Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lucas Jensen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet bedste er vel spilletid.
Og er ham fra EFB til Viborg ikke først til sommer?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJo det har du da ret i, det er ikke nu han skifter... men som du skriver i det andet indlæg, det er jo et fedt med dem, han skal bare have spilletid på så højt et niveau som muligt...
Esbjerg har jo ham Viborg har købt indtil sommer, det var derfor jeg tror Viborg er bedre, hvis han skal lejes ud i 6 måneder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, men også derfor tror jeg der er større chance i Viborg end Esbjerg.
Esbjerg har jo ham Viborg har købt indtil sommer, det var derfor jeg tror Viborg er bedre, hvis han skal lejes ud i 6 måneder.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er selvfølgelig rigtigt, det kunne godt ligne en fin løsning på den kabale...
Vi er glade, og Viborg er glade og Esbjerg skal ikke af med spilleren før tid, som de muligvis ikke vil så de er glade.
Comment
-
Jeg var fuld af håb, da OB hentede Lucas, men det jeg har set til ham i OB-trøjen gør, at det håb er væk...han er blevet overhalet indenom af flere unge OB'ere. Han kommer ikke til at få mange minutters spilletid i OB (og skal heller ikke).
Det er fint, hvis han kan blive hjulpet videre til et hold, der passer til hans niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg var fuld af håb, da OB hentede Lucas, men det jeg har set til ham i OB-trøjen gør, at det håb er væk...han er blevet overhalet indenom af flere unge OB'ere. Han kommer ikke til at få mange minutters spilletid i OB (og skal heller ikke).
Det er fint, hvis han kan blive hjulpet videre til et hold, der passer til hans niveau."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment