Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg er enig i, at vi har taget store skridt fremad. Så langt, så godt. Men jeg er ikke nødvendigvis enig i, at de er så store, at vi står i en situation, hvor der "bare" lige skal justeres i et par vinduer, så bliver det automatisk godt. Psyken i vores trup er flosset, alt for mange profiler har kun været vant til at spille på andenrangs hold, så justeringen skal nærmest have karakter af udrensning, før jeg ser os have mulighed for at blive rigtigt stabile.

    Det hele handler om tillid - og her er min tillid til sportsdirektøren særdeles flosset - ja den er markant mindre end min tillid til truppen. For når han kan efterlade os så sårbare i forsvaret, så er det svært at tro på, at han har evnerne til rent faktisk at lande de rigtige spillere. Vinduet nu var en klar forbedring - men når den eneste vej fra de tidligere vinduer var "op", fortæller det mere en historie om, at der skal mere til, ellers kan vi hurtigt ryge ned igen.

    De dårlige beslutninger har efterladt os i en situation hvor vi trods 20 scorede mål i 11 kampe stadig har minus målscore. Frustrationen over hvor godt et hold, vi kunne ha haft, hvis Jesper Hansen havde fundet bedre spillere til defensiven meget tidligere, synes jeg alt for mange undervurderer.

    MvH ChrisOB
    Er meget enig og jeg tror at mange glemmer at med justeringerne de næste par vinduer så forsvinder et par af de gode spillere også ... Emil og Falk formentligt allerede til vinter, hvor længe kan vi holde på Desler hvis han fortsætter den udvikling han lagde fra land med .. Greve, JJT ...
    AK, Fester og Zohore virker heldigvis som om vi kan regne med dem da de har været lidt rundt tidligere og måske vil jagte succes med OB .. Men stadig ingen afklaring på keeperposten og såvel forsvar som midt virker som om noget der lige kan justeres ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Jeg tror faktisk ikke der er flere der er negative end der "plejer"... tror mere der er færre der orker at påtale det, hvorfor de negative kommer til at virke mere dominerende i det samlede billede.

      Personligt synes jeg det er en spændende periode for OB. Vi har endelig styr på de indre linier, med to dygtige trænere på lange kontrakter, begge med guldmedaljer under bæltet fra sammenlignelige klubber. Vi har bedre styr på økonomien, og har endelig begyndt at forstærke truppen, efter en LAAANG periode med mildest talt halvdårlige løsninger hentet ind for at lappe huller.

      Et vindue eller tre mere, så er truppen helt på plads, og vi kan begynde at flytte os for alvor. Det bliver SÅ godt, hvis vi holder kursen...

      Mvh

      MaxHH
      Og hvorfor skal det lige "påtales" fordi man er kritisk og/eller ikke jubel glad hele tiden?
      Tror en stor del af den "negativitet" der kommer ud er grundet at flere af de såkaldte positive kommer med den slags stikpiller og fra tid til anden mere åbne person angreb.....fordi man tilfældigvis ikke er glad for alt hvad der sker i klubben.
      at man ikke skal kunne glæde sig over eks. sejren i weekenden mens man samtidig forholder sig kritisk til at forsvaret stadig ser tyndt ud - gør man det skydes man straks i skoene at man tog fejl da forsvarets mangler blev kritiseret, at man er sort seer, unødigt kritisk osv.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Man kan altid have negative perioder i livet - dårlige dage og gode dage. Men jeg tænker på OB hver dag, så ville det være trist for mig at det altid skulle være negative tanker der. Har det nu meget godt ellers. Hatten af for at du husker så gamle indlæg
        Ja helt sikkert, der er nok ikke nogen der slipper uden om... Det gør jeg også, er lige ved at sige at OB og mad, det er de eneste 2 ting der helt sikkert krydser mine tanker alle ugens 7 dage året rundt, men det er selvfølgelig ikke altid negative tanker, det er da en håbløs overdrivelse at tillægge mig/andre... Det er godt at høre... I sidste ende er vi jo ikke så mange der bekriger hinanden herinde, og den lå lige i rækken af "gemte filer"...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Ville ønske du kunne se ud over din låste mening om, at hvis man er negativ på forum, så går man altid med "mundvigen nedad". Det er ingenlunde tilfældet. Preller det bare af på dig, at vi skriver, det ene ikke udelukker det andet? Du tror måske, det er umuligt at være positiv overfor noget som helst, bare fordi man mener den og den spiller ikke er god nok. Eller at vi måske har den forkerte sportsdirektør? Er du så meget i dit, åbenbart, selvbestaltede lala-land, at du er overbevist om, at jeg og andre ikke får nogen glæde ud af at følge OB?

