Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
    Izunna er udpræget defensiv midt ikke? Hvordan tænker vi CM konstellationen, hvis vi henter Izunna. Skal Makrini så på bænken, for de minder vel for meget om hinanden. Og betyder det eventuelt, at vi også jagter en "8'er", hvis Izunna/Markini er tiltænkt "6'er-rollen"?
    De er defensive begge to, så måske vi leder efter en til som du siger.

    Jeg tror dog også/mere vi overvejer at spille med dem sammen. Det er defensivt, ja, men for begge gælder at de er så gode, at det kan lykkedes tror jeg, selv om det ikke passer ind i vores "store teoribog om opstillinger".

    Desuden så er vi i den grad klar til at spille på de svære udebaner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
      Izunna er udpræget defensiv midt ikke? Hvordan tænker vi CM konstellationen, hvis vi henter Izunna. Skal Makrini så på bænken, for de minder vel for meget om hinanden. Og betyder det eventuelt, at vi også jagter en "8'er", hvis Izunna/Markini er tiltænkt "6'er-rollen"?
      jeg tror det er planen at de begge spiller, Izunna er som jeg opfatter det en anelse mere offensiv end Makrini, og han har vist også lavet et par kasser mod os i tidens løb. Hvis Izunna landes vil det måske åbne for JJT på den offensive midt bag Fester/Zohore eller AK (hvis ikke at Falk bliver). Det vil give en stærkt styrende akse op gennem banen hvor der så er plads til Desler på hk og en ny mand til vk når EL er fortid i klubben
      Last edited by manner; 15-01-2016, 08:48.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Så enig. Zimling er navnet på et dyrt bilmærke, der går konstant i stykker. Så den ser kun godt i garagen. Izunna håber jeg også på.

        MvT
        ...Så skal han da tilbage til brøndby den slags er deres speciale....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          KOM nu JH, giv os lidt og gå på weekend på

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            De er defensive begge to, så måske vi leder efter en til som du siger.

            Jeg tror dog også/mere vi overvejer at spille med dem sammen. Det er defensivt, ja, men for begge gælder at de er så gode, at det kan lykkedes tror jeg, selv om det ikke passer ind i vores "store teoribog om opstillinger".

            Desuden så er vi i den grad klar til at spille på de svære udebaner.
            Det virker ret oplagt, at de skal spille sammen. I Kent Nielsens system er det de to angribere, kanterne og backs, som står for det offensive.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg tror det er planen at de begge spiller, Izunna er som jeg opfatter det en anelse mere offensiv end Makrini, og han har vist også lavet et par kasser mod os i tidens løb. Hvis Izunna landes vil det måske åbne for JJT på den offensive midt bag Fester/Zohore eller AK (hvis ikke at Falk bliver). Det vil give en stærkt styrende akse op gennem banen hvor der så er plads til Desler på hk og en ny mand til vk når EL er fortid i klubben
              Jeg har også selv tænkt den tanke som du har.
              Derfor vil jeg også tro at de vil passe fint sammen :)

              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Det virker ret oplagt, at de skal spille sammen. I Kent Nielsens system er det de to angribere, kanterne og backs, som står for det offensive.
              Ja, og to mand inde på midten der hjælper med at ødelægge (lovligt) modstanderens spil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                KOM nu JH, giv os lidt og gå på weekend på
                Mon ikke at vi skal ind omkring uge 4 før der virkelig kommer gang i den

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon ikke at vi skal ind omkring uge 4 før der virkelig kommer gang i den
                  tænker også der kommer knald på op til træningslejren, men man sidder stadig med en ide om at noget er tæt på efter JH`s udmeldinger til tv2.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    tænker også der kommer knald på op til træningslejren, men man sidder stadig med en ide om at noget er tæt på efter JH`s udmeldinger til tv2.
                    Tror der er rigtig mange dialoger igang med spillere og klubber. Hvor det så ender henne og hvornår er svært at sige med 17 dage tilbage..
                    Vinduet er også lukket når vi tager på træningslejr så det kommer nok til at passe meget godt hvis vi bare signer i den sidste uge

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      tænker også der kommer knald på op til træningslejren, men man sidder stadig med en ide om at noget er tæt på efter JH`s udmeldinger til tv2.
                      Er der tilfældigvis nogen der har et link til det interview? Så vil jeg meget gerne se det. Håber stadig vildt meget på Izunna. Og så har jeg altså en rigtig stor tro på at vores nye 2 meter mand hurtigt bliver fast mand i midterforsvaret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Det var omvendt, så vidt jeg husker historien. En pris var aftalt, men så 'dumpede' Djemba-Djemba lige pludselig et lægetjek. Knæet var lige pludselig en smule defekt, og så ville WBA ikke betale den fulde pris.
                        Jeg har det bare fra en daværende ledende medarbejder i OSE, at det var OB (Kim Brink), der pressede citronen. Men fred være med det - det kan være fuldstændig ligegyldigt nu, hvem der har ret :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                          Som da OB ville sælge Djemba-Djemba til England, men også lige skulle have et par mil ekstra?
                          Naaah....sådan var den vist ikke helt.
                          Der var aftalt en pris, men pludselig sænkede WBA deres tilbud markant (noget med DDs knæ), og så blev en vis KB tosset...og så blev den deal ikke til noget.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Naaah....sådan var den vist ikke helt.
                            Der var aftalt en pris, men pludselig sænkede WBA deres tilbud markant (noget med DDs knæ), og så blev en vis KB tosset...og så blev den deal ikke til noget.

                            http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/s...pede-laegetjek
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Michael Qureshi hehehehehe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Michael Qureshi hehehehehe

                                Comment

                                Working...
                                X