Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB
Collapse
X
-
Synd for Falk han skal slutte af med sådan noget lort , men det udstiller vel godt hvad der skræmmer ham væk ..
-
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHa ha ha , skæbnens ironi at Superligaens ringeste centergorsvar lige samarbejder om et selvmål ..
MvT
Leave a comment:
-
Det siger bare alt. Vores forsvar har været helt væk idag igen, fy for satan det er ringe. Vi har reelt kun en centerforsvarer, og han er bare ikke god nok. JH har et seriøst arbejde forude, men fatter han det?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHvis jeg skal høre den inkompetente narrøv der kalder sig sportsdirektør erklære sin tilfredshed med vores forsvar bare en gang til forventer jeg KN går in og knalder ham en herrelusing på hans fede kæver.....
Leave a comment:
-
Ha ha ha , skæbnens ironi at Superligaens ringeste centergorsvar lige samarbejder om et selvmål ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHvis jeg skal høre den inkompetente narrøv der kalder sig sportsdirektør erklære sin tilfredshed med vores forsvar bare en gang til forventer jeg KN går in og knalder ham en herrelusing på hans fede kæver.....
Leave a comment:
Leave a comment: