Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæget er det ikke. Hverken i start-elver eller i bredden over 33 kampe. Så langt fra. Vores angribere kan ikke klare sig alene.
MvH ChrisOB
Det egentlig sjovt at man mener holdet er så ringe. Bagved har vi OL og LN som efter min mening kontra andre hold i suppen ligger i midterfeltet. På midten kan vi mønstre Falk El MEM Desler Azer samt Ari de 2 a'er er ikke klasse spillere men har stor betydning for holdet. Foran har vi AK Festersen Zohore samt greven sammenligner man vores trup mand for mand med de andre trupper i suppen. Vil jeg mene vi underpræstere en smule.
Case in point...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægTja og sønderjyske overpræstere vel heller ikke i øjeblikket. De er bare såååååå gode at de slutter i top 3 😂
Men meget sigende at du vælger "spejl!" argumentationen hr. "FCNs guldstamme var middelmådig". Kom dummere...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNej Sønderjyske slutter sandsynligvis ikke i TOP 3 - men de slutter foran OB, hvilket jeg tror mindst 8 hold, måske 9 gør. Måske endda 10.
Men meget sigende at du vælger "spejl!" argumentationen hr. "FCNs guldstamme var middelmådig". Kom dummere...
MvH ChrisOB
Du er inden for de sidste 14 dage, blevet helt vildt negativ omkring holdet.
Du må godt blive sur på mig nu, men for ca. 1 lille måned siden kom du med nogle fine punkter hvor jeg kunne se mig enig i de ting du skrev.
Men det er der godt nok langt imellem lige nu.
Ked af at skulle sige det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNej Sønderjyske slutter sandsynligvis ikke i TOP 3 - men de slutter foran OB, hvilket jeg tror mindst 8 hold, måske 9 gør. Måske endda 10.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHold da helt ferie du har ringe tiltro på noget som helst.
Du er inden for de sidste 14 dage, blevet helt vildt negativ omkring holdet.
Du må godt blive sur på mig nu, men for ca. 1 lille måned siden kom du med nogle fine punkter hvor jeg kunne se mig enig i de ting du skrev.
Men det er der godt nok langt imellem lige nu.
Ked af at skulle sige det.
Jeg har ringe tiltro, fordi der er grund til at have ringe tiltro. Intet mindre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægmon ikke at der kommer en justering eller 2 i vinterpausen som gør at vi slutter ca 7-8??
Men har du absolut tiltro til vores sportsdirektør? Hvis man lukker det ene øje og kun ser angrebet, så kan det godt være, man kunne få lidt mere tiltro, men hvis man åbner begge, så kan man jo se, at han står foran en meget mere omfattende "justering" end bare "én eller to"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægKan det måske hænge sammen med nederlagene til AaB, Esbjerg, Fredericia og SønderjyskE på den måned? Eller vælger du (også) bare at tage skyklapperne for øjnene og slå det hen som "underpræstering"?
Jeg har ringe tiltro, fordi der er grund til at have ringe tiltro. Intet mindre.
MvH ChrisOB
Og i den periode har vi alligevel også haft den held man har på hjemmebane til ikke at tabe men vinde, det tror jeg ikke du har taget med heller ikke.
For det har da ikke opløftet humøret på dig ret meget :)
Comment
-
Ny træner, mange nye spillere. Self tager det tid.
Men Kent må også tage nogle ting på hans kappe, f.eks. så forstår jeg ikke at vi prøver at spille flot bold, når vi ikke har spillerne til det. Det giver ingen mening. Selvom Jonasson og Nielsen indtil videre har været elendige, så har de ikke fået meget hjælp. Specielt ikke med Ari på midten og Kirke på backen. Så må man altså spille lidt mere defensivt eller sparke nogle længere bolde.
Med en eller to nye midterforsvare, så skal det her hold kunne spille med om en 6. plads.
Når det er sagt, så er jeg bare glad for at OB vinder på hjemmebane.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægmon ikke at der kommer en justering eller 2 i vinterpausen som gør at vi slutter ca 7-8??
Men hvis ikke der bliver sat en prop i henover resten af efteråret kan det jo snart også være lige meget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNej det mener jeg ikke jeg har.
Og i den periode har vi alligevel også haft den held man har på hjemmebane til ikke at tabe men vinde, det tror jeg ikke du har taget med heller ikke.
For det har da ikke opløftet humøret på dig ret meget :)
Comment
Comment