Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Skidt skidt kamp af Koval. Det er åbenbart hele vores hold som svinger i præstationerne med undtagelse af Falk og Zohore.
    Svinger ??? koval har stået 1 god kamp , resten har svinget fra ringe til elendigt
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Skidt skidt kamp af Koval. Det er åbenbart hele vores hold som svinger i præstationerne med undtagelse af Falk og Zohore.
      Skidt? Jeg tror aldrig, jeg har set en målmand spille 30 så dårlige minutter. 3 drops. Det går simpelthen ikke. Kent er nød til at skifte ham ud. Jeg kan godt lide ham, men det er jo absurd. Vi kan ikke spille med ham mere.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Tak til Koval. Han burde få en assist for vores første mål i denne kamp :)
        Han burde i hvert fald få en assist ved alle Brøndbys mål.

        Comment


          #64
          Pilen må atter pege på Jesper Hansen!!

          Comment


            #65
            Forsvaret er jo komisk dårligt i alle aspekter. HJ og LN er så ubeskriveligt ringe i stort set alle spillets facetter.

            Koval har været helt skidt, men han skal da ikke skiftes ud. Hvad i alverden skulle det gavne?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
              Skidt? Jeg tror aldrig, jeg har set en målmand spille 30 så dårlige minutter. 3 drops. Det går simpelthen ikke. Kent er nød til at skifte ham ud. Jeg kan godt lide ham, men det er jo absurd. Vi kan ikke spille med ham mere.
              men man spiller jo typisk med den bedste - så kan man tænke lidt over hvor gode resterne er

              Koval ligner en mand der ikke forstår hvad der sker

              Comment


                #67
                Festersen, Falk og Zohore har vel landsholdsniveau. Og så er der nogen 2 div spillere.
                Beklager, jeg nyder også Agger og Kahlenberg, grøn af misundelse.
                Oplagt Makrini er savnet.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #68
                  4 målmænd afprøvet i denne sæson , tilsammen når de knap nok liganiveau ... Godt handlet JH , især at du jagede Toppel væk
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Forsvaret er jo komisk dårligt i alle aspekter. HJ og LN er så ubeskriveligt ringe i stort set alle spillets facetter.

                    Koval har været helt skidt, men han skal da ikke skiftes ud. Hvad i alverden skulle det gavne?
                    Selvfølgelig skal han skiftes ud. Brøndby skal jo bare rammen kassen, så går den ind.

                    Også for hans egen skyld. Han er tydeligt påvirket.

                    Comment


                      #70
                      Grotesk ringe forsvar og midtbane (- når El Makrini ikke er med). Vi skal også lige huske at Falkesgaard ikke spillede sig af holdet, men blev skadet og jeg vil klart mene at han skal tage pladsen fra Koval når han er klar igen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                        Selvfølgelig skal han skiftes ud. Brøndby skal jo bare rammen kassen, så går den ind.

                        Også for hans egen skyld. Han er tydeligt påvirket.
                        Rolig nu. Er helt enig i, at han har en stor andel i alle målene, men SÅ skidt synes jeg altså ikke det har været.

                        Tvivler på at hans selvtillid ville forbedres af at blive flået ud i pausen.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          4 målmænd afprøvet i denne sæson , tilsammen når de knap nok liganiveau ... Godt handlet JH , især at du jagede Toppel væk
                          falkes var ikke fantastisk - men så ok ud....tørnes ja - nej tak, koval - ½mill/mdr han får i løn(????) det er han fadnme ikke værd.
                          Radza har vi jo ikke set meget til - men troede man på ham burde han sættes på mål - så ringe koval har været

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Rolig nu. Er helt enig i, at han har en stor andel i alle målene, men SÅ skidt synes jeg altså ikke det har været.

                            Tvivler på at hans selvtillid ville forbedres af at blive flået ud i pausen.
                            Bagud 3-1 og du synes ikke det har været skidt ?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Grotesk ringe forsvar og midtbane (- når El Makrini ikke er med). Vi skal også lige huske at Falkesgaard ikke spillede sig af holdet, men blev skadet og jeg vil klart mene at han skal tage pladsen fra Koval når han er klar igen.
                              Vil så mene Falke er af samme elendige kvalitet
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                stor chance til zohore.....kom så drenge - i skal bare score en 4-5 mål mere så har vi en chance

                                Comment

                                Working...
                                X