Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd VFF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEnig , men så skulle det være andre end FCM el BIF som mestre .Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægUpåklageligt. Redder deres farligste chance på stregen, og er stærk til at komme ud og bokse eller gribe indlæg.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMen to gange sparkede han i klassisk Schmeicel-stil bolden ud over sidelinjen ved udspark - man kunne høre Kent skælde ham ud.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTjaa kan bestemt ikke lide FCK , hader BIF , og FCM er en bastard som helst skal aflives ASAP ..
På ingen måde et let valg men kan bedst leve med FCK som DM .
At høre Thomas D. og de andre arrogante røvhuller men de ejer det mesterskab er nok til at jeg hellere ser ALLE andre vinde.
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHar det nok omvendt. Det ville være sjovt med 3 sæsoner i streg uden FCK-guld...
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEnig , men så skulle det være andre end FCM el BIF som mestre .
Så han skal bare tabe DM guld altid og hele tiden, indtil han stopper som fodbold spiller.
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægUenig - bare det ikke er FCK. Og meget hellere Brøndby end FCM - hvis jeg skal vælge mellem de tre.
Men vil gerne have det skifter lidt, så man ikke har de der kedelige tider hvor der kun er en klub der er mester og de så enten flopper i CHL, eller bliver skræmmende stærke så der skal noget helt forfejlet til for at de kommer ned på jorden igen.
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet lagde jeg også mærke til....måske Koval har sagt at han foretrækker 'kontant afregning' når han fejler....han vant til det i Ukraine fra Ukrine
Synes det ser lidt lovende ud :)
Comment
Comment