Bare endnu et bevis på han er et inkompetent fjols....
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
til fordel for hvem? Tørnæsen? endnu en keeper langt under niveau, eller Radza uden erfaring foran et vakkelvornt forsvar?
Kryger, måske Kryger. Vi hentede ham ja, fordi han kan spille alle positioner... ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hvor er det bare ærgerligt altså.
Jeg havde virkelig glædet mig til (og lidt frygtet) denne kamp.
De første 10-15 minutter var jo ganske tilforladelige, men så skal jeg lige love for vi blev sat på plads.
Det føles ikke engang som om vi er tæt på noget. Det føles nærmere som om der skal mirakler til at ændre noget i denne kamp.
Jeg ved heller ikke hvorfor Oliver Lund ikke spiller. Man kan tydeligt se at Desler mangler meget , han stopper spillet.
Vores opdækning sejler og det har den gjort i laaaaaaaaang tid hvor helved kan man ikke træne det. LN sejler rundt, i et desperat forsøg er han ved at tackle en af sine holdkammerater ved midten, bliv nu tilbage i forsvaret .
vi skal presse FCK højere oppe vi står for langt tilbage.
At Koval spiller ringe er indiskutabelt, men nøj hvor var Tørnes også ringe i de kampe han fik!
Men hvorfor får Radza ikke en chance?
(Og hvis Kent tænker han er ikke god nok: hvem er egentlig målmand i U 15? Måske med en stige...)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment