Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob-fcm

    Falk igen. Fandme noget pis han ikke scorer dog.

    #2
    Falk....uden tvivl af nogen art, han spiller som en drøm i dag
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Falk med holdet og stiften i fællesskab som runner up
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Klart falk, jeg håber virkelig at der sidder en klub fra udlandet, så han ikke smutter til Brøndby. Jeg frygter virkelig at Troels Bech vil gøre alt for at hente ham.

        Comment


          #5
          Falk

          Falk, vent vent, kommer der noget subtop fra Holland eller noget 1. Bundes, så er det fair og kan ikke være anderledes, men lad være med at ryge i med samlede ben og bind dig til Brøndby/FCK i 4 år, de slipper dig IKKE.

          Comment


            #6
            Azer spiller sin bedste kamp for OB - da jeg har været så meget efter ham bliver jeg nødt til at belønne hans stærke indsats med masser af vundne nærkampe og gode beslutninger. Så Azer :o)

            Comment


              #7
              Falk.
              Men jeg ville gerne også give dem til holdet for en stor indsats og fordi det var en fornøjelse at se de spille rigtig godt fodbold. Tænker det er vigtigt at Emil er ude af start 11.
              Tak til Lasse Nielsen for to rigtig vigtige redninger.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Giver sgu min til Kent Nielsen!

                Den rigtige start11 og den rigtige taktik. Sætter holdet glimrende op.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Er det nødvendig at skrive hvem..?

                  Det er noget af det flotteste jeg har set fra en OB spiller så længe jeg kan huske, der manglede lige et afgørende mål så havde det været helt fantastisk...
                  Det er få gange jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om at andre har optrådt på et sådan niveau i en OB trøje, og den ene af de gange bliver alligevel aldrig nogensinde overgået, om så Falk havde scoret 100 mål i dag, men absolut top klasse det vi ser, det er jo utroligt at se på det han kan...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Jeg elsker Falk, og han spiller jo en fremragende kamp igen i dag. Men hvorfor helvede kan en mand være så skarp i alle situationer og positioner på banen, men være så uskarp når han skal banke bolden i kassen? Det er mig ubegribeligt, og fordi hans afslutning på friløberen 10 min før tid er så forbandet ringe, så tvinger det mig ud i at vælge en anden. Jeg tager derfor Makrini.
                    Nu har vi i så mange kampe tabt slaget på midtbanen, men i dag, mod en stærk modstander som FCM har vi sgu overtaget, og det skyldes i høj grad Makrini. Han bryder et hav af bolde og på bolden er han sikker i pasningerne og er dygtig til at finde plads bredt i banen. Fantastisk kamp af ham!

                    Comment


                      #11
                      Koval

                      Comment


                        #12
                        Falk'en

                        Comment


                          #13
                          Falk. En af de flotteste kampe fra en OB spiller i flere sæsoner. Men hvor er han dog ufarlig foran målet. Tror han skal blive en sæson mere under Kent Nielsen for at udvikle sig til en komplet spiller.
                          Last edited by guldtilob; 21-11-2015, 08:04.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Falk. En af de flotteste kampe fra en OB spiller i flere sæsoner. Men hvor er han dog ufarlig foran målet. Tror han skal blive en sæson mere under Kent Nielsen for at udvikle sig til en komplet spiller.
                            Det ville godt nok være lækkert hvis det skete ja

                            Comment


                              #15
                              El Makrini.

                              Comment

                              Working...
                              X