Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt FCK-OB

    Der skal gerne hentes 3-4 nye i vinduet med god kvalitet efter denne lorte indsats der igen udstiller vores lorteforsvar.

    Lort lort lort

    #2
    Et træls, men forventet, nederlag i kloaken. Vi viser i små bider noget godt spil, men de var bare bedre end os i dag. Nu er der 3 måneder hvor Kent kan sætte sit præg endnu mere på holdet, og Jesper skal forhandle med nye, som gamle, spillere.

    Det er aldrig sjovt at tabe, men efteråret er godkendt i forhold til det jeg forventede. Vi er på rette vej og det ændre dagens kamp ikke på.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Nu er jammerdalen overstået og vi kan gå igang med at fråde os i den kage de kalder Silly Season.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Skala fra 1-10

        Koval 5
        Desler 6
        Jona 3
        Lasse 4
        Skula 5
        Greve 3
        Mak 5
        Azer 5
        Falk 5
        Fester 4
        Zohore 3

        Lund kommer ind og gør det godt

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Der skal gerne hentes 3-4 nye i vinduet med god kvalitet efter denne lorte indsats der igen udstiller vores lorteforsvar.

          Lort lort lort
          Lad os begynde med ham:

          http://www.transfermarkt.de/lars-unn.../spieler/53696
          Har nok 1,5 år kontrakt i Düsseldorf men får ingen spilletid på grund af stor konkurrence fra Rensing.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Så vil jeg da også give mit besyv med:

            Koval 3
            Desler 4
            'Anføreren' 2
            Lasse 3
            Ari 4
            Greve 3
            Makrini 6
            Azer: 5
            Falk: 4
            Festersen: 4
            Zohore: 3

            Og ros til OL for et godt indhop. Det må være slut med Desler på backen i denne omgang.

            Comment


              #7
              Vi burde have startet med Tørnes og Lund.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Vi burde have startet med Tørnes og Lund.

                MvT
                Hvem af begge skulle stå i målet? ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Lad os begynde med ham:

                  http://www.transfermarkt.de/lars-unn.../spieler/53696
                  Har nok 1,5 år kontrakt i Düsseldorf men får ingen spilletid på grund af stor konkurrence fra Rensing.
                  Med 4 målmænd i truppen tror jeg ikke det bliver til noget.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af dasklo Se indlæg
                    Med 4 målmænd i truppen tror jeg ikke det bliver til noget.
                    Men uden en som fortjener navn "målmand" (eller ikke er skadet) tror jeg ikke det bliver til noget...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Det siger desværre en del om holdet, at både Brøndby, FCK, Esbjerg, SønderjyskE og givetvis også AaB, har haft deres bedste kamp i efteråret mod os. Rygraden på holdet er stadig ikke eksisterende.

                      Comment


                        #12
                        Det siger vel meget om kampen, at de to gange, der kommer gang i vores offensive spil, er ved indskiftningen af to backer.
                        Det var sgu en øvkamp at gå til pause på.

                        Comment


                          #13
                          Det er et eller andet der irriterer mig ved de hér kampe, hvor spillet sejler - det ligner ikke, at der er lavet et taktisk oplæg til kampen. I 1. halvleg ligner det, at FCK er 2 mand mere på banen. OB formår ikke at komme ind i kampen overhovedet.

                          Det kan godt være, at Kent Nielsen er en god træner i det daglige. Men hvor god han er taktisk - det vil jeg gerne sætte spørgsmål ved.

                          Så er der det andet: Oliver Lund skal da spille på det hér OB-hold. Ligesom der gik utrolig lang tid inden midtbanen, midterforsvaret og venstrebacken kom på plads i starten af sæsonen, så synes jeg, at Kent Nielsen er for lang tid om at finde de bedste spillere til OB's hold.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Det er et eller andet der irriterer mig ved de hér kampe, hvor spillet sejler - det ligner ikke, at der er lavet et taktisk oplæg til kampen. I 1. halvleg ligner det, at FCK er 2 mand mere på banen. OB formår ikke at komme ind i kampen overhovedet.

                            Det kan godt være, at Kent Nielsen er en god træner i det daglige. Men hvor god han er taktisk - det vil jeg gerne sætte spørgsmål ved.

                            Så er der det andet: Oliver Lund skal da spille på det hér OB-hold. Ligesom der gik utrolig lang tid inden midtbanen, midterforsvaret og venstrebacken kom på plads i starten af sæsonen, så synes jeg, at Kent Nielsen er for lang tid om at finde de bedste spillere til OB's hold.
                            Hørt! Har det nøjagtigt på samme måde.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Det er et eller andet der irriterer mig ved de hér kampe, hvor spillet sejler - det ligner ikke, at der er lavet et taktisk oplæg til kampen. I 1. halvleg ligner det, at FCK er 2 mand mere på banen. OB formår ikke at komme ind i kampen overhovedet.

                              Det kan godt være, at Kent Nielsen er en god træner i det daglige. Men hvor god han er taktisk - det vil jeg gerne sætte spørgsmål ved.

                              Så er der det andet: Oliver Lund skal da spille på det hér OB-hold. Ligesom der gik utrolig lang tid inden midtbanen, midterforsvaret og venstrebacken kom på plads i starten af sæsonen, så synes jeg, at Kent Nielsen er for lang tid om at finde de bedste spillere til OB's hold.
                              OL lavede (igen) et fint indhop i dag, men nu har det jo fungeret fint med den opstilling i de tre foregående kampe, så det er imo fint nok at prøve at holde fast i det. Desuden synes jeg, at det er fint at prøve at give Greve lidt mere kontinuerligt spilletid for at få en bedre ide om, hvor langt det kan række med ham

                              Comment

                              Working...
                              X