Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JH på tv3sport1 lige om lidt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      JH på tv3sport1 lige om lidt
      Link her hvis i ikke har kanalen...

      http://www.tv3sport.dk/fodbold/live/transferdeadline-live/
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Iflg JH Ingen mulighed for at Falk smutter nu....desværre

        Comment


          Og JH forstår tydeligvis ikke problematikken omkring falk....
          indrømmer at koval har skuffet men forventer at han og tørnæs bliver et godt makkerpar i foråret...hvor fra han så finder den tro aner jeg da virkelig ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Han blev fyret.
            I know - det var også mest en hyldest til de tider hvor der sivede lidt fra kontorerne :)

            Comment


              Sagde han andet???
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Johan Lange fra FCK på spørgsmål om Falk kunne komme til nu: "Nej. Vi har ikke yderligere kommentarer ang. Rasmus Falk."

                Comment


                  Jesper Thygesen slutter af med at det kan blive pinligt for OB i foråret.

                  Kære hr. Thygesen det vil jeg gerne korrigere: Det bliver pinligt!

                  Eneste lyspunkt bliver formentligt en FCKer, som kommer til at stikke hul i en betændt byld når han med jævne mellemrum laver en genialitet.

                  Kort sagt er det for første gang siden min kærlighed til OB i 1989 at jeg ikke kan se frem til en halvsæson med en hvis grad af spænding.

                  Jeg har det som om jeg har taget en valium. Vi har fået en færøsk spiller til kanten, vi har mistet et af de største talenter i mange mange år og en spændende udviklingsspiller i Zohore.

                  Rigtigt at Izunna er kommet men jeg er tjaaaah.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                    Sagde han andet???
                    Han sagde mest:Øøøøøøøøøøøøøøøøø, der er ingen tvivl om........øøøøøøøøøøø, Koval blev jo hentet med et flot CV, øøøøøøøøø, Falk har spillet mange år i OB, øøøøøøøøø, det har hele tiden ligget i kortene, øøøøøøøøøøø, Rasmus spiller foråret i OB, øøøøøøøø, at han stillede op i fck trøje var en tanketorsk, øøøøøøøøøø, den er lukket, øøøøøøø.

                    Han virker som en meget tør jyde og det er der jo både fordele og ulemper ved. Det er den bløde mellemvare og det er pt åbenbart fint nok i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Han sagde mest:Øøøøøøøøøøøøøøøøø, der er ingen tvivl om........øøøøøøøøøøø, Koval blev jo hentet med et flot CV, øøøøøøøøø, Falk har spillet mange år i OB, øøøøøøøøø, det har hele tiden ligget i kortene, øøøøøøøøøøø, Rasmus spiller foråret i OB, øøøøøøøø, at han stillede op i fck trøje var en tanketorsk, øøøøøøøøøø, den er lukket, øøøøøøø.

                      Han virker som en meget tør jyde og det er der jo både fordele og ulemper ved. Det er den bløde mellemvare og det er pt åbenbart fint nok i OB.
                      Ja åbentbart.....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        Jesper Thygesen slutter af med at det kan blive pinligt for OB i foråret.

                        Kære hr. Thygesen det vil jeg gerne korrigere: Det bliver pinligt!

                        Eneste lyspunkt bliver formentligt en FCKer, som kommer til at stikke hul i en betændt byld når han med jævne mellemrum laver en genialitet.

                        Kort sagt er det for første gang siden min kærlighed til OB i 1989 at jeg ikke kan se frem til en halvsæson med en hvis grad af spænding.

                        Jeg har det som om jeg har taget en valium. Vi har fået en færøsk spiller til kanten, vi har mistet et af de største talenter i mange mange år og en spændende udviklingsspiller i Zohore.

                        Rigtigt at Izunna er kommet men jeg er tjaaaah.
                        Thygesen snakkede om målmandssituationen. Der kan han kun have ret.

                        Comment


                          Er jeg den eneste der sidder her igen og følger lidt det samme som de sidste par vinduer. At man har mistet en masse gode spiller.og tænk at det kan man da ikke holde til med mindre man får noget ind.og alligevel sker der intet. Synes sku jeg har følt det her et par gange efter hånden. Sidst sad jeg med følelsen at vores forsvar var piv hammeren ringe. Og så mistet vi både Daniel høeg og Kasper Larsen så vi ikke bare var ringe,men piv ringe og så gik ob osse ud og sagde at de var færdige.. Og det er lidt det samme jeg sidder med nu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
                            Er jeg den eneste der sidder her igen og følger lidt det samme som de sidste par vinduer. At man har mistet en masse gode spiller.og tænk at det kan man da ikke holde til med mindre man får noget ind.og alligevel sker der intet. Synes sku jeg har følt det her et par gange efter hånden. Sidst sad jeg med følelsen at vores forsvar var piv hammeren ringe. Og så mistet vi både Daniel høeg og Kasper Larsen så vi ikke bare var ringe,men piv ringe og så gik ob osse ud og sagde at de var færdige.. Og det er lidt det samme jeg sidder med nu
                            tja det er vel kun zohore der sådan virkeligt har svækket os. Nu falk stadig er i truppen. Resten var reservespillere - så er vi blevet svækket er det nok mest på bredden. Izunna bør være en klar forstærkning - men selv om vi ikke nødvendigvis er blevet svækket nu og her - så kunne man måske har gjort mere for at lappe de huller der er - mhb på næste sæson

                            Comment


                              jeg synes det er totalt nedtur at der intet sker på sidste dag af JH !

                              handler her i sidste øjeblik motivere.......... og kan ikke se hvorfor der ikke sker noget

                              glæder mig dog rigtig meget til at se izunna han er en kriger og kæmper i det mindste for det.

                              Comment


                                I min verden er Falk osse væk. Og synes det at han er solgt til FCK er skidt for OB

                                Comment

                                Working...
                                X