          Hvis ja - hvad bilder du dig ind? Hvis nej, hvorfor kan du ikke bare acceptere, at vi ikke er ligesom dig?

          MvH ChrisOB
          Du føler dig enormt truffet?

          Fodbold er følelser og det er jeg helt enig i, alle er forskellige. men når flere "flygter" fra forum, inkl. mig selv, pga. at uanset HVAD positivt der bliver skrevet, så skal der nok komme et modsvar og reaktion at man ikke må glædes over noget og alt kunne være bedre.. Ork ja - hvad bilder jeg mig ind? hmm. Rest my case. Magter ikke diskussionen mere :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Du føler dig enormt truffet?

            Fodbold er følelser og det er jeg helt enig i, alle er forskellige. men når flere "flygter" fra forum, inkl. mig selv, pga. at uanset HVAD positivt der bliver skrevet, så skal der nok komme et modsvar og reaktion at man ikke må glædes over noget og alt kunne være bedre.. Ork ja - hvad bilder jeg mig ind? hmm. Rest my case. Magter ikke diskussionen mere :)
            Kan kun gentage Magges "Piv piv piv" Grow a pair.

            Der er ingen der siger, du ikke må glæde dig.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg er enig i, at vi har taget store skridt fremad. Så langt, så godt. Men jeg er ikke nødvendigvis enig i, at de er så store, at vi står i en situation, hvor der "bare" lige skal justeres i et par vinduer, så bliver det automatisk godt. Psyken i vores trup er flosset, alt for mange profiler har kun været vant til at spille på andenrangs hold, så justeringen skal nærmest have karakter af udrensning, før jeg ser os have mulighed for at blive rigtigt stabile.

              Det hele handler om tillid - og her er min tillid til sportsdirektøren særdeles flosset - ja den er markant mindre end min tillid til truppen. For når han kan efterlade os så sårbare i forsvaret, så er det svært at tro på, at han har evnerne til rent faktisk at lande de rigtige spillere. Vinduet nu var en klar forbedring - men når den eneste vej fra de tidligere vinduer var "op", fortæller det mere en historie om, at der skal mere til, ellers kan vi hurtigt ryge ned igen.

              De dårlige beslutninger har efterladt os i en situation hvor vi trods 20 scorede mål i 11 kampe stadig har minus målscore. Frustrationen over hvor godt et hold, vi kunne ha haft, hvis Jesper Hansen havde fundet bedre spillere til defensiven meget tidligere, synes jeg alt for mange undervurderer.

              MvH ChrisOB
              Det tror jeg ikke der er nogen der undervurderer... og der er faktisk ikke rigtigt nogen, så vidt jeg lige kan huske, der IKKE har påtalt at det virker mærkeligt at vi ikke skrev med bare én ny forsvarsspiller, efter han solgte to af dem vi havde, og træneren tydeligt havde vist at han ikke brød sig om at bruge en af de to vi havde tilbage. Der er bred enighed om at JH ikke er Jesus genopstået, eller om at der skal nye og bedre spillere ind i næste vindue. Meget bred enighed. Så hvad er det du, og en håndfuld andre, mener det er "vi" misser, siden ethvert tilløb til midlertidig glæde over et godt resultat skal druknes i gentagelse af de ting vi som udgangspunkt er enige i, men ikke kan ændre på nuværende?

