Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

    Synes vi leverer en god kamp, også selvom vi laver et par fejl ved deres mål. Både fejlafleveringen fra Fester, og så Lasse N. der glemmer at lukke af midt for. Jeg ved godt at han prøver at lukke af for afleveringen mod kanten, men når Vingaard er på kanten af feltet, er Lasse Nielsens fornemmeste opgave at lukke af for ham.

    Falk overstråler igen alle, og er med i nærmest alle offensive aktioner, og det er også ham der viser mod og bringer os tilbage i kampen, selvom vi kommer bagud.

    Rigtig mange spiller godt i dag, men jeg synes Falk, Lund, El Makrini og Festersen stråler mest. Nu har vi både topscoren (Festersen) og den mest assisterende spiller (Falk), og det er mega lækkert .

    Det jeg synes er mest frustrerende er at der er SÅ STOR forskel på top- og bundniveau. Men sådan er det generelt for ligaen, og viser vel også at niveauet er lavere i ligaen end for 5-6 år siden.

    Men lad os nu glæde os over en landsholdspause, hvor vi kan juble i 14 dage over 5-1 sejren.

    Tillykke til holdet og Kent, god oprejsning.

    #2
    KN er konsekvent

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Kirkesk...rtikel/2799299
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Synes vi leverer en god kamp, også selvom vi laver et par fejl ved deres mål. Både fejlafleveringen fra Fester, og så Lasse N. der glemmer at lukke af midt for. Jeg ved godt at han prøver at lukke af for afleveringen mod kanten, men når Vingaard er på kanten af feltet, er Lasse Nielsens fornemmeste opgave at lukke af for ham.

      Falk overstråler igen alle, og er med i nærmest alle offensive aktioner, og det er også ham der viser mod og bringer os tilbage i kampen, selvom vi kommer bagud.

      Rigtig mange spiller godt i dag, men jeg synes Falk, Lund, El Makrini og Festersen stråler mest. Nu har vi både topscoren (Festersen) og den mest assisterende spiller (Falk), og det er mega lækkert .

      Det jeg synes er mest frustrerende er at der er SÅ STOR forskel på top- og bundniveau. Men sådan er det generelt for ligaen, og viser vel også at niveauet er lavere i ligaen end for 5-6 år siden.

      Men lad os nu glæde os over en landsholdspause, hvor vi kan juble i 14 dage over 5-1 sejren.

      Tillykke til holdet og Kent, god oprejsning.
      Enig.
      Især på det med top og bund niveau...hold op hvor jeg undre mig over det hold.

      Men lige nu ikke meget andet end glæder over en flot præstation og sejr.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Sgu skidt hvis vi skal have endnu en målmand siddende ude. Hvor længe tager sådan en fiber normalt?

        Og fint man straffer for den slags sløseri.....men nu var det Kirkeskov og derfor temmelig gratis.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Enig.
          Især på det med top og bund niveau...hold op hvor jeg undre mig over det hold.

          Men lige nu ikke meget andet end glæder over en flot præstation og sejr.
          det er meldt ret klart ud at de ansvarlige godt vidste at det vil blive en sæson med store udsving
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det er meldt ret klart ud at de ansvarlige godt vidste at det vil blive en sæson med store udsving
            Jo jo. ..Derfor undre jeg mig stadigt over man kan svinge SÅ meget

            Comment


              #7
              Da OB kom bagud fik jeg et deja vu til de tidligere fadæser på udebane - et kæmpe SUK blev fremstammet.

              Hvor var det rart at se spillerne steppe up og gribe fat og kæmpe sig tilbage. Flot, flot kamp af striwerne.
              Og ikke om jeg begriber at de den ene uge kan slå FCK på en formidabel fight, for så et par gange på udebane at være helt, helt i tovene, og så spille helt fantastisk i dag. Der er jo større forskel end på nat og dag.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...odense/5763052
                De andre mål andre steder?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Rigtig vigtig med en sejr i dag, og at den så blev så stor er bare endnu federe at gå til weekend og landsholdspause på...

