Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hollandsk prøvespiller

    Hollandsk midtbanemand til prøvetræning.
    Han hedder Anouar Kali og spiller pt i Quatar, men har spillet i Æresdivisionen for bl.a Utrecht. Nogen der kender noget som helst til ham?

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-tester-hollandsk-midtbanespiller/

    #2
    Kali er central midtbanespiller, han, han kan også spille den defensive og offensive midtbane.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Uhyre spændende navn er der i hvert fald ingen tvivl om! Vi skal ikke mere en halvandet år tilbage før, at der blev talt om en spiller der snart skulle kigge mod toppen i Holland, og som store klubber måtte have øjne på. http://bleacherreport.com/articles/1...ransfer-target

      Det ser dog ud til, at det gik skævt for Kali i Utrecht, først med en skade i efteråret og i vinteropstarten, hvor han smadrede en holdkammerats kæbe til træning og kort efter blev deponeret til Qatar. Om Kalis spillemæssige niveau også er faldet drastisk, skal jeg absolut ikke gøre mig klog på, men det er da i hvert fald et interessant navn, som lyder til at være værd at se nærmere på.

      Comment


        #4
        Lyder spændende. Hvis han er på niveau med Makrini eller over kan det kun gå for langsomt.
        Det begynder dog at se sort ud for Matti efterhånden

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lyder spændende. Hvis han er på niveau med Makrini eller over kan det kun gå for langsomt.
          Det begynder dog at se sort ud for Matti efterhånden
          Mht. Matti så er jeg lidt so-so....hvis han er god nok, skal han da absolut være i OB - er han ikke god nok, så må han videre, uanset hvor stort et hjerte han ellers har for OB.

          Jeg har også et kæmpe hjerte for OB, og har endda også slået mine folder i klubben engang, men det gør mig altså ikke til en del af truppen
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Mht. Matti så er jeg lidt so-so....hvis han er god nok, skal han da absolut være i OB - er han ikke god nok, så må han videre, uanset hvor stort et hjerte han ellers har for OB.

            Jeg har også et kæmpe hjerte for OB, og har endda også slået mine folder i klubben engang, men det gør mig altså ikke til en del af truppen
            sådan må det være...name of the game
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Har brækket kæben på en holdkammarat og hmm,

              https://www.youtube.com/watch?v=JEw03OuiuKs

              kommer til at tænke på den sympatiske Remco van der Schaaf.

              Kan godt være han trænger lidt frisk fynsk luft.

              Comment


                #8
                Fint med erfaring fra Eresdivisionen, og stadig kun 24 år... Hvis bare der ikke har været mere "knæk kæbe kultur" end det, så kunne det som godt lyde spændende... Et enkelt rødt kort(2xgult) i karrieren tyder ikke umiddelbart på en spiller med nogen særlige problemer i den retning på banen...

                Efter hvad jeg kan se har han dog ikke spillet siden Januar, så jeg ved ikke hvordan interessen er opstået, Den Hollandske Forbindelse, måske...
                ... men der bliver nok lidt arbejde med at få en spiller i gang der til forårets start ikke har spillet i 14 måneder...

                Der var en eller anden der linkede da de 2 afrikanere var til prøvetræning, og kan se ham her har samme agent/bureau... Kunne det mon være ren og skær agentpleje..? Fisker vi efter noget større fra stalden..?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Baseret på denne video:
                  - Godt spark med venstrefoden (ala C.Eriksen med fart i dødboldene)
                  - God i off. 1-1
                  - Vil gerne have græs på knæene (modsat vores egen EL)
                  - 1-benet
                  - bidrager både off. og def.
                  - hurtig i spilopfattelse.

                  https://youtu.be/CyTiK0LqNAI

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Baseret på denne video:
                    - Godt spark med venstrefoden (ala C.Eriksen med fart i dødboldene)
                    - God i off. 1-1
                    - Vil gerne have græs på knæene (modsat vores egen EL)
                    - 1-benet
                    - bidrager både off. og def.
                    - hurtig i spilopfattelse.

                    https://youtu.be/CyTiK0LqNAI
                    linket "SHEED" har lagt beskriver ham som MEGET stærk paningsspiller, både med korte og lange skift. Umiddelbart virker en som ham uden for vores rækkevidde, men 14 mdr. Uden kampe må sænke prisen på ham enormt meget, der kommer til at gå pænt lang tid inden han er fit til 1. holdsbold, hvis OB signer ham
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Har brækket kæben på en holdkammarat og hmm,

                      https://www.youtube.com/watch?v=JEw03OuiuKs

                      kommer til at tænke på den sympatiske Remco van der Schaaf.

                      Kan godt være han trænger lidt frisk fynsk luft.
                      Hmm en hollandsk Hemmingsen :-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Skrev til en hollandsk ven som er Roda-fan og ved alt om Roda og deres spillere. Han så Kali også flere gange i træning. Svarede at han håber at vi "lader fingere fra ham". God spiller, god teknik men ingen mentalitet og ingen holdspiller. Gjorde ballade med alt og hver. En meget kompliceret fyr.
                        Lyder som en stor "nej tak".
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Har brækket kæben på en holdkammarat og hmm,

                          https://www.youtube.com/watch?v=JEw03OuiuKs

                          kommer til at tænke på den sympatiske Remco van der Schaaf.

                          Kan godt være han trænger lidt frisk fynsk luft.
                          Hvad laver den hånd dernede!?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Skrev til en hollandsk ven som er Roda-fan og ved alt om Roda og deres spillere. Han så Kali også flere gange i træning. Svarede at han håber at vi "lader fingere fra ham". God spiller, god teknik men ingen mentalitet og ingen holdspiller. Gjorde ballade med alt og hver. En meget kompliceret fyr.
                            Lyder som en stor "nej tak".
                            hvis det er sandt så det næppe en vi vil have fat i....når det så er sagt så finder jeg det om ikke andet positivt at man tilsyneladende er begyndt at kigge fremad. Der vil ske store udskiftninger i truppen over de næste 2 vinduer - igen igen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hvis det er sandt så det næppe en vi vil have fat i....når det så er sagt så finder jeg det om ikke andet positivt at man tilsyneladende er begyndt at kigge fremad. Der vil ske store udskiftninger i truppen over de næste 2 vinduer - igen igen
                              Nemlig. Rart at vi også kigger på denne slags hylder eller højere. spændende at se om vi signer ham fra 2.div

                              Comment

                              Working...
                              X