Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Øv...

    Ole Hoffskov ‏@OleHoffskov 5 sek.6 sekunder siden Der går rygter om, at Emil Larsen skal være til lægetjek i AGF her til formiddag. Det er ikke rigtigt. Han trænede med i OB mandag.
    Jeg kan se Emil har slettet ALLE sine billede som har relation til OB på hans instagram-profil. Forhåbentligt er han snart væk!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg kan se Emil har slettet ALLE sine billede som har relation til OB på hans instagram-profil. Forhåbentligt er han snart væk!
      vil den sag her ikke snart ende
      Er det noget han lige har gjort?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Øv...

        Ole Hoffskov ‏@OleHoffskov 5 sek.6 sekunder siden Der går rygter om, at Emil Larsen skal være til lægetjek i AGF her til formiddag. Det er ikke rigtigt. Han trænede med i OB mandag.
        Jeg bruger ikke instagram, bortset for at følge op lidt af OB spillerne. Sidst jeg tjekkede, der havde han billeder i OB trøje m.v. - de er væk nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg bruger ikke instagram, bortset for at følge op lidt af OB spillerne. Sidst jeg tjekkede, der havde han billeder i OB trøje m.v. - de er væk nu.
          Æææælsker agurketid!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg bruger ikke instagram, bortset for at følge op lidt af OB spillerne. Sidst jeg tjekkede, der havde han billeder i OB trøje m.v. - de er væk nu.
            Og det er han forhåbentligt også snart. 19 dage endnu

            Comment


              Flere rygter fra det nigerianske. Her er dog en handel, som ikke ser ud til at blive til noget:

              http://www.allnigeriasoccer.com/read...k1aASU.twitter

              Lader til at Christian Obodo ikke ville til prøvetræning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Flere rygter fra det nigerianske. Her er dog en handel, som ikke ser ud til at blive til noget:

                http://www.allnigeriasoccer.com/read...k1aASU.twitter

                Lader til at Christian Obodo ikke ville til prøvetræning.
                Huha, sorgen over ikke at få den type journeyman er måske til at overse; men det virker da som om, der bliver ledt efter en central midtbanespiller. Og det er jo fornuftigt nok.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Flere rygter fra det nigerianske. Her er dog en handel, som ikke ser ud til at blive til noget:

                  http://www.allnigeriasoccer.com/read...k1aASU.twitter

                  Lader til at Christian Obodo ikke ville til prøvetræning.
                  Ja ja.. Men lækkert at vi leder efter noget kvalitet til midten i dette vindue

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja ja.. Men lækkert at vi leder efter noget kvalitet til midten i dette vindue
                    også min tanke umiddelbart. Blir egentlig ikke så trist over hans beslutning, men bare glad for det er den slags kvalitet/CV vi kigger efter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      også min tanke umiddelbart. Blir egentlig ikke så trist over hans beslutning, men bare glad for det er den slags kvalitet/CV vi kigger efter.
                      Ja nemlig. Dette kunne måske så godt betyde at Izunna ikke kommer.

                      Comment


                        Det ville ellers have været et af de større navne at hive i land ham der, selvom jeg godt nok ikke lige har styr på de seneste år i hans karriere... Og så gammel Udinese kæmpe, det kunne have været sjovt med sådan en...(endnu en )
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          tænker lige pludselig at en mand som Zimling ik er så urealistisk som jeg først frygtede. virker til det er den hylde vi kigger på.

                          Comment


                            http://www.nairaland.com/1348370/chr...taly-marijuana han er tilsyneladende lidt af en ballademager. Måske ikke lige sådan en type vi har brug for ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              tænker lige pludselig at en mand som Zimling ik er så urealistisk som jeg først frygtede. virker til det er den hylde vi kigger på.
                              Tjoo. Men han er ofte skadet og har jo erklæret sin kærlighed til BIF hvis han skulle vende hjem. Og så er han nok dyr a H til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tjoo. Men han er ofte skadet og har jo erklæret sin kærlighed til BIF hvis han skulle vende hjem. Og så er han nok dyr a H til
                                At han erklærer din kærlighed til BIF gør at han starter uden for top 1000 og skal arbejde sig op derfra på listen over favoritspillere .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X