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Og hvorfor skal det lige "påtales" fordi man er kritisk og/eller ikke jubel glad hele tiden?
                Tror en stor del af den "negativitet" der kommer ud er grundet at flere af de såkaldte positive kommer med den slags stikpiller og fra tid til anden mere åbne person angreb.....fordi man tilfældigvis ikke er glad for alt hvad der sker i klubben.
                at man ikke skal kunne glæde sig over eks. sejren i weekenden mens man samtidig forholder sig kritisk til at forsvaret stadig ser tyndt ud - gør man det skydes man straks i skoene at man tog fejl da forsvarets mangler blev kritiseret, at man er sort seer, unødigt kritisk osv.
                Du har ret, det var enormt tumpet formuleret af mig. Det jeg mente var nok mere at der er blevet færre af dem der "tør" skrive noget positivt, fordi de ved at der straks vil være en syndfold af negativitet skyllende hen over dem hvis de gør. Og dem der HAR vovet pelsen, og oplevet denne bølge, er nok for hurtige til at skyde tilbage, selv ved den mindste uenighed. Tror ikke der er mange "helte" i denne historie, kun et forum der bløder aktive debattører, fordi det hele skal være så gråt og negativt, uanset hvad der sker på banen og ledelsesgangen... selv ikke en 5-1 sejr, på udebane, kan der være et par dages positivitet over, så vi kunne lade op, sammen, til der igen er noget at brokke os over, sammen...

                Så jeg beklager min formulering.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Er meget enig og jeg tror at mange glemmer at med justeringerne de næste par vinduer så forsvinder et par af de gode spillere også ... Emil og Falk formentligt allerede til vinter, hvor længe kan vi holde på Desler hvis han fortsætter den udvikling han lagde fra land med .. Greve, JJT ...
                  AK, Fester og Zohore virker heldigvis som om vi kan regne med dem da de har været lidt rundt tidligere og måske vil jagte succes med OB .. Men stadig ingen afklaring på keeperposten og såvel forsvar som midt virker som om noget der lige kan justeres ..
                  Helt enig... Og nu der snakkes justeringer, så kan man jo også tilføje, selvfølgelig kun hvis man er super negativ, at vi pt. står med 11 kontraktudløb om 8-9 måneder, og at vi egentlig har det fint med det, så umiddelbart ser det ud til vi kan komme til at stå med et vindue som ser ud som de foregående somre, stor udskiftning...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Det tror jeg ikke der er nogen der undervurderer... og der er faktisk ikke rigtigt nogen, så vidt jeg lige kan huske, der IKKE har påtalt at det virker mærkeligt at vi ikke skrev med bare én ny forsvarsspiller, efter han solgte to af dem vi havde, og træneren tydeligt havde vist at han ikke brød sig om at bruge en af de to vi havde tilbage. Der er bred enighed om at JH ikke er Jesus genopstået, eller om at der skal nye og bedre spillere ind i næste vindue. Meget bred enighed. Så hvad er det du, og en håndfuld andre, mener det er "vi" misser, siden ethvert tilløb til midlertidig glæde over et godt resultat skal druknes i gentagelse af de ting vi som udgangspunkt er enige i, men ikke kan ændre på nuværende?

                    Mvh

                    MaxHH
                    Er det ikke et debatforum? De samme ting diskuteres, fordi de er essensen i, hvad der er vigtigst for videre udviklingen af vores hold, og om vi har de rigtige folk til at gøre det.

                    Jeg har min daglige gang i et fodboldmiljø, og pudsigt nok diskuterer vi altid de samme ting, uanset om vi vinder eller taber. Vi siger de samme ting, kommer frem til de samme konklusioner, og sådan fortsætter det, fordi sådan er debats natur. Man kan ikke opfinde den dybe tallerken, hver gang, så hvis vi tager udgangspunktet "Det har vi diskuteret før" og så lukker den dér, så ville der ikke være megen debat. Den har vi, pudsigt nok, også været igennem mange gange, alene i H.H.A diskussionerne, så al debat er langt henadvejen mange gentagelser.

                    Og så tror jeg vist vi er meget uenige i betydningen af de dårlige beslutninger, specielt i graden, og hvad det betyder for det presserende at få en ny sportsdirektør.

                    Så vi er ikke "grundlæggende enige"

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Er det ikke et debatforum? De samme ting diskuteres, fordi de er essensen i, hvad der er vigtigst for videre udviklingen af vores hold, og om vi har de rigtige folk til at gøre det.

