Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanklubben De Stribede er død.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fanklubben De Stribede er død.

    Ja, som overskriften siger, De Stribede er død, bortset fra at de opkræver 195 kroner om året. Ingen fan-aktioner, ingen tifo, ingenting overhovedet gør de. Hvis man går ind på deres hjemmeside, så ligner det noget fra internettets begyndelse, klikker man på nyheder, så kommer der ingen frem, de har ikke engang et forum. De få gange de har udtalt sig til medierne, har det været, ja undskyld mit direkte sprog, mildest talt pinligt. Er det ikke på tide, at der bliver oprettet en ordentlig fanklub? Eller at der i det mindste er nogen nye der kan overtage De Stribede, som rent faktisk gider at lave noget?
    Last edited by RASH; 22-10-2015, 22:51.

    #2
    Forudser turen snart kommer til forum her. Man kan vel sige her har været halvdødt hele ugen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Forudser turen snart kommer til forum her. Man kan vel sige her har været halvdødt hele ugen
      Jeg er bange for, at du har ret. Når forum så "endelig" bliver brugt, så er det ikke til at snakke om indsamling til Tifo, støtte-aktioner til skadet spillere, protest-aktioner over manglende forsvar, men derimod er forum blevet et sted, hvor man kommer og smider sine frustrationer og går igen.

      Der skal altså ske noget!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg er bange for, at du har ret. Når forum så "endelig" bliver brugt, så er det ikke til at snakke om indsamling til Tifo, støtte-aktioner til skadet spillere, protest-aktioner over manglende forsvar, men derimod er forum blevet et sted, hvor man kommer og smider sine frustrationer og går igen.

        Der skal altså ske noget!
        God pointe!

        Comment


          #5
          Jeg tror at det er en samfundstendens, at man ikke "gider" gøre en indsats. Prøv at se 99% af Stiften som består af folk der ikke gider klappe med, synge med og i det hele taget bidrage til stemningen. Man vil bare ha` uden at yde.

          Comment


            #6
            Ja det var noget mere gang i stiften for 10 år siden .... nu kan man jo høre når bent bestiller 4 fad ved Torben, helt ovre på den modsatte side, når han skal ud og pisse

            Comment


              #7
              Går man selv en indsats i de stribede når man kommer med sådan et opslag ? :-) men ja stemningen på stiften er død. Man kunne jo evt rykke et andet sted hen altså dem der vil lave stemning

              Comment


                #8
                Der var helt sikkert ikke mere gang i den for 10 år siden. Der var mere gang i den for 5-6 år siden...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Forudser turen snart kommer til forum her. Man kan vel sige her har været halvdødt hele ugen
                  Nogen af de mere aktive den sidste tid er smuttet, eller holder igen, da de jo mere eller mindre er blevet fortalt at de ikke skulle skrive som de gjorde... StateTrooper er et eks. på en der har været ret aktiv, men som ikke lige skrev det som nogen synes han skulle, og så blev han gjort til et problem, og er nu ikke længere aktiv herinde...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Fanklubben har jo aldrig været særlig aktiv. Det har altid være de uofficielle, der har trukket læsset. Her tænker jeg både på tifo og generel stemning på stadion. I takt med at det begyndte at regne med karantæner og inaktivtet på den uofficielle scene, så kollapsede stemningen og fankulturen også.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af los2a Se indlæg
                      Fanklubben har jo aldrig været særlig aktiv. Det har altid være de uofficielle, der har trukket læsset. Her tænker jeg både på tifo og generel stemning på stadion. I takt med at det begyndte at regne med karantæner og inaktivtet på den uofficielle scene, så kollapsede stemningen og fankulturen også.
                      Jeg har også hørt om nogle karantæner der er helt ude i hampen. Bl.a. en der blev slået af en vagt, og så blev smidt ud, og da han meldte vagten truede han ham med tæsk. Og så fik han et brev fra vagten der havde slået ham, at han havde karantæne. Det er lidt tvivlsomme typer der er frivillige på stadion, folk er jo generelt ret søde, og der er i min verden ikke bug for karantæner til OB`s fans.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Går man selv en indsats i de stribede når man kommer med sådan et opslag ? :-) men ja stemningen på stiften er død. Man kunne jo evt rykke et andet sted hen altså dem der vil lave stemning
                        Jeg gør ingen indsats i De Stribede, hvis jeg havde noget med dem at gøre, så ville jeg lave ALT om, ligefra hjemmeside, Facebook og så ville jeg udgive et klubblad, aktiviteter og aktioner.

                        De stribede tager 195 kroner om måneden per medlem, jeg ved ikke, hvor mange medlemmer de har? Men tror det er et hårdt marked, hvis endnu en fanklub skal tage et honorar, så måske De Stribede skal overtages af nogen, som rent faktisk vil gøre en indsats? Selvom det ville være det samme som at starte forfra, så har man en fanskare til at starte med, og nogle honorarer at skabe noget for.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af los2a Se indlæg
                          Fanklubben har jo aldrig været særlig aktiv. Det har altid være de uofficielle, der har trukket læsset. Her tænker jeg både på tifo og generel stemning på stadion. I takt med at det begyndte at regne med karantæner og inaktivtet på den uofficielle scene, så kollapsede stemningen og fankulturen også.
                          Lige præcis, men nu hvor de uofficielle ikke længere står ret stærkt, skal man så forsøge at samle stumperne i en ny Uofficiel fanklub, eller skal opgaverne lægges over til De Stribede? Noget skal der ske.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nogen af de mere aktive den sidste tid er smuttet, eller holder igen, da de jo mere eller mindre er blevet fortalt at de ikke skulle skrive som de gjorde... StateTrooper er et eks. på en der har været ret aktiv, men som ikke lige skrev det som nogen synes han skulle, og så blev han gjort til et problem, og er nu ikke længere aktiv herinde...
                            Man skal vel også passe på med at være alt for nærtagende . Det er et åbent forum hvor der debateres både for og imod . Nogle bliver støt over der skrives negativt om klub/bestyrelse/sportsdirektør/spillere , men så længe det holdes fri af personlig forfølgelse som vi så med Emil eller er direkte anstødeligt så skal man kunne tage forum som det det er , nemlig et debat forum hvor meningerne stikker i alle retninger .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Man skal vel også passe på med at være alt for nærtagende . Det er et åbent forum hvor der debateres både for og imod . Nogle bliver støt over der skrives negativt om klub/bestyrelse/sportsdirektør/spillere , men så længe det holdes fri af personlig forfølgelse som vi så med Emil eller er direkte anstødeligt så skal man kunne tage forum som det det er , nemlig et debat forum hvor meningerne stikker i alle retninger .

                              Comment

                              Working...
                              X