Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Inden vi går amok over Izunna, så kan det jo blive en lejeaftale. Han har 2½ år tilbage af sin kontrakt i Rusland og får sikkert en løn, der ligger noget over, hvad han kan få i OB. Naturligvis kan det være, at han bare vil væk og Perm er interesseret i at slippe ham, men det handler jo også om penge, så en lejeaftale, evt. med købsoption, virker måske mere sandsynlig end køb. En kort lejeaftale med en høj option ligner i min optik at pisse lidt bukserne; den har vi sandsynligvis ikke råd til at indfri alligevel. Så det bliver interessant at følge, men der er lige noget økonomi, som for mig lægger en dæmper på forventningerne om et køb.
    Tænker meget det samme, desværre. Håber på et køb og en lang kontrakt med tvivler lidt.

    Vi skal gerne tænke langsigtet nu og ikke skabe flere huller der også skal fyldes til sommer.

    Men jeg kan godt forstå hvis de har kigget på kampene i efteråret og rystet lidt i bukserne over hvor meget mere vores defensiv faldt sammen i de kampe, hvor Makrini var ude med karantæne eller skade. Derfor kan det godt give lidt mening med en lejeaftale hvis man ikke har råd til køb (og vi ikke skal betale meget for at leje ham).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Inden vi går amok over Izunna, så kan det jo blive en lejeaftale. Han har 2½ år tilbage af sin kontrakt i Rusland og får sikkert en løn, der ligger noget over, hvad han kan få i OB. Naturligvis kan det være, at han bare vil væk og Perm er interesseret i at slippe ham, men det handler jo også om penge, så en lejeaftale, evt. med købsoption, virker måske mere sandsynlig end køb. En kort lejeaftale med en høj option ligner i min optik at pisse lidt bukserne; den har vi sandsynligvis ikke råd til at indfri alligevel. Så det bliver interessant at følge, men der er lige noget økonomi, som for mig lægger en dæmper på forventningerne om et køb.
      Lyder realistisk, desværre, da jeg ville tabe dermed 75 point i krystalkugle-quiz. :-(
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Kenneth Emil ville i min optik være en klassesigning, og tæt på noget af det bedste vi realistisk kan få, med mindre man rammer guld med en eller anden polsk eller congolesisk lottokupon.

        En intelligent midterforsvarer med lederevner og titler på CV'et, er nogenlunde min vådeste drøm for vinduet lige nu, ud over den målmand som vi ikke får. KEP er en undervurderet spiller, der ville forstærke de fleste hold i ligaen.
        For mig lugter det lidt af en "Caca". Jeg har det svært med, at vi prøver at "købe" andres successpillere i stedet for selv at udvikle dem. Jeg ved godt, at vi ikke er nummer et på listen over attraktive klubber i Danmark. Jeg har godt nok min tvivl over for om KEP vil levere en helhjertet indsats i OB.

        Comment


          Også enig, har meget svært ved at se mere end at ½ års leje... Jeg er heller ikke gået helt bagover af disse to handler der er i udsigt... Jeg synes bestemt Izunna og KEP er spændende navne, altså det er jo fine fodboldspillere til positioner hvor vi er udsatte, men jeg er nu også tilhænger af noget mere langsigtet, men ville ikke være imod handlerne, som sagt er det bestemt ok spillere... Og det at en afløser er klar til sommer i stedet for hvad der må blive Lasse Nielsen, er jo også godt, for der bliver rigeligt andet at se til...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Mon dog de forlanger det helt store for ham. Kan ikke se ham koste "mere"end 300.000-400.000 euro..
            Og hvis han så bliver en stor succes skulle det da ikke være et problem at betale. De fik ham jo "gratis" for 6 måneder siden og vil gerne af med ham..
            Den er nok svær ja. Men bestemt ikke umulig

