AK har været ude i flere uger og Zohore er i form og scorer ... han starter uden tvivl :).
hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
Meeen man kan vel heller ikke sige Desler er i topform, men han startede jo ude sidst. Jeg tror også Zohore starter inde og AK er på bænken, simpelthen fordi Zohore er bedre i øjeblikket
Meeen man kan vel heller ikke sige Desler er i topform, men han startede jo ude sidst. Jeg tror også Zohore starter inde og AK er på bænken, simpelthen fordi Zohore er bedre i øjeblikket
Helt enig. Han er inde i en god stime og skal da klart starte. AK må finde tilbage i form Og kæmpe sig ind på holdet.
men for nu har zohore jo bevist sig og det bør da kaste start pladser af sig....
Helt enig. Han er inde i en god stime og skal da klart starte. AK må finde tilbage i form Og kæmpe sig ind på holdet.
men for nu har zohore jo bevist sig og det bør da kaste start pladser af sig....
Yeps. Alt andet ville være ulogisk.
Noget andet var hvis AK havde været vores topscorer over længere tid. Så skulle han måske starte inde..
Men Zohore og AK har vel kæmpet om pladsen ved siden af Festersen i denne sæson. Og her har Zohore slået til med mål og en opadgående formkurve rent spillemæssigt..
Men uanset hvem der starter på toppen tror jeg ikke på sejr. Vores midtbane og forsvar er vel 2 niveauer under deres mens vores angreb kun er marginalt bedre.
Men man kan vel altid håbe på at Koval står en brandkamp og redder alt
Det kan han umuligt være citeret for ... han kan jo blive skiftet ind.
Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være et argument i sig selv, da Zohore simpelthen er i bedre form.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Det kan han umuligt være citeret for ... han kan jo blive skiftet ind.
Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være et argument i sig selv, da Zohore simpelthen er i bedre form.
Du har helt ret i at det ikke er et citat. Det er min egen subjektive tolkning/foståelse af noget Kent sagde enten før eller efter RFC kampen om hvorfor AK ikke var med, når han nu havde deltaget nogen træninger op til den kamp. Tiden vil vise om min tese holder vand...umiddelbart er det logiske helt klart at Zohore er naturlig starter, qua han formkurve. Hvis Kent har en anden opfattelse og stater med AK, og vi måske vinder eller AK scorer, så må vi vel erkende at Kent vil have i hans vurdering...
Zohore starter ethundrede procent inde i morgen.. Det kan bare ikke diskuteres, misforstås eller fortolkes på nogen måde.. Alt andet ville være grotesk og fejldisposition af dimensioner.
Comment