Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...g-fornemmelse/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det er lige før jeg får en lille klump i halsen af glæde over Greves fremgang i de seneste kampe, og normalt vil jeg afholde mig fra at 'bande på skrift', men det er altså FAN-FUCKING-TASTIC at se Greve og Desler på højrekanten. Der er saft/kraft/vilje og ikke mindst evner til at skabe revage blandt mange hold i superligaen
      Jeg synes også de var fantastiske igår, og det var vel også årsagen til at FCM var nødt til at skifte en rundtosset Novak ud i pausen. Greve var sammen med specielt Falk og Makrini også sindssygt aggressive i presspillet, som også fungerede perfekt. Det var stærkt og jeg håber inderligt at det betyder det endelige gennembrud er nært forestående

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.

        Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Nu ser jeg Toppel af og til fordi han bor i nærheden af mit arbejde. Jeg kan bekræfte at han stadig cykler rundt i tøj med OB logo. Har nemlig undret mig .....
        TOPPEL - TOPPEL -TOPPEL - TOPPEL
        Hvad ville jeg gerne have ham tilbage. Med sådan en klubånd kan jeg leve og med den en eller anden sort hul. Og han er bedre end alt vi har aktuel.
        BIFs anden målmand er langt bedre end vores første - what a shame. :-(
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg synes også de var fantastiske igår, og det var vel også årsagen til at FCM var nødt til at skifte en rundtosset Novak ud i pausen. Greve var sammen med specielt Falk og Makrini også sindssygt aggressive i presspillet, som også fungerede perfekt. Det var stærkt og jeg håber inderligt at det betyder det endelige gennembrud er nært forestående
          Greve spillede en super kamp igår. Men jeg bryder mig sgutte om at Desler skal gemmes væk på en back. Heller ikke selv om det er en offensiv back
          Syntes altså ikke at han helt kommer til sin ret med sine forcer. Han var solid. Men syntes at han gemmer på så meget offensivt at han ikke skal gemmes væk dernede..
          Når det er sagt skal vi selvfølgelig køre de sidste par kampe igennem med samme start 11 og så se hvad der sker i vinduet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Greve spillede en super kamp igår. Men jeg bryder mig sgutte om at Desler skal gemmes væk på en back. Heller ikke selv om det er en offensiv back
            Syntes altså ikke at han helt kommer til sin ret med sine forcer. Han var solid. Men syntes at han gemmer på så meget offensivt at han ikke skal gemmes væk dernede..
            Når det er sagt skal vi selvfølgelig køre de sidste par kampe igennem med samme start 11 og så se hvad der sker i vinduet
            det er jeg helt enig i...if it works, do not fix it....yet. Vi skal have så meget med hjem de næste 2 kampe som overhovedet muligt, og så må vi se hvad der sker i vinduet
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er jeg helt enig i...if it works, do not fix it....yet. Vi skal have så meget med hjem de næste 2 kampe som overhovedet muligt, og så må vi se hvad der sker i vinduet
              4p
              Falk forlænger
              2-3 nye topspillere i vinduet