            Comment


              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...j-til-danmark/ Kunne det være os?
              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                For mig lugter det lidt af en "Caca". Jeg har det svært med, at vi prøver at "købe" andres successpillere i stedet for selv at udvikle dem. Jeg ved godt, at vi ikke er nummer et på listen over attraktive klubber i Danmark. Jeg har godt nok min tvivl over for om KEP vil levere en helhjertet indsats i OB.
                Meget kan man sige om Kenneth Emil P., men der er aldrig nogen der har beskyldt ham for ikke at levere en helhjertet indsats. Nærmest tværtimod.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                  Tænker det ville betyde at Falk havde besluttet at forlade OB.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Meget kan man sige om Kenneth Emil P., men der er aldrig nogen der har beskyldt ham for ikke at levere en helhjertet indsats. Nærmest tværtimod.
                    Næh. Mem hvad har han at vinde med OB, som han ikke kunne med AaB? Han er 31 og han kommer ikke på landsholdet og om et år, så er det for sent at komme til udlandet. Jeg kan slet ikke se motivet for ham, at gå ind i OB og være en stor lederskikkelse, for han har intet forhold til klubben, og han er sin karrieres efterår.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                      Så Tobias Mikkelsen skifter stjernegage og CL-kval i Rosenborg ud med OB? Svært at se ske. Han har primært spillet som venstre kant i Rosenborg, og sådan én kan vi da sagtens (snart) have brug for (:-), men som sagt svært at se, hvad vi skulle kunne lokke ham med, udover at sprænge lønbudgettet i luften. Brøndby virker langt mere logisk på mig: de to klubber forhandler i forvejen om Rashani, der kan indgå i handlen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Næh. Mem hvad har han at vinde med OB, som han ikke kunne med AaB? Han er 31 og han kommer ikke på landsholdet og om et år, så er det for sent at komme til udlandet. Jeg kan slet ikke se motivet for ham, at gå ind i OB og være en stor lederskikkelse, for han har intet forhold til klubben, og han er sin karrieres efterår.
                        Han kan jo have en følelse af at Kents måde at spille fodbold på matcher den måde han elsker spillet på, og han derved finder sulten til at fortsætte. Kenneth Emil har haft mange store oplevelser med Kent og føler han sig stadig fit, så er sulten efter at yde 100% vel ligeså stor som den har været i AaB og Horsens.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Næh. Mem hvad har han at vinde med OB, som han ikke kunne med AaB? Han er 31 og han kommer ikke på landsholdet og om et år, så er det for sent at komme til udlandet. Jeg kan slet ikke se motivet for ham, at gå ind i OB og være en stor lederskikkelse, for han har intet forhold til klubben, og han er sin karrieres efterår.
                          Efter syv sæsoner i samme klub, så forstår jeg godt manden trænger til lidt forandring. Der er mange grunde til at flytte fra det nordlige Danmark til en mere central placering, hvis du vil ha' et eksempel så ta' AK47.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Næh. Mem hvad har han at vinde med OB, som han ikke kunne med AaB? Han er 31 og han kommer ikke på landsholdet og om et år, så er det for sent at komme til udlandet. Jeg kan slet ikke se motivet for ham, at gå ind i OB og være en stor lederskikkelse, for han har intet forhold til klubben, og han er sin karrieres efterår.
                            Han er københavner oprindeligt. Komme lidt tættere på familien? Vi betaler også generelt mere i løn til vores profiler end AAB, omend jeg er tvivl om, hvorvidt det har ændret sig de sidste par år.

                            Edit: Og jeg synes det er en lidt mærkelig argumentation, at man kun kan levere i vante omgivelser, hvor man har leveret før?

                            Man kunne vende den om og sige: Hvad kunne han opnå i AAB som han ikke allerede har opnået? Det giver vel ligeså meget mening at prøve et sidste eventyr i anden klub, og se om man kunne levere på ligeså højt niveau der, og tage noget ansvar over for nogle unge spillere?
                            Last edited by Onkel Riffel; 08-01-2016, 14:01.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Han er københavner oprindeligt. Komme lidt tættere på familien? Vi betaler også generelt mere i løn til vores profiler end AAB, omend jeg er tvivl om, hvorvidt det har ændret sig de sidste par år.

                              Edit: Og jeg synes det er en lidt mærkelig argumentation, at man kun kan levere i vante omgivelser, hvor man har leveret før?

                              Man kunne vende den om og sige: Hvad kunne han opnå i AAB som han ikke allerede har opnået? Det giver vel ligeså meget mening at prøve et sidste eventyr i anden klub, og se om man kunne levere på ligeså højt niveau der, og tage noget ansvar over for nogle unge spillere?
                              Måske han sigter efter en assistent rolle under Kent i fremtiden.

                              Comment


                                Kan man ik sende PB på forum? Har lidt insiderviden men vil helst ikke være ham der smækker det op 😉

                                Comment

                                Working...
                                X