Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Morre
    replied
    Zohore. Helt klart...

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Min MoM er vedkommende der havde besluttet at der var happy hour på bajerne!

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Zohore

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Zohore

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kunne ikke se kampen. Men alt jeg læser om kampen viser at midtbanen og holdets def. organisation og spilopbyggen er åbenbart afhængig af El Makrini. Så måske det er er en fraværende som er MoM ;-)

    Leave a comment:


  • Hyldedk
    replied
    R. Falk
    Vi komme til og tabe flere kampe som denne. Da vi har spillere der bare ikke er bedre. Øv!

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Zohore uden tvivl..

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Zohore

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Zohore og Falk står ret lige for mig , men giver den til Zohore for at juble ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Falk

    Leave a comment:


  • anglicantian
    started a topic MOM: OB - Brøndby

    MOM: OB - Brøndby

    Mjaaaa.

    Zohore. 4. kamp i træk med mål, og er vores klart største trussel i feltet. Falk var udmærket, men skal afslutte oftere.
    Emil lallede rundt som sædvanlig. Desler må kandidere kraftigt til at skubbe ham ud af start-11.

    4-backkæden var ikke eksisterende, midtbanen hang slet ikke sammen, selvom jeg synes både Azer og JJT spiller en hæderlig kamp isoleret set - fremad banen...

    Af det "positive" vil jeg da nævne, at Kirke ikke var så dårlig som frygtet. Han var "blot" ligeså dårlig som sine forsvarskolleger, og viste da lidt fight. Koval undlader jeg at bedømme..

    Lund er undtagelsen i bagkæden; han har et stabilt fint niveau efterhånden.
Working...
X