Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Falk har været tålmodig med OB og kaldt på ambitioner de sidste 2-3 vinduer , hvilket kun delvist er blevet fulgt op af JH i det seneste vindue , jeg har derfor fuld forståelse for hvis Falk vil se handling før han forlænger .
    med de kynisk-realistiske briller på, så er dit udsagn tendentiøst. Falk har ikke haft andet at gøre de seneste 3 vinduer end at afvente og så forholde sig til sin løbende kontrakt. Det er først nu fra seneste vindue og næste at OB skal overbevise Falk om at han kan udvikle sig i OB, og her har OB ikke helt dårlige kort på hånden med KN som træner. Falk har i denne halvsæson forbedret sit spil på mange områder, jeg tror han kan tillægge sig mere kynisme foran målet, så er han mere end godt på vej til en lukrativ aftale med en udenlandsk klub.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Nu vi taler unge...jeg sad under kampen og tænkte, at det godt nok var en ung start-11'er.

      Nu har jeg lige regnet gennemsnitsalderen ud - den er på 24,7 år for de startende 11. Det er ikke mange sæsoner siden, hvor OB var Superligaens ældste hold med et snit på omkring de 30 år.

      Jeg kan ikke erindre en yngre startformation. Mon der er nogen herinde, der har adgang til sådanne statistikker?
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        med de kynisk-realistiske briller på, så er dit udsagn tendentiøst. Falk har ikke haft andet at gøre de seneste 3 vinduer end at afvente og så forholde sig til sin løbende kontrakt. Det er først nu fra seneste vindue og næste at OB skal overbevise Falk om at han kan udvikle sig i OB, og her har OB ikke helt dårlige kort på hånden med KN som træner. Falk har i denne halvsæson forbedret sit spil på mange områder, jeg tror han kan tillægge sig mere kynisme foran målet, så er han mere end godt på vej til en lukrativ aftale med en udenlandsk klub.
        Det er vel ret logisk at Falk har haft sin kontrakt med OB at forholde sig til , derom er vi ikke uenige . Men jeg er ret sikker på at hvis Falk havde villet det , så havde han også været væk fra OB i et af de seneste 2-3 vinduer . Heldigvis har Falk det godt i OB og har ikke villet væk for enhver pris .
        Nu tror jeg så bare Falk er nået til et punkt i sin karriere hvor han vil spille med om de sjove pladser , fremfor at stille sig tilpas med " en solid midterplacering " og derfor tror jeg også han ift tidligere er mere åben for et skifte til BIF / FCM / FCK .
        Hvis ikke OB vil/kan vise ambitioner så er Falk , og med tiden også de andre gode spillere vi har tvunget til at søge væk for at få egne ambitioner opfyldt , kig blot mod Sønderjyske som er er mister/bundhold lige som OB , de de har ikke deres gode spillere ret længe .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Nu vi taler unge...jeg sad under kampen og tænkte, at det godt nok var en ung start-11'er.

          Nu har jeg lige regnet gennemsnitsalderen ud - den er på 24,7 år for de startende 11. Det er ikke mange sæsoner siden, hvor OB var Superligaens ældste hold med et snit på omkring de 30 år.

          Jeg kan ikke erindre en yngre startformation. Mon der er nogen herinde, der har adgang til sådanne statistikker?
          Du kan finde dem her - http://www.superstats.dk/spillere/alder-start?aar=2015%2F2016
          Yngste i denne sæson var mod Sønderjyske, ellers skal vi tilbage til 13/14 for at finde en opstilling der var yngre...

          Prøv i øvrigt lige at se ældste startere, nu du er inde på det, den liste er godt nok voldsom præget af OB...
          http://www.superstats.dk/spillere/alder-start-alltime
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Det er vel ret logisk at Falk har haft sin kontrakt med OB at forholde sig til , derom er vi ikke uenige . Men jeg er ret sikker på at hvis Falk havde villet det , så havde han også været væk fra OB i et af de seneste 2-3 vinduer . Heldigvis har Falk det godt i OB og har ikke villet væk for enhver pris .
            Nu tror jeg så bare Falk er nået til et punkt i sin karriere hvor han vil spille med om de sjove pladser , fremfor at stille sig tilpas med " en solid midterplacering " og derfor tror jeg også han ift tidligere er mere åben for et skifte til BIF / FCM / FCK .
            Hvis ikke OB vil/kan vise ambitioner så er Falk , og med tiden også de andre gode spillere vi har tvunget til at søge væk for at få egne ambitioner opfyldt , kig blot mod Sønderjyske som er er mister/bundhold lige som OB , de de har ikke deres gode spillere ret længe .
            igen med de kynisk-realistiske briller så kan Falk ønske sig væk fra OB så meget han har lyst, hvis OB ikke vil sælge så spiller han her når han har kontrakt her. Det er selvf. meget ensidigt og kynisk og sådan hænger det næppe sammen i den virkelige verden, men det er et faktum. OB har meldt ambitionsniveauet ud for i år, og at planen er toppen af SL igen asap og her kam Falk qua. hans nuværende niveau være forskellen på på lidt kortere sigt eller at vi som fans skal vente lidt længere. De seneste år har vist at selv kæmpebudgetter ikke er giver garantier for DM titler.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Sidder stadig med en rigtigt god fornemmelse efter fredagens kamp: det var bedste kamp i sæsonen, det var en rigtig Kent Nielsen kamp, og kan vi spille sådan i flere kampe, så ligger der mange gode oplevelser og venter. Optimisme!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Sidder stadig med en rigtigt god fornemmelse efter fredagens kamp: det var bedste kamp i sæsonen, det var en rigtig Kent Nielsen kamp, og kan vi spille sådan i flere kampe, så ligger der mange gode oplevelser og venter. Optimisme!
                den oplevelse deler jeg fuldstændig. Det vi har set de seneste 2 kampe giver grobund for optimisme. Specielt er jeg imponeret af vores unge dynamiske højre side der kan og vil arbejde stenhårdt for føden. Azer v. Matti ser ud til at være afgjort, og vores forsvar har været på SL-niveau.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Sidder stadig med en rigtigt god fornemmelse efter fredagens kamp: det var bedste kamp i sæsonen, det var en rigtig Kent Nielsen kamp, og kan vi spille sådan i flere kampe, så ligger der mange gode oplevelser og venter. Optimisme!
                  Jeg er fuldstændig enig. Vi så altså et OB holder der i flere perioder dominerede FCM med god boldomgang og skarpe løb. Det er tydeligt at Kent Nielsen er ved at sætte sit præg på vores hold. 2 gode handler i vintervinduet, vil i min optik kunne bringe os sikkert op i top 6, hvis vi kan fortsætte den positive fremgang i vores spil.

