Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu har jeg set videoen 8-10 gange - og jeg kan strække mig til at kunne sige, at jeg ser en trøje med blå og hvide striber (heldigvis :D ) og så med hvide ærmer og Hummels vinkler.
    Hvordan man kan lande på, at "den ser fed ud" og lign. udsagn er mig en gåde :D
    Men fred være med det ;-)
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Videoen bekræfter mit photoshop-mockup er meget tæt på korrekt (man kan ikke se kraven).

      Jeg er glad for, at vi slipper for "sport"-delen i Carlsberg-logoet. Men det havde jeg nu nok en fornemmelse af i forvejen. Både FCK og Frem har "rene" Carlsberglogoer, og i træningskampene har vi spillet med rent Carlsberglogo på trøjerne.

      Jeg går ud fra, at det er nogen de har fået til trøjerne, og ikke nogle de har haft liggende fra sidst.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Det ligner verdens flotteste striber
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Nu har jeg set videoen 8-10 gange - og jeg kan strække mig til at kunne sige, at jeg ser en trøje med blå og hvide striber (heldigvis :D ) og så med hvide ærmer og Hummels vinkler.
          Hvordan man kan lande på, at "den ser fed ud" og lign. udsagn er mig en gåde :D
          Men fred være med det ;-)
          Øhhhh nå ......og?. Jeg må åbenbart være meget gådefuld så, siden jeg kan mene at trøjen umiddelbart ser fed ud
          Men fred være med det ;-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Som jeg tidligere har skrevet, så ER trøjen altså klar. OB venter bare på det rette tidspunkt at frigive den.
            Ved du noget omkring udebanetrøje?.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Øhhhh nå ......og?. Jeg må åbenbart være meget gådefuld så, siden jeg kan mene at trøjen umiddelbart ser fed ud
              Men fred være med det ;-)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Super arbejde.
                Det ser rigtig fint ud og det ligner umiddelbart en ganske fornuftig OB-trøje fra Hummel. Der er et par usikkerhedsmomenter omkring den der hals, hvor man først kan se alle detaljer når man får et foto i bedre kvalitet. Er der eksempelvis knapper som på en polo-trøje? *1) osv. Håber samtidig trøjen/stoffet er i en ordentlig kvalitet og helst med det carlsberg-logo du har sat på og ikke det der Carlsberg Sport.*2) Men det bliver spændende at se de sidste detaljer når klubben præsenterer den officielt. Og så mangler vi jo stadig at se en udebanetrøje.

                Nu hvor du har bevist dine photoshop evner kan du så ikke lave en version som er helt identisk bare med en anden farvekombination (gul/sort evt)*3) og sende den til OB som inspiration til udebanetrøje ;-)
                *1: Hvis kraven er som den var på Kovals målmandstrøje, og de kraver der ligner i Hummels teamwear, så er der ikke knapper i.

                *2: Videoen fra Intersport bekræfter (med 95% sandsynlighed), at ligesom den grønne trøje er der almindeligt Carlsberg-logo på (og hurra for det!)

                *3: Jeg har af en eller anden grund ikke kunne knække koden om, hvordan fan' man skifter farver på komplicerede billeder i photoshop. Så du må nøjes med at drømme (ser ud til vi får den rædderlige mintgrønne som foreløbig udebanetrøje alligevel).
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Ved du noget omkring udebanetrøje?.
                  Det bliver den grønne - trust me. ;-)
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    *1: Hvis kraven er som den var på Kovals målmandstrøje, og de kraver der ligner i Hummels teamwear, så er der ikke knapper i.

                    *2: Videoen fra Intersport bekræfter (med 95% sandsynlighed), at ligesom den grønne trøje er der almindeligt Carlsberg-logo på (og hurra for det!)

                    *3: Jeg har af en eller anden grund ikke kunne knække koden om, hvordan fan' man skifter farver på komplicerede billeder i photoshop. Så du må nøjes med at drømme (ser ud til vi får den rædderlige mintgrønne som foreløbig udebanetrøje alligevel).
                    Off Topic On:

                    Ad *3:
                    Layer mask og så channel mixer (det burde kunne gøre det - jeg er ikke selv nogen haj til lige netop dette, da jeg aldrig bruger det)

                    //Off topic off
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Videoen bekræfter mit photoshop-mockup er meget tæt på korrekt (man kan ikke se kraven).

                      Jeg er glad for, at vi slipper for "sport"-delen i Carlsberg-logoet. Men det havde jeg nu nok en fornemmelse af i forvejen. Både FCK og Frem har "rene" Carlsberglogoer, og i træningskampene har vi spillet med rent Carlsberglogo på trøjerne.

                      Jeg går ud fra, at det er nogen de har fået til trøjerne, og ikke nogle de har haft liggende fra sidst.
                      YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES!

                      Det jeg vente på længe. Endelig

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Hvis man ser det billede der er postet af vores nye målmand med sin trøje og man går ud fra det bliver kraven så synes jeg det er en lækker trøje :D

                        Comment


                          Den grønne udebane er forfærdelig, men hvis det her bliver vores målmandstrøje, så tror jeg for første gang nogensinde at jeg skal investere i sådan én.

                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            AAB har annonceret at deres nye Hummel trøjer kommer den 24 Februar. Ved ikke om vi kan lægge noget i det i forhold til vores, men håber da de lander før på Fyn;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Den grønne udebane er forfærdelig, men hvis det her bliver vores målmandstrøje, så tror jeg for første gang nogensinde at jeg skal investere i sådan én.

                              Enig! Den målmandstrøje er vanvittig fed!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Enig! Den målmandstrøje er vanvittig fed!
                                Vanvittig fed???? Hvad ser du som jeg ikke gør? Jeg ser bare en sort trøje med et Carlsberg og OB logo på.

                                Comment

                                Working...
                                X