                      Jeg har min daglige gang i et fodboldmiljø, og pudsigt nok diskuterer vi altid de samme ting, uanset om vi vinder eller taber. Vi siger de samme ting, kommer frem til de samme konklusioner, og sådan fortsætter det, fordi sådan er debats natur. Man kan ikke opfinde den dybe tallerken, hver gang, så hvis vi tager udgangspunktet "Det har vi diskuteret før" og så lukker den dér, så ville der ikke være megen debat. Den har vi, pudsigt nok, også været igennem mange gange, alene i H.H.A diskussionerne, så al debat er langt henadvejen mange gentagelser.

                      Og så tror jeg vist vi er meget uenige i betydningen af de dårlige beslutninger, specielt i graden, og hvad det betyder for det presserende at få en ny sportsdirektør.

                      Så vi er ikke "grundlæggende enige"

                      MvH ChrisOB
                      Min pointe er jo nok mere, om der behøver være en debat om "det presserende" i at få en ny sportsdirektør nærmest før der var fløjtet af i Farum? Kunne der ikke bare engang i mellem være tidspunkter hvor det ikke føles som tortur at skulle logge ind på forum, og læse de samme sure kommentarer igen og igen...? Bare engang i mellem? At kunne glæde os, sammen, fylde lungerne med frisk luft, og være fans der har vundet? Så sent som i morges fik jeg en privatbesked fra endnu en der havde trukket sig, pga negativiteten herind... fordi det blev for surt at følge med i, når man ikke engang kunne glæde sig over en storsejr i Farum...

                      Fodbold er følelser... og når de konstant skal kvæles, bliver de mindre...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Helt enig... Og nu der snakkes justeringer, så kan man jo også tilføje, selvfølgelig kun hvis man er super negativ, at vi pt. står med 11 kontraktudløb om 8-9 måneder, og at vi egentlig har det fint med det, så umiddelbart ser det ud til vi kan komme til at stå med et vindue som ser ud som de foregående somre, stor udskiftning...
                        Kontinuiteten klarer det hele ... "Jesper Hansen, sportsdirektør, OB
                        »Jeg har lært, at Superligaen er blevet lige så tæt, som jeg havde forventet. Jeg havde nok forventet, at FC København havde taget flere point, end de har, og at resten skulle kæmpe mere for det. I forhold til os selv har jeg også set, at vores topniveau er fint, men vi har haft nogle udsving, og de har været større, end jeg havde regnet med. Men når vi får arbejdet mere med tingene, og vi får noget mere kontinuitet, skal det nok blive fint."

                        http://www.bt.dk/superligaen/stor-status-efter-11-runder-det-siger-spillere-traenere-og-direktoerer-om-supe

                        det er sådanne udtalelser der giver mig syre i maven ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Du har ret, det var enormt tumpet formuleret af mig. Det jeg mente var nok mere at der er blevet færre af dem der "tør" skrive noget positivt, fordi de ved at der straks vil være en syndfold af negativitet skyllende hen over dem hvis de gør. Og dem der HAR vovet pelsen, og oplevet denne bølge, er nok for hurtige til at skyde tilbage, selv ved den mindste uenighed. Tror ikke der er mange "helte" i denne historie, kun et forum der bløder aktive debattører, fordi det hele skal være så gråt og negativt, uanset hvad der sker på banen og ledelsesgangen... selv ikke en 5-1 sejr, på udebane, kan der være et par dages positivitet over, så vi kunne lade op, sammen, til der igen er noget at brokke os over, sammen...

                          Så jeg beklager min formulering.

                          Mvh

                          MaxHH
                          jeg længes også efter noget at glæde mig over - havde en positiv stemning op til sæsonnen og den varede da et par kampe - så begyndte det stille og roligt at falde sammen.

                          Men snakker vi om hvor al den "negativitet" kommer fra - så tror jeg også man skal kigge på nogle af de "positive" der ser ud til at elske at stikke en pind i myreturen.....kort efter 5-1 sejren - fantastisk som den var, var der straks nogle der var ude med kommentare som "var der ikke nogen der sagde forsvaret ikke var godt nok" og lign. (cirka citeret efter huskeren) - jeg kan altså godt forstå "realisterne/negativisterne" følger sig provokeret - det gjorde jeg - men mener da jeg holdt mig fra at give igen - for jeg orker det snart heller ikke mere ;)

                          edit; og bløder forummet brugere?? noget du ved eller fornemmelse?
                          (en anden grund - ud over hele positiv/negativ debatterne, kunne måske være OBs manglende resultater gennem snart laaaaang tid, bare en tanke)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Er det ikke et debatforum? De samme ting diskuteres, fordi de er essensen i, hvad der er vigtigst for videre udviklingen af vores hold, og om vi har de rigtige folk til at gøre det.