                  De to handler kunne være en ekstra CB, samt en rutineret skikkelse, der kan bidrage med noget kølighed og overblik i de afgørende situationer. Sådan noget smitter altså af på de yngre spillere. Det kunne være Landsholds-Lars. Selvom han ikke er super populær. Og skulle vi så ikke få Tørnæs tilbage på mål indtil Falkesgaard er klar igen.
                  Last edited by amphibia; 22-11-2015, 11:59.
                  “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                  Lou Holtz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Jeg er fuldstændig enig. Vi så altså et OB holder der i flere perioder dominerede FCM med god boldomgang og skarpe løb. Det er tydeligt at Kent Nielsen er ved at sætte sit præg på vores hold. 2 gode handler i vintervinduet, vil i min optik kunne bringe os sikkert op i top 6, hvis vi kan fortsætte den positive fremgang i vores spil.

                    De to handler kunne være en ekstra CB, samt en rutineret skikkelse, der kan bidrage med noget kølighed og overblik i de afgørende situationer. Sådan noget smitter altså af på de yngre spillere. Det kunne være Landsholds-Lars. Selvom han ikke er super populær. Og skulle vi så ikke få Tørnæs tilbage på mål indtil Falkesgaard er klar igen.
                    Derudover lykkedes det for første gang at få etableret helbanepres i 80 % af kampen for første gang i flere år - OB spillede lige så aggressivt som FCM plejer at gøre. Helbanepres + genpres ved boldtab kombineret med vorer ekstremt dygtige omstillingsspillere kan bringe det her hold i top 3 med et 2-3 rigtige indkøb. Jeg er ekstremt positiv - ikke mindst fordi det er lykkedes KN at få Azer-nipsspiller til at gå til den i nærkampene - han fik sgu et gult kort!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Derudover lykkedes det for første gang at få etableret helbanepres i 80 % af kampen for første gang i flere år - OB spillede lige så aggressivt som FCM plejer at gøre. Helbanepres + genpres ved boldtab kombineret med vorer ekstremt dygtige omstillingsspillere kan bringe det her hold i top 3 med et 2-3 rigtige indkøb. Jeg er ekstremt positiv - ikke mindst fordi det er lykkedes KN at få Azer-nipsspiller til at gå til den i nærkampene - han fik sgu et gult kort!
                      Det er lige præcis genpresset der hele sæsonen har været nøglen til succes. Det gør livet meget nemmere for vores forsvar og så har vi hele tiden set, at vi er super dygtige på omstillinger, og når vi fanger modstanderen i ubalance, så skaber vi et hav af chancer. Det skaber også optimisme hos mig, men det skal følges op imod Esbjerg næste gang, for det er altså en kamp som skal give 3 point, så ringe som de er. Spiller vi som i fredags kan vi scorer et hav af kasser imod dem, for de er rigtig svage i de bagerste rækker. Til gengæld er det ikke mange kampe siden vi spillede imod Brøndby, hvor vores genpres slet ikke fungerede, og så kan alle slå os. Derfor skal der følges op på de to gode kampe vi har spillet her, for ellers kommer vi sgu ikke op i tabellen!!

                      Comment


                        er der nogen herinde der har en fornemmelse af hvorfor det ikke er muligt at gense højdepunkter fra kampen på Superliga.dk...EfB-Hobro er der allerede som den eneste kamp endnu
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          er der nogen herinde der har en fornemmelse af hvorfor det ikke er muligt at gense højdepunkter fra kampen på Superliga.dk...EfB-Hobro er der allerede som den eneste kamp endnu
                          Har også undret mig over det, har det mon noget at gøre med, hvem der har rettigheder, eller er der bare én , der træder lidt i bolden?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Har også undret mig over det, har det mon noget at gøre med, hvem der har rettigheder, eller er der bare én , der træder lidt i bolden?
                            Måske det er at skåne FCM at se igen hvordan deres hold blev tosset rund fredag. ;-)
                            Last edited by andlox; 22-11-2015, 17:14.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Det er OB der forsøger at få materialet destrueret da man ikke ønsker at nogle talentspejdere får indblik i Falk's præstation og derfor risikerer at han skriver med andre i pausen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                er der nogen herinde der har en fornemmelse af hvorfor det ikke er muligt at gense højdepunkter fra kampen på Superliga.dk...EfB-Hobro er der allerede som den eneste kamp endnu
                                Ja det er lidt mystisk, der ikke er kommet et ordentligt resume endnu, men der kommer vel et i onside efter agf-bif

                                Comment

                                Working...
                                X