Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Han var et stort talent, men det er slet ikke blevet indfriet i EFB. Men enig i din betragtning. Han er aldrig kommet igang. Lidt Emil Larsen over det, dog uden brok og piveri.

Mener at have hørt at EfB meget gerne vil af med ham . Har en EfB kontakt som jeg vil spørge på mandag .

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enkelte gode kampe , mange anonyme og en sjat elendige = ikke prangende .
    Han var et stort talent, men det er slet ikke blevet indfriet i EFB. Men enig i din betragtning. Han er aldrig kommet igang. Lidt Emil Larsen over det, dog uden brok og piveri.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Så er han vel ikke god nok?!

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Hvad har Mohammed Fellah vist i Esbjerg?
    Enkelte gode kampe , mange anonyme og en sjat elendige = ikke prangende .

her reaktionen sidst han blev rygtet væk .
    http://mobil.bold.dk/snak/traad/3947409/1
    Last edited by Magge; 23-01-2016, 09:23.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Hvad har Mohammed Fellah vist i Esbjerg?

Leave a comment:

• Wieben
    replied
    http://www.bt.dk/superligaen/ob-har-...r-til-et-andet

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    første år på leje og derefter 3 års kontrakt mener jeg
    Der er hentet mange utilstrækkelige spillere de sidste 4 år. Jeg tør slet ikke se listen. Jeg håber på, at KN er den kapacitet, der kan sikre, at fejlskudede bliver minimeret i de næste mange vinduer!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    nej, det er ikke holdbart for ham. Kan han sælges er det vel optimalt for ham, han har næppe udsigt til spilletid i foråret og sikkert heller ikke efter et evt. lejeophold. Var det 4 år han fik dengang
    første år på leje og derefter 3 års kontrakt mener jeg

Leave a comment:

• manner
    replied
    2 1/2 år og ingen udvikling.. Han må også videre
    nej, det er ikke holdbart for ham. Kan han sælges er det vel optimalt for ham, han har næppe udsigt til spilletid i foråret og sikkert heller ikke efter et evt. lejeophold. Var det 4 år han fik dengang

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Google det.
    2 1/2 år og ingen udvikling.. Han må også videre

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Enig. Han har det meste af tiden haft en eller anden overbelastningsskade, men mener nu at han "kun" har været her 1 1/2 år
    Google det.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    At han har været her i 2½ år, og han ikke har haft et kontinuerligt træningsforløb over flere måneder uden skader endnu.
    Enig. Han har det meste af tiden haft en eller anden overbelastningsskade, men mener nu at han "kun" har været her 1 1/2 år

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvad mener du, med at JBL har problemer med fysikken?
    At han har været her i 2½ år, og han ikke har haft et kontinuerligt træningsforløb over flere måneder uden skader endnu.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Kirkeskov og Kryger blev da trods alt brugt rimeligt flittigt i efteråret. Kirkeskov spillede 9 kampe, 8 endda fuld tid, og Kryger i 11 kampe, hvor langt de fleste selvfølgelig var som indskifter, og hvor hans hovedspil og arbejdsindsats skulle bruges. Jeg synes ikke, at det står klart, hvem der skal overtage de minutter, og hvem der skal spille, hvis Skulason bliver skadet f.eks. Er det JBL, som har store problemer med fysikken, og som det ikke ligefrem ser ud til, at man tror på? Jeg synes, at det ser lidt tyndbenet ud.
    Hvad mener du, med at JBL har problemer med fysikken?

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tyndt. men antallet af kampe for Kirkeskov, Kryger, Matti, Diarra, Lucas, Magnus, Anders T og JBL kan også tælles på meget få hænder ... Emil har spillet en del kampe men vel ikke meget efter Desler kom tilbage ..
    Med de afgange vi har haft kommer de unge talenter vel tættere på spilletid og det syntes jeg ikke gør noget ... Men bytter gerne Azer for Izuna ..
    Kirkeskov og Kryger blev da trods alt brugt rimeligt flittigt i efteråret. Kirkeskov spillede 9 kampe, 8 endda fuld tid, og Kryger i 11 kampe, hvor langt de fleste selvfølgelig var som indskifter, og hvor hans hovedspil og arbejdsindsats skulle bruges. Jeg synes ikke, at det står klart, hvem der skal overtage de minutter, og hvem der skal spille, hvis Skulason bliver skadet f.eks. Er det JBL, som har store problemer med fysikken, og som det ikke ligefrem ser ud til, at man tror på? Jeg synes, at det ser lidt tyndbenet ud.

Leave a comment:

Working...
X