meget sjældent (primært fordi de sender genudsendelser af programmer som min mor måske ville synes er spændende).
Til sammenligning kan jeg sige at jeg betaler 319 kr for ALLE de yderligere omkring 30-35 kanaler jeg har i min TV pakke. Og de TV kanaler sender meget bedre programmer og nyere film end DR kan formå.
Og hvis jeg endelig ikke kunne lide det de 35 kanaler sendte, så kunne jeg jo bare afmelde min TV pakke - det er mig helt frit i modsætning til DR's licens lort...
Comment