              så kan jeg godt klare mig indtil ultimo feb

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Greve spillede en super kamp igår. Men jeg bryder mig sgutte om at Desler skal gemmes væk på en back. Heller ikke selv om det er en offensiv back
                Syntes altså ikke at han helt kommer til sin ret med sine forcer. Han var solid. Men syntes at han gemmer på så meget offensivt at han ikke skal gemmes væk dernede..
                Når det er sagt skal vi selvfølgelig køre de sidste par kampe igennem med samme start 11 og så se hvad der sker i vinduet
                Desler synes jeg heller ikke skal være på back fremadrettet, men heldigvis er det lidt af et luksusproblem, vi har i højre side. Desler er ikke helt oppe i sit gear før skaden endnu, men han bliver god. Greve var jeg virkelig imponeret af i går, han er ved at blive en Kent Nielsen spiller, der er dejligt aggressiv i presset.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Greve spillede en super kamp igår. Men jeg bryder mig sgutte om at Desler skal gemmes væk på en back. Heller ikke selv om det er en offensiv back
                  Syntes altså ikke at han helt kommer til sin ret med sine forcer. Han var solid. Men syntes at han gemmer på så meget offensivt at han ikke skal gemmes væk dernede..
                  Når det er sagt skal vi selvfølgelig køre de sidste par kampe igennem med samme start 11 og så se hvad der sker i vinduet
                  Havde samme tanken før kampen I går. Men nu kan jeg forstille mig det meget godt med Desler/Greve på højre side. Desler havde mange gode aktioner i angrebet også. Og han kan spille hb meget offensiv, næsten som højre midtbane i flere momenter, da han har Greve med sig for afsikring. Bede arbejde hård med offensive og defensive aktioner. Med pressspillet holdet viste i går vil en indspillet team Desler/Greve være svært at stille sig ind på for hver modstander.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Er lidt splittet omkring Desler som back... På den ene side er jeg ikke i
                    tvivl om at han kan udvikle sig til en af de bedre vi har haft på pladsen, omvendt har jeg bare mere lyst til at se hans evner længere fremme på banen... men han har det jo fint med at spille de her back/wing pladser, og gør det godt, så hvem ved hvad det ender med...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Desler synes jeg heller ikke skal være på back fremadrettet, men heldigvis er det lidt af et luksusproblem, vi har i højre side. Desler er ikke helt oppe i sit gear før skaden endnu, men han bliver god. Greve var jeg virkelig imponeret af i går, han er ved at blive en Kent Nielsen spiller, der er dejligt aggressiv i presset.
                      Dejligt med vores unge er ved at etablere sig. Nu mangler vi lige at få JJT med på vognen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Greve spillede en super kamp igår. Men jeg bryder mig sgutte om at Desler skal gemmes væk på en back. Heller ikke selv om det er en offensiv back
                        Syntes altså ikke at han helt kommer til sin ret med sine forcer. Han var solid. Men syntes at han gemmer på så meget offensivt at han ikke skal gemmes væk dernede..
                        Når det er sagt skal vi selvfølgelig køre de sidste par kampe igennem med samme start 11 og så se hvad der sker i vinduet
                        Jeg er enig med dig i at Deslers offensive kompetencer ikke helt kommer til sin ret, når han er dernede, men han er satme dygtig på backen. Igår piller han jo pynten af Sisto, som ikke kommer til en skid.
                        Lige nu fungere det bare bedst sådan her, men når vi kommer til foråret og Desler forhåbentlig er tilbage på sit gamle niveau, så bør han rykkes frem igen, hvor han er bedst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ligger Falk op til her at det er muligt at skifte til en af de 2-3 store i Danmark?

                          http://www.bt.dk/fodbold/obs-rasmus-...lukke-den-kamp
                          Man kan også vende den om og sige, at han lægger op til at, der skal investeres i truppen? Det er jo ikke mange point vi mangler for at spille med i top-3.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Man kan også vende den om og sige, at han lægger op til at, der skal investeres i truppen? Det er jo ikke mange point vi mangler for at spille med i top-3.
                            præcis - det da klart han har ambitioner - netop fordi han vil kunne gøre sig på en top hold herhjemme. Og hvis ikke der er tegn på truppen bliver til at spille med i toppen næste sæson så er det da klart han kigger sig omkring.
                            Håber virkeligt at Kent og JH kanfå ham overbevist om at en forlængelse er den rigtige vej at gå - Falk i en anden dansk klub ville ikke være til at bære

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              præcis - det da klart han har ambitioner - netop fordi han vil kunne gøre sig på en top hold herhjemme. Og hvis ikke der er tegn på truppen bliver til at spille med i toppen næste sæson så er det da klart han kigger sig omkring.
                              Håber virkeligt at Kent og JH kanfå ham overbevist om at en forlængelse er den rigtige vej at gå - Falk i en anden dansk klub ville ikke være til at bære
                              Falk har været tålmodig med OB og kaldt på ambitioner de sidste 2-3 vinduer , hvilket kun delvist er blevet fulgt op af JH i det seneste vindue , jeg har derfor fuld forståelse for hvis Falk vil se handling før han forlænger .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Falk har været tålmodig med OB og kaldt på ambitioner de sidste 2-3 vinduer , hvilket kun delvist er blevet fulgt op af JH i det seneste vindue , jeg har derfor fuld forståelse for hvis Falk vil se handling før han forlænger .
                                DET har jeg skam også

                                Comment

                                Working...
                                X