Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Zohore

    Falk Makrini Azer Greve

    Diarra

    Skula Nielsen Jonasson Lund

    Koval

    Det er sgu et skidt hold, men sådan ville jeg stille op til denne kamp, med det materiale OB har.
    Få Diarra af det hold! Er der ikke nogle alternativer til ham? Evt indsætte JJT og skubbe Makrini ned?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
      et er det ikke. Hverken i start-elver eller i bredden over 33 kampe. Så langt fra. Vores angribere kan ikke klare sig alene.

      MvH ChrisOB

      Det egentlig sjovt at man mener holdet er så ringe. Bagved har vi OL og LN som efter min mening kontra andre hold i suppen ligger i midterfeltet. På midten kan vi mønstre Falk El MEM Desler Azer samt Ari de 2 a'er er ikke klasse spillere men har stor betydning for holdet. Foran har vi AK Festersen Zohore samt greven sammenligner man vores trup mand for mand med de andre trupper i suppen. Vil jeg mene vi underpræstere en smule.
      Man kan altid lade som om, det bare er underpræstering for at undgå at se realiterne i øjnene.

      Case in point...

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Tja og sønderjyske overpræstere vel heller ikke i øjeblikket. De er bare såååååå gode at de slutter i top 3 😂

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Man kan altid lade som om, det bare er underpræstering for at undgå at se realiterne i øjnene.

          Case in point...

          MvH ChrisOB
          Meget enig. Frygter at vi får en understregning af det i aften

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Tja og sønderjyske overpræstere vel heller ikke i øjeblikket. De er bare såååååå gode at de slutter i top 3 😂
            Nej Sønderjyske slutter sandsynligvis ikke i TOP 3 - men de slutter foran OB, hvilket jeg tror mindst 8 hold, måske 9 gør. Måske endda 10.

            Men meget sigende at du vælger "spejl!" argumentationen hr. "FCNs guldstamme var middelmådig". Kom dummere...

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Nej Sønderjyske slutter sandsynligvis ikke i TOP 3 - men de slutter foran OB, hvilket jeg tror mindst 8 hold, måske 9 gør. Måske endda 10.

              Men meget sigende at du vælger "spejl!" argumentationen hr. "FCNs guldstamme var middelmådig". Kom dummere...

              MvH ChrisOB
              Hold da helt ferie du har ringe tiltro på noget som helst.

              Du er inden for de sidste 14 dage, blevet helt vildt negativ omkring holdet.

              Du må godt blive sur på mig nu, men for ca. 1 lille måned siden kom du med nogle fine punkter hvor jeg kunne se mig enig i de ting du skrev.

              Men det er der godt nok langt imellem lige nu.

              Ked af at skulle sige det.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Nej Sønderjyske slutter sandsynligvis ikke i TOP 3 - men de slutter foran OB, hvilket jeg tror mindst 8 hold, måske 9 gør. Måske endda 10.

                Men meget sigende at du vælger "spejl!" argumentationen hr. "FCNs guldstamme var middelmådig". Kom dummere...

                MvH ChrisOB
                mon ikke at der kommer en justering eller 2 i vinterpausen som gør at vi slutter ca 7-8??

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Hold da helt ferie du har ringe tiltro på noget som helst.

                  Du er inden for de sidste 14 dage, blevet helt vildt negativ omkring holdet.

                  Du må godt blive sur på mig nu, men for ca. 1 lille måned siden kom du med nogle fine punkter hvor jeg kunne se mig enig i de ting du skrev.

                  Men det er der godt nok langt imellem lige nu.

                  Ked af at skulle sige det.
                  Kan det måske hænge sammen med nederlagene til AaB, Esbjerg, Fredericia og SønderjyskE på den måned? Eller vælger du (også) bare at tage skyklapperne for øjnene og slå det hen som "underpræstering"?

                  Jeg har ringe tiltro, fordi der er grund til at have ringe tiltro. Intet mindre.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    Jeg synes at man prøver at presse en spillestil ned over holdet, som det ikke magter. Det har kostet nogle point - ligesom på landsholdet. Jeg er ikke super fan af den måde at tænke på.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      mon ikke at der kommer en justering eller 2 i vinterpausen som gør at vi slutter ca 7-8??
                      Det kan måske godt være. Men som landet ligger nu, mener jeg ikke det er en urealistisk vurdering/gæt.

                      Men har du absolut tiltro til vores sportsdirektør? Hvis man lukker det ene øje og kun ser angrebet, så kan det godt være, man kunne få lidt mere tiltro, men hvis man åbner begge, så kan man jo se, at han står foran en meget mere omfattende "justering" end bare "én eller to"

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Kan det måske hænge sammen med nederlagene til AaB, Esbjerg, Fredericia og SønderjyskE på den måned? Eller vælger du (også) bare at tage skyklapperne for øjnene og slå det hen som "underpræstering"?

                        Jeg har ringe tiltro, fordi der er grund til at have ringe tiltro. Intet mindre.

                        MvH ChrisOB
                        Nej det mener jeg ikke jeg har.

                        Og i den periode har vi alligevel også haft den held man har på hjemmebane til ikke at tabe men vinde, det tror jeg ikke du har taget med heller ikke.

                        For det har da ikke opløftet humøret på dig ret meget :)

                        Comment


                          #57
                          Ny træner, mange nye spillere. Self tager det tid.
                          Men Kent må også tage nogle ting på hans kappe, f.eks. så forstår jeg ikke at vi prøver at spille flot bold, når vi ikke har spillerne til det. Det giver ingen mening. Selvom Jonasson og Nielsen indtil videre har været elendige, så har de ikke fået meget hjælp. Specielt ikke med Ari på midten og Kirke på backen. Så må man altså spille lidt mere defensivt eller sparke nogle længere bolde.
                          Med en eller to nye midterforsvare, så skal det her hold kunne spille med om en 6. plads.

                          Når det er sagt, så er jeg bare glad for at OB vinder på hjemmebane.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            mon ikke at der kommer en justering eller 2 i vinterpausen som gør at vi slutter ca 7-8??
                            Man kan håbe....men 1. Kan JH finde de forstærkninger? Og 2. Kan de nye folk der måtte komme til bare sådan uden videre gå ind fra dag ét af?
                            Men hvis ikke der bliver sat en prop i henover resten af efteråret kan det jo snart også være lige meget

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Nej det mener jeg ikke jeg har.

                              Og i den periode har vi alligevel også haft den held man har på hjemmebane til ikke at tabe men vinde, det tror jeg ikke du har taget med heller ikke.

                              For det har da ikke opløftet humøret på dig ret meget :)
                              Humøret kan kun løftes af dem på banen - alt andet er ligegyldigt, hvis man taber så stort, som vi har gjort, for før eller senere, hvis man ikke snart vender den negative spiral på udebane, forhåbentlig med en begyndelse i aften, så vil de nederlag følge med os på hjemmebane også, og så vil du opleve, at man ikke altid kun kan vinde kampe på ren vilje. Der skal også niveau til.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Jeg frygter at Bruninho, John, Tychosen, Marcondes og Karlsson udstiller hvor gumpetunge Hallgrimur og Lasse er.
                                Tilføjer lige Lobotka her, for anti-jinx skyld. Og Ramon. Og Mtiliga... suk.

                                Comment

                                Working...
                                X