                            Jeg har min daglige gang i et fodboldmiljø, og pudsigt nok diskuterer vi altid de samme ting, uanset om vi vinder eller taber. Vi siger de samme ting, kommer frem til de samme konklusioner, og sådan fortsætter det, fordi sådan er debats natur. Man kan ikke opfinde den dybe tallerken, hver gang, så hvis vi tager udgangspunktet "Det har vi diskuteret før" og så lukker den dér, så ville der ikke være megen debat. Den har vi, pudsigt nok, også været igennem mange gange, alene i H.H.A diskussionerne, så al debat er langt henadvejen mange gentagelser.

                            Og så tror jeg vist vi er meget uenige i betydningen af de dårlige beslutninger, specielt i graden, og hvad det betyder for det presserende at få en ny sportsdirektør.

                            Så vi er ikke "grundlæggende enige"

                            MvH ChrisOB
                            Er det ikke bare lidt det samme billede man set i samfundet , det er ikke så velanset at være kritisk og slet ikke pædagogisk korrekt at fortælle nogle at de ikke er gode nok til det job de udfører , en mentalitet som er med til at udklække en generation af curlingbørn .

                            Og så er der den evige debat som især du har prøvet at udpensle omkring det med at være god , men ikke god nok og at ikke god nok ikke er lig med elendig.

                            Du især havde dine debatter mht HHA og jeg har haft mine om Azer , hvor vi bliver udstillet som HHA/ Azer haters.

                            Noget andet er at jeg bedre ville kunne forstå deres "manglende forståelse" for os kritikere hvis vi blot sad hjemme i sofaen og ikke bakkede holdet op på stadion . For trods vores til tider vedvarende kritik så er det stadig vores klub og vores hold , og man bakker altså også op ved at komme på stadion og bidrage til stemning under kamp , så kan man læsse sin "brok" af herinde og debatere for og imod .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Min pointe er jo nok mere, om der behøver være en debat om "det presserende" i at få en ny sportsdirektør nærmest før der var fløjtet af i Farum? Kunne der ikke bare engang i mellem være tidspunkter hvor det ikke føles som tortur at skulle logge ind på forum, og læse de samme sure kommentarer igen og igen...? Bare engang i mellem? At kunne glæde os, sammen, fylde lungerne med frisk luft, og være fans der har vundet? Så sent som i morges fik jeg en privatbesked fra endnu en der havde trukket sig, pga negativiteten herind... fordi det blev for surt at følge med i, når man ikke engang kunne glæde sig over en storsejr i Farum...

                              Fodbold er følelser... og når de konstant skal kvæles, bliver de mindre...

                              Mvh

                              MaxHH
                              Skal vi ikke lige få et par ting på det rene. Der var fint med positivitet, indtil først guldtilob skrev stikpillen "Var der ikke én, der tidligere i dag sagde vores trup var middelmådig, og der var flere, der gav vedkommende ret", eller noget i den retning. Det er som sådan fint nok; jeg vidste, den måtte komme, og jeg synes selv, at jeg faktisk ikke skrev noget, der kunne betegnes som "negativt" i den forstand. Herefter var det så cstoltze der skrev:

                              "Nå den middelmådige trup som ikke har en chance i suppen. Har pt 3 titler af plus karakter. Vi har scoret flest kasser vi har topscoreren og assist kongen. Det giver sgu da gejst. samtidig skal vi kun bruge 5 afslutninger før det giver mål."

                              Til hvilket Tornbjerg svarer:

                              "Og så har vi også det dårligste forsvar - især når en af de 4 fra holdet i dag ikke kan spille."

                              Til hvilket SU svarer:

                              Det beviser jo desværre bare tesen om, at havde vi haft et ordentligt forsvar, var vi seriøse medaljekandidater.

