Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Brøndby

    Mjaaaa.

    Zohore. 4. kamp i træk med mål, og er vores klart største trussel i feltet. Falk var udmærket, men skal afslutte oftere.
    Emil lallede rundt som sædvanlig. Desler må kandidere kraftigt til at skubbe ham ud af start-11.

    4-backkæden var ikke eksisterende, midtbanen hang slet ikke sammen, selvom jeg synes både Azer og JJT spiller en hæderlig kamp isoleret set - fremad banen...

    Af det "positive" vil jeg da nævne, at Kirke ikke var så dårlig som frygtet. Han var "blot" ligeså dårlig som sine forsvarskolleger, og viste da lidt fight. Koval undlader jeg at bedømme..

    Lund er undtagelsen i bagkæden; han har et stabilt fint niveau efterhånden.

    #2
    Falk

    Comment


      #3
      Zohore og Falk står ret lige for mig , men giver den til Zohore for at juble ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Zohore

        Comment


          #5
          Zohore uden tvivl..

          Comment


            #6
            R. Falk
            Vi komme til og tabe flere kampe som denne. Da vi har spillere der bare ikke er bedre. Øv!
            Nu går fremad

            Comment


              #7
              Kunne ikke se kampen. Men alt jeg læser om kampen viser at midtbanen og holdets def. organisation og spilopbyggen er åbenbart afhængig af El Makrini. Så måske det er er en fraværende som er MoM ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Zohore
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Zohore

                  Comment


                    #10
                    Min MoM er vedkommende der havde besluttet at der var happy hour på bajerne!

                    Comment


                      #11
                      Zohore. Helt klart...
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment

                      Working...
                      X