Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Massiob
    replied
    Er jeg den eneste der ikke kan finde den nye trøje?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Breum Se indlæg
    Den nye trøje kan ses på Superligaens hjemmeside. Under stats ses Festersen i den

    http://www.superliga.dk/spiller/rasmus-festersen
    Den ser da okay lækker ud.. Mon der så er klublogoer fra Øens Hold i det blå?

    Leave a comment:


  • Breum
    replied
    Den nye trøje kan ses på Superligaens hjemmeside. Under stats ses Festersen i den

    http://www.superliga.dk/spiller/rasmus-festersen

    Leave a comment:


  • Seneca
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.
    Den skulle være sikker.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Super fedt signal hvis alle klubber kommer på tråden, bare det bliver nedtonet så det ikke ligner der står en hel stil på bagsiden af trøjen

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg synes da det er fedt at man Hylder de klubben på Fyn som er med i øens hold. Men jeg vil give dig ret i at man godt kunne gøre noget med Reklame for den, men nu er jeg ikke syndeligt imponeret af OB kommunikations afdeling.
    Det er fint at hylde samarbejdspartnere, men det giver bare tit nogle grimme trøjer.

    Og ja, OBs kommunikationsafdeling halter helt vildt i forhold til de klubber vi sammenligner os med.

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.

    In other news, så gør Hummel/AAB lidt mere ud af at reklamere for deres samarbejde, end OB har gjort. Sgu lidt træls at man kan mærke, at vi ligger længere nede i hierakiet på den front.

    Jeg synes da det er fedt at man Hylder de klubben på Fyn som er med i øens hold. Men jeg vil give dig ret i at man godt kunne gøre noget med Reklame for den, men nu er jeg ikke syndeligt imponeret af OB kommunikations afdeling.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
    Ved ikke om det har været nævnt herinde, men den nye trøje skulle have broderet navnene på alle klubberne fra "Øens hold" ind i designet. Min kilde sagde, at den kom i salg i næste uge. Tirsdag/onsdag-ish. :-)
    Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.

    In other news, så gør Hummel/AAB lidt mere ud af at reklamere for deres samarbejde, end OB har gjort. Sgu lidt træls at man kan mærke, at vi ligger længere nede i hierakiet på den front.

    Last edited by Onkel Riffel; 20-02-2016, 22:58.

    Leave a comment:


  • Seneca
    replied
    Ved ikke om det har været nævnt herinde, men den nye trøje skulle have broderet navnene på alle klubberne fra "Øens hold" ind i designet. Min kilde sagde, at den kom i salg i næste uge. Tirsdag/onsdag-ish. :-)

    Leave a comment:


  • the_mj
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Alt bliver da federe med et OB logo
    Vanvittig federe med OB logo! :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
    Vanvittig fed???? Hvad ser du som jeg ikke gør? Jeg ser bare en sort trøje med et Carlsberg og OB logo på.
    Alt bliver da federe med et OB logo

    Leave a comment:


  • majs
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig! Den målmandstrøje er vanvittig fed!
    Vanvittig fed???? Hvad ser du som jeg ikke gør? Jeg ser bare en sort trøje med et Carlsberg og OB logo på.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Den grønne udebane er forfærdelig, men hvis det her bliver vores målmandstrøje, så tror jeg for første gang nogensinde at jeg skal investere i sådan én.

    Enig! Den målmandstrøje er vanvittig fed!

    Leave a comment:


  • Stoltjyde
    replied
    AAB har annonceret at deres nye Hummel trøjer kommer den 24 Februar. Ved ikke om vi kan lægge noget i det i forhold til vores, men håber da de lander før på Fyn;-)

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Den grønne udebane er forfærdelig, men hvis det her bliver vores målmandstrøje, så tror jeg for første gang nogensinde at jeg skal investere i sådan én.

    Leave a comment:

Working...
X