Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKun hvis de kører ind i brandhaner, som jo altid sker i virkeligheden.
MvT
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægNu vi snakker om myter på film, så hørte jeg for nyligt at grunden til at folk falder om når de bliver skudt, er at de har set på film at det skal man gøre. Folk i virkeligheden falder først om når det går op for dem at de er blevet ramt. Jeg har aldrig set nogen blive skudt, eller prøvet det selv, så jeg skal ikke kunne sige om det er rigtigt, men tanken er da sjov... sådan at vores adfærdsmønster dikteres af hvordan vi tror man skal reagere på en situation...
Mvh
MaxHH
Det er edderdytme en sjov myte, hvis den holder stik.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Den er da betydeligt bedre en bævertænderne fra sidst! Er positivt overrasket over Hummels bud, omend jeg gerne ville have haft striber på ærmer a la AaBs nye Hummeltrøje. Og et liiiidt indre hvidt felt på bagsiden. Kraven skal nok ses i virkeligheden, for at man forstår de colour blocks, der er ilagt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægEr vi sikre på de grønne er ude trøjer? Eller kan man håbe det er 3 trøjer og der kommer gule/sorte striwer igen....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg ved ingenting, men...OB plejer da at have 3 sæt trøjer - hjemme, ude og så 3.-trøjen. Man kunne jo evt. håbe/tro på en gul/sort-stribet som udetrøje og så den grønne som 3.-trøje?
Så vidt jeg kan se har AaB/Hummel heller ikke præsenteret nogen udebanetrøje i Nordjylland endnu, så mon ikke de kører samme taktik :-)
Jeg synes generelt Hummel har overrasket mig meget positivt indtil videre både med hjemmebane trøje og bukser samt deres træningsgear osv., så det skulle undre mig, hvis ikke de også kommer med en spændende udebanetrøje når de vurderer tiden er perfekt til det.
Comment
-
Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.
Det trækker sgu en anelse ned for mig..!http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægEt lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.
Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægEt lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.
Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
Comment
Comment