Oprindeligt indsendt af cstoltze
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Viborg - OB
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlægEnig. En spændende opstilling kunne evt være denne:
Koval
Lund - HJ - LN
Desler Ari
Makrini - Matti
Falk
Zohore - Fester
Så kan desler og ari fungere som kanter, når vi angriber og trække ned på backpladsen, når vi forsvarer. Derudover ser denne midtbane noget mere boldsikker ud. Men det kommer nok desværre ikke til at ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlæghttp://www.tv2fyn.dk/article/536207?...video_id=86178
Er det bare mig eller antyder AK ikke at der er lidt interne uroligheder her. synes det virker ret problematisk, hvis der er problemer med at arbejde for hinanden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg håber på sejr.....Desler må være klar til en startplads, så ham på hk, og Falk på vk, så samme opstilling som din tror jeg på. Vi skal passe på ikke at gøre os selv dårligere en vi er, og VFF bedre end de er, men det ligner en taktisk affære hvor det er dejligt at have Makrini tilbage som spilstyrer og hardhitter på cm.
På den baggrund har jeg et spørgsmål ... hvordan er du kommet frem til det og hvad tænker du om at der ikke blev handlet ind til forsvaret :)?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægDet eneste de 3 skal er at cleare bolden. De skal ikke spille med den eller noget. Den skal bare op på midten. Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet tror jeg nu sagtens det kan...
Med en CM i midterforsvaret er vi da garanteret at lukke mange mål ind, især hvis det er en lille filur som JJT. Så hellere Kryger...
En god CM'er (defensiv tendenser) bør alt andet lige kunne komme i vejen for mere end vores uduelige midtforsvarer gør i øjeblikket.
De tanker vi har haft om holdet nu hjælper ikke det store, og når normal logik ikke virker er det på tide at ryste posen lidt, og er relativt sikker på at vi vil få mere ud af det med f.eks. Matti i forsvaret, så i en 5 mands kæde.
Men nu er der så også mange der mener at Diarra er utroligt meget overset, vi kan jo også bare smide ham ind i forsvaret, men så er vi tilbage til den første linje du skrev...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlæghttp://www.tv2fyn.dk/article/536207?...video_id=86178
Er det bare mig eller antyder AK ikke at der er lidt interne uroligheder her. synes det virker ret problematisk, hvis der er problemer med at arbejde for hinanden.
At der så mangler en vis arbejdsradius hos nogen i dele af kampene er en anden sag. Jeg ser dog ikke manglende indsats som den primære udfordring for holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlægEnig. En spændende opstilling kunne evt være denne:
Koval
Lund - HJ - LN
Desler Ari
Makrini - Matti
Falk
Zohore - Fester
Så kan desler og ari fungere som kanter, når vi angriber og trække ned på backpladsen, når vi forsvarer. Derudover ser denne midtbane noget mere boldsikker ud. Men det kommer nok desværre ikke til at ske.
Kent er den ultimative procestræner, der skider det et stykke, at vi på den første halvdel af banen slet ikke er i nærheden af, at have det hold, der skal til at spille som vi prøver.
Derfor køber jeg ideen om at forsøge at putter en boldspiller i midterforsvaret sammen med enten Lasse eller HJ. Alternativet er, at spille med lange bolde på Zohore og flytter vores to kanter og AK/Fester tættere på til at løbe omkring. Det ville være det samme som at give op på projektet. Derfor tror jeg også man spiller videre, og forsøger at hente en midterforsvarer med fødder i vinterpausen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMåske Kryger/Jonasson som cf? Oh, shit...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
Comment