                  Og så er der selvfølgelig ingen FcN fans herovre, det er klart, nu hvor der endelig kunne hånes igennem...


                  Det blive spændende ja hvordan det ser ud til næste kamp, man kunne godt fristes til at tænke at der da MÅ være noget mere gejst nu end hvad vi ellers har set efter sejre i denne sæson, det var sgu lækkert med 5 kasser og sikker sejr... og så er der også lige et nederlag fra sidste uge der skal hævnes...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Lækkert at have El Makrini tilbage på holdet igen, han er den på banen som løber længst, og bidrager med mange vigtige tacklinger :-)

                    Comment


                      #11
                      Jeg mener, at det i store perioder var ligeså nervøst som det plejer på udebane. Der var utrolig mange fejlafleveringer indtil Farum falder helt sammen i 2. halvleg. Jeg har egentlig en ret stor fidus til Zohore. Oliver Lund er fantastisk. Rasmus Falk sprudler. Festersen laver 3 mål. Der er stadig kæmpe huller på midten. Jeg ved ikke om det er fordi Falk og Larsen fylder så lidt defensivt, eller om det er fordi Azer ikke fylder nok omkring Makrini. Og så kan jeg blot konstatere at sejren ikke kun betyder flere TV-penge. Det betyder også 2000 flere tilskuere til næste hjemmekamp, mere omtale, flere sponsorer, bedre spillere der gerne vil til OB o.s.v. Alt i alt en utrolig vigtig sejr.

                      Comment


                        #12
                        Sejren er vigtig, jeg er meget enig med andre at det der frustrere er top og bund niveauet. At der kommer nogle bump undervejs var vel forventligt, men så store udsving er jo helt mærkeligt. Det ærger os jo når vi kan se hvad holdet kan når alle byder ind og når man arbejder for hinanden. Jeg synes Greve skal spille i stedet for Emil. Ellers var det vel det stærkeste hold vi så starte idag. Men dejligt og super skønt med en sådan en sejr

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Jeg mener, at det i store perioder var ligeså nervøst som det plejer på udebane. Der var utrolig mange fejlafleveringer indtil Farum falder helt sammen i 2. halvleg. Jeg har egentlig en ret stor fidus til Zohore. Oliver Lund er fantastisk. Rasmus Falk sprudler. Festersen laver 3 mål. Der er stadig kæmpe huller på midten. Jeg ved ikke om det er fordi Falk og Larsen fylder så lidt defensivt, eller om det er fordi Azer ikke fylder nok omkring Makrini. Og så kan jeg blot konstatere at sejren ikke kun betyder flere TV-penge. Det betyder også 2000 flere tilskuere til næste hjemmekamp, mere omtale, flere sponsorer, bedre spillere der gerne vil til OB o.s.v. Alt i alt en utrolig vigtig sejr.
                          fyfy skammeskamme...lad os nu fejre denne sejr i aften
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            fyfy skammeskamme...lad os nu fejre denne sejr i aften
                            Selvfølgelig. Vi fejrer på livet løs, og jeg glæder mig til næste hjemmekamp, hvor der skal gives gas på banen og lægterne. Jeg vil se blodet sprøjte efter nærkampene.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Sejren er vigtig, jeg er meget enig med andre at det der frustrere er top og bund niveauet. At der kommer nogle bump undervejs var vel forventligt, men så store udsving er jo helt mærkeligt. Det ærger os jo når vi kan se hvad holdet kan når alle byder ind og når man arbejder for hinanden. Jeg synes Greve skal spille i stedet for Emil. Ellers var det vel det stærkeste hold vi så starte idag. Men dejligt og super skønt med en sådan en sejr
                              Der er kun lige det med at Greve helst ikke skal spille kant ;-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X