                              På dette tidspunkt havde der ikke været den store negativitet; vi havde ikke den sure "tone" på; men så kom Nixcha så springende og skrev til SU's:

                              Det er svært at bevare sorte tone her fra forum, når man lige har haft en stor oplevelse i Farum. Jeg kan ikke forstå, at det aldrig bliver godt eller lækkert nok eller fint nok for nogle af jer andre fans. Hvordan kan man brokke sig efter en 5-1 sejr?? Hvordan kan den også blive vendt til noget dårligt?? Så er det jo umuligt nogensinde at opnå nogen form for begejstring eller glæde. Så kan man jo lige så godt hoppe i havnen.

                              Det er så det; man kan altid skrive noget i afmagt; men jeg synes det var et temmelig overdrevet modsvar til noget, jeg synes var forholdsvis harmløs; specielt set i lyset af, at der skulle være "en bred enighed" om at vi har et skidt forsvar, og der burde være blevet hentet nogen.

                              Men så skrev Netsirk som svar til Nixchas indlæg:

                              Det er jeg ret sikker på, at en 3-4 debattører har forklaret dig sagtens kan lade sig gøre, - inden kl. slår midnat.

                              Men ja, jeg er da fuldkommen enig med dig. Det er som om (i øvrigt forståeligt, på baggrund af vel 5 års? elendighed), at en gruppe af tidligere humørrige debattører (enkelte undtagelser) fuldkommen har kastet håndklædet, og bruger forummet her, til at få udløb for frustrationer. Om det er for at finde nogen som skal forsøge at tale dem i godt humør, - bare for at få råbt noget ud, eller en lidt naiv tro på, at bitching på et forum flytter noget som helst i det virkelige liv, det har jeg ikke helt regnet ud.

                              Og så er vi forbi "stikpiller", så er vi ude i det samme psykoanalyserende ævl; som du så åbenbart mener udelukkende er et resultat af frustration over "negativitet". Herefter kørte møllen derfra, og så kan man ikke undgå at komme ind på nogen af de samme ting.

                              Vi kan sagtens diskutere den generelle tone; men i forbindelse med 5-1 kampen; så mener jeg at nogen af de såkaldte "positive" spillede en lige så stor, hvis ikke større rolle i, at der ikke udelukkende blev fokuseret på sejren.

                              Og jeg garanterer dig for, at det hverken er første eller sidste gang, at tingene er eskaleret på DENNE måde, jeg lige har vist.

                              MvH ChrisOB


                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Kontinuiteten klarer det hele ... "Jesper Hansen, sportsdirektør, OB
                                »Jeg har lært, at Superligaen er blevet lige så tæt, som jeg havde forventet. Jeg havde nok forventet, at FC København havde taget flere point, end de har, og at resten skulle kæmpe mere for det. I forhold til os selv har jeg også set, at vores topniveau er fint, men vi har haft nogle udsving, og de har været større, end jeg havde regnet med. Men når vi får arbejdet mere med tingene, og vi får noget mere kontinuitet, skal det nok blive fint."

                                http://www.bt.dk/superligaen/stor-status-efter-11-runder-det-siger-spillere-traenere-og-direktoerer-om-supe

                                det er sådanne udtalelser der giver mig syre i maven ...
                                Det må være fordi du er et mere tillidsfuldt menneske end mig. Du tror rent faktisk, han vil sige noget. Jeg læser artiklen og forstår følgende: "blabla bla yadda yadda sponsorpleasing yadda yadda bla bla moderne virksomhedskommunikation bla bla yadda yadda".
                                Derfor får jeg ikke syre i maven, for jeg forventer intet reelt i den slags udmeldinger. Jeg ved heller ikke, hvor meget man egentlig kan sige som sportsdirektør. En udmelding som "Vi havde satset på en gennembrud til Kasper Larsen i midterforsvaret, men det gik ikke super godt de første kampe. Vi besluttede alligevel at satse på ham. Så kom der pludselig et bud, som vi ikke kunne sige nej til, og så var vi lidt på skideren. Vi prøvede febrilsk at finde en erstatning, men vi kunne ikke finde noget bedre, end det vi har, til en rimelig jydepris - og det var Kent sgu lidt sur over, for han synes Lasse Nielsen er en bold-mongol". Sikkert en anderledes artikel - og måske ærlig - men hverken fedt for stemningen i truppen eller OBs anseelse udadtil.

                                Comment

                                Working...
                                X