Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jinxede du lige en skade der? ;)
    Ville være lækkert at have muligheden for at smide ham ind til sidst hvis der er brug for det..
    Det samme med Desler

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ville være lækkert at have muligheden for at smide ham ind til sidst hvis der er brug for det..
      Det samme med Desler
      lur mig om ikke...Desler virkede godt tændt og sulten i det jeg så. Han må være inde over til en startplads
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Jeg prøver denne her

        Koval
        Lund HJ. LN Ari
        Desler Matti Azer RF
        Fester AK

        Træls for Zohore men med BIFs lidt tunge forsvar tror jeg AK er den foretrukne
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg prøver denne her

          Koval
          Lund HJ. LN Ari
          Desler Matti Azer RF
          Fester AK

          Træls for Zohore men med BIFs lidt tunge forsvar tror jeg AK er den foretrukne
          AK har været ude i flere uger og Zohore er i form og scorer ... han starter uden tvivl :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Spændt på om Ron vlar kommer til prøve træning i næste uge 😆

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              AK har været ude i flere uger og Zohore er i form og scorer ... han starter uden tvivl :).
              hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ville være lækkert at have muligheden for at smide ham ind til sidst hvis der er brug for det..
                Det samme med Desler
                Ja, det ville det med begge.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
                  Meeen man kan vel heller ikke sige Desler er i topform, men han startede jo ude sidst. Jeg tror også Zohore starter inde og AK er på bænken, simpelthen fordi Zohore er bedre i øjeblikket

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    lur mig om ikke...Desler virkede godt tændt og sulten i det jeg så. Han må være inde over til en startplads
                    Mon ikke han burde være klar til 60-65 min. Så skal han bare starte inde

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Meeen man kan vel heller ikke sige Desler er i topform, men han startede jo ude sidst. Jeg tror også Zohore starter inde og AK er på bænken, simpelthen fordi Zohore er bedre i øjeblikket
                      Zohore skal klart starte inde

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Zohore skal klart starte inde
                        Helt enig. Han er inde i en god stime og skal da klart starte. AK må finde tilbage i form Og kæmpe sig ind på holdet.
                        men for nu har zohore jo bevist sig og det bør da kaste start pladser af sig....

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Helt enig. Han er inde i en god stime og skal da klart starte. AK må finde tilbage i form Og kæmpe sig ind på holdet.
                          men for nu har zohore jo bevist sig og det bør da kaste start pladser af sig....
                          Yeps. Alt andet ville være ulogisk.
                          Noget andet var hvis AK havde været vores topscorer over længere tid. Så skulle han måske starte inde..
                          Men Zohore og AK har vel kæmpet om pladsen ved siden af Festersen i denne sæson. Og her har Zohore slået til med mål og en opadgående formkurve rent spillemæssigt..

                          Men uanset hvem der starter på toppen tror jeg ikke på sejr. Vores midtbane og forsvar er vel 2 niveauer under deres mens vores angreb kun er marginalt bedre.
                          Men man kan vel altid håbe på at Koval står en brandkamp og redder alt

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
                            Det kan han umuligt være citeret for ... han kan jo blive skiftet ind.
                            Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være et argument i sig selv, da Zohore simpelthen er i bedre form.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det kan han umuligt være citeret for ... han kan jo blive skiftet ind.
                              Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være et argument i sig selv, da Zohore simpelthen er i bedre form.
                              Du har helt ret i at det ikke er et citat. Det er min egen subjektive tolkning/foståelse af noget Kent sagde enten før eller efter RFC kampen om hvorfor AK ikke var med, når han nu havde deltaget nogen træninger op til den kamp. Tiden vil vise om min tese holder vand...umiddelbart er det logiske helt klart at Zohore er naturlig starter, qua han formkurve. Hvis Kent har en anden opfattelse og stater med AK, og vi måske vinder eller AK scorer, så må vi vel erkende at Kent vil have i hans vurdering...
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Zohore starter ethundrede procent inde i morgen.. Det kan bare ikke diskuteres, misforstås eller fortolkes på nogen måde.. Alt andet ville være grotesk og fejldisposition af dimensioner.

                                Comment

                                Working...
                                X