Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Knock yourself out. Det er kun på film, at cigaretter kan antænde benzin
    Well, jeg er alligevel holdt op med at ryge, og jeg har ikke kørekort.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Knock yourself out. Det er kun på film, at cigaretter kan antænde benzin
      Vil det sige biler heller ikke springer i luften hvis de kører ind i noget??? ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Vil det sige biler heller ikke springer i luften hvis de kører ind i noget??? ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Kun hvis de kører ind i brandhaner, som jo altid sker i virkeligheden.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Kun hvis de kører ind i brandhaner, som jo altid sker i virkeligheden.

          MvT
          Nu vi snakker om myter på film, så hørte jeg for nyligt at grunden til at folk falder om når de bliver skudt, er at de har set på film at det skal man gøre. Folk i virkeligheden falder først om når det går op for dem at de er blevet ramt. Jeg har aldrig set nogen blive skudt, eller prøvet det selv, så jeg skal ikke kunne sige om det er rigtigt, men tanken er da sjov... sådan at vores adfærdsmønster dikteres af hvordan vi tror man skal reagere på en situation...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Nu vi snakker om myter på film, så hørte jeg for nyligt at grunden til at folk falder om når de bliver skudt, er at de har set på film at det skal man gøre. Folk i virkeligheden falder først om når det går op for dem at de er blevet ramt. Jeg har aldrig set nogen blive skudt, eller prøvet det selv, så jeg skal ikke kunne sige om det er rigtigt, men tanken er da sjov... sådan at vores adfærdsmønster dikteres af hvordan vi tror man skal reagere på en situation...

            Mvh

            MaxHH
            Det er ligesom når en kvinde stikker mig en lussing, bare fordi alle hendes veninder har gjort det samme. Ren diktering af adfærdsmønster.

            Det er edderdytme en sjov myte, hvis den holder stik.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Den er da betydeligt bedre en bævertænderne fra sidst! Er positivt overrasket over Hummels bud, omend jeg gerne ville have haft striber på ærmer a la AaBs nye Hummeltrøje. Og et liiiidt indre hvidt felt på bagsiden. Kraven skal nok ses i virkeligheden, for at man forstår de colour blocks, der er ilagt.

              Comment


                Købte min på Stadion i fredags. Udnyttede de 20% ved "næste køb" fra sæsonkortet. Majet, majet fee trøje - kan varmt anbefale! ;o)

                Comment


                  Efter at have set den i kamp, er jeg også solgt. Den kunne være mere klassisk i designet, men fuck det. Den trøje er kult!
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    liiiige lovlig hvid ryg til min smag - men det er jo det klassiske dilemma, hvis trykket bagpå også skal kunne læses ordentligt.

                    Comment


                      Er vi sikre på de grønne er ude trøjer? Eller kan man håbe det er 3 trøjer og der kommer gule/sorte striwer igen....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Er vi sikre på de grønne er ude trøjer? Eller kan man håbe det er 3 trøjer og der kommer gule/sorte striwer igen....
                        Jeg ved ingenting, men...OB plejer da at have 3 sæt trøjer - hjemme, ude og så 3.-trøjen. Man kunne jo evt. håbe/tro på en gul/sort-stribet som udetrøje og så den grønne som 3.-trøje?
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg ved ingenting, men...OB plejer da at have 3 sæt trøjer - hjemme, ude og så 3.-trøjen. Man kunne jo evt. håbe/tro på en gul/sort-stribet som udetrøje og så den grønne som 3.-trøje?
                          Jeg har det samme håb mht udebanetrøje. Jeg gætter på vi lige kører en periode med den lidt kedelige 3. trøje for lige at få solgt en stak af den nye (og i mine øjne flotte) hjemmebane trøje, hvorefter man præsenterer en virkelig fed udebanetrøje, som selv alle dem som har købt hjemmebane trøjen, bare MÅ eje ;-).

                          Så vidt jeg kan se har AaB/Hummel heller ikke præsenteret nogen udebanetrøje i Nordjylland endnu, så mon ikke de kører samme taktik :-)

                          Jeg synes generelt Hummel har overrasket mig meget positivt indtil videre både med hjemmebane trøje og bukser samt deres træningsgear osv., så det skulle undre mig, hvis ikke de også kommer med en spændende udebanetrøje når de vurderer tiden er perfekt til det.

                          Comment


                            Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.

                            Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
                            http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                              Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.

                              Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
                              Det... Lyder... Mega... Pinligt...

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                                Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.

                                Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
                                Hmmmm, lyder ikke så smart. Hvem mangler osv.?.

                                Comment

                                Working...
                                X