Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fint med en clean sheet. Tænker det var især vigtigt for Koval efter BIF - kampen. Hvordan gjorde han det i dag?
    Upåklageligt. Redder deres farligste chance på stregen, og er stærk til at komme ud og bokse eller gribe indlæg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      12 dage.. Så to små uger. D. 20. Møder vi Midtjylland :)
      12 lange dage...abstinenserne starter om 5 dage tror jeg
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Har desværre en odds-makker som har BIF på vores kupon , men jeg håber ved Gud at FCK vinder ..
        FCK > BIF? Whaaat?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          FCK > BIF? Whaaat?
          Tjaa kan bestemt ikke lide FCK , hader BIF , og FCM er en bastard som helst skal aflives ASAP ..

          På ingen måde et let valg men kan bedst leve med FCK som DM .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Tjaa kan bestemt ikke lide FCK , hader BIF , og FCM er en bastard som helst skal aflives ASAP ..

            På ingen måde et let valg men kan bedst leve med FCK som DM .
            Har det nok omvendt. Det ville være sjovt med 3 sæsoner i streg uden FCK-guld...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Tjaa kan bestemt ikke lide FCK , hader BIF , og FCM er en bastard som helst skal aflives ASAP ..

              På ingen måde et let valg men kan bedst leve med FCK som DM .
              Igen igen igen. 100000% enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Har det nok omvendt. Det ville være sjovt med 3 sæsoner i streg uden FCK-guld...
                Enig , men så skulle det være andre end FCM el BIF som mestre .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af magge Se indlæg
                  enig , men så skulle det være andre end fcm el bif som mestre .
                  ob :-d

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Enig , men så skulle det være andre end FCM el BIF som mestre .
                    Uenig - bare det ikke er FCK. Og meget hellere Brøndby end FCM - hvis jeg skal vælge mellem de tre.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Upåklageligt. Redder deres farligste chance på stregen, og er stærk til at komme ud og bokse eller gribe indlæg.
                      Men to gange sparkede han i klassisk Schmeicel-stil bolden ud over sidelinjen ved udspark - man kunne høre Kent skælde ham ud.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Men to gange sparkede han i klassisk Schmeicel-stil bolden ud over sidelinjen ved udspark - man kunne høre Kent skælde ham ud.
                        det lagde jeg også mærke til....måske Koval har sagt at han foretrækker 'kontant afregning' når han fejler....han vant til det i Ukraine fra Ukrine
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Tjaa kan bestemt ikke lide FCK , hader BIF , og FCM er en bastard som helst skal aflives ASAP ..

                          På ingen måde et let valg men kan bedst leve med FCK som DM .
                          Jeg magter simpelthen ikke at de højrøvede tabere skal vinde.
                          At høre Thomas D. og de andre arrogante røvhuller men de ejer det mesterskab er nok til at jeg hellere ser ALLE andre vinde.

                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Har det nok omvendt. Det ville være sjovt med 3 sæsoner i streg uden FCK-guld...
                          Giver dig 100 % ret.

                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Enig , men så skulle det være andre end FCM el BIF som mestre .
                          Igen, så længe man kan sidde og se Thomas D. græde fordi han ikke vinder guld, er tæt på lykke.
                          Så han skal bare tabe DM guld altid og hele tiden, indtil han stopper som fodbold spiller.

                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Uenig - bare det ikke er FCK. Og meget hellere Brøndby end FCM - hvis jeg skal vælge mellem de tre.
                          Brøndby og FCM er i min optik meget ligemeget.
                          Men vil gerne have det skifter lidt, så man ikke har de der kedelige tider hvor der kun er en klub der er mester og de så enten flopper i CHL, eller bliver skræmmende stærke så der skal noget helt forfejlet til for at de kommer ned på jorden igen.

                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det lagde jeg også mærke til....måske Koval har sagt at han foretrækker 'kontant afregning' når han fejler....han vant til det i Ukraine fra Ukrine
                          Ja, han havde lidt små problemer, men han havde i anden halvleg også et super godt udspark der lå lige til Zohore (mener jeg det var).
                          Synes det ser lidt lovende ud :)

                          Comment

                          Working...
                          X