Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Abdul Razak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
    BT's egen OB'er tweetede efter træningen i går:

    "At dømme ud fra mandagens træning er eks-City-manden Abdul Razak IKKE den nye Djemba-Djemba."

    "Tror ikke, han kan tilføre holdet noget. Var tung, både i røven og i tanken. Men d er self. kun baseret på en times træning"

    "Forestil dig en teknikforladt N'Koum. holdkammerater virkede heller ikke imponerede. Lasse Nielsen gav ham en ordentlig røffel."
    Fy for satan det er noget af en evaluering. Stik da lige e kniv i evt. forhåbninger. Hvis det står til troende, skal han da videre i teksten.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
      BT's egen OB'er tweetede efter træningen i går:

      "At dømme ud fra mandagens træning er eks-City-manden Abdul Razak IKKE den nye Djemba-Djemba."

      "Tror ikke, han kan tilføre holdet noget. Var tung, både i røven og i tanken. Men d er self. kun baseret på en times træning"

      "Forestil dig en teknikforladt N'Koum. holdkammerater virkede heller ikke imponerede. Lasse Nielsen gav ham en ordentlig røffel."
      Ser ud som om jeg kan overtage hans "job" på et tidspunkt - 2 ud af 3 havde jeg allerede rapporteret ;o)

      Comment


        #78
        Det er ikke altid let at se på en træning. Skal jeg lige minde om Djibi Fall?

        Comment


          #79
          Lewandovski? 😂

          Comment


            #80
            Thomas Mikkelsen.......øhhhhh eller øhhh nåååh nej
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Det er ikke altid let at se på en træning. Skal jeg lige minde om Djibi Fall?
              Nu så jeg ikke Fall til Træning dengang. Men i en træningskamp i Kolding hvor han bla fik scoret. Der så han nu ret så god ud. Men ok, hvis han har været elendig til træning, så er det jo ikke en man lige signer.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Nu så jeg ikke Fall til Træning dengang. Men i en træningskamp i Kolding hvor han bla fik scoret. Der så han nu ret så god ud. Men ok, hvis han har været elendig til træning, så er det jo ikke en man lige signer.
                Jeg så den træningskamp i Kolding, og var ikke specielt imponeret... eller utilfreds med at vi ikke signede ham. But hey, we all make mistakes.. ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #83
                  Mon ikke vores nye fysiske træner kan få Razak i form hvis han er så stort et talent. Jeg savner også nogle afrikaner tacklinger på vores midtbane. Det var sgu tider da vi havde nogle derinde som modstanderne slog sig på.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Mon ikke vores nye fysiske træner kan få Razak i form hvis han er så stort et talent. Jeg savner også nogle afrikaner tacklinger på vores midtbane. Det var sgu tider da vi havde nogle derinde som modstanderne slog sig på.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg så den træningskamp i Kolding, og var ikke specielt imponeret... eller utilfreds med at vi ikke signede ham. But hey, we all make mistakes.. ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg så også den træningskamp, og jeg (og et par andre) var heller ikke imponeret. Så du var ikke den eneste. :-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #86
                        Kunne det tænkes at han fik en kort kontrakt på 2 måneder så man fik noget ekstra tid..
                        Måske en billig investering hvis der nu gemmer sig en diamant.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg så også den træningskamp, og jeg (og et par andre) var heller ikke imponeret. Så du var ikke den eneste. :-)

                          MvH ChrisOB
                          I har da heller ikke forstand på fodbold

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne det tænkes at han fik en kort kontrakt på 2 måneder så man fik noget ekstra tid..
                            Måske en billig investering hvis der nu gemmer sig en diamant.
                            Man kan forestille sig mange ting. Den eneste der ved hvor det bærer hen, er vel Kent Nielsen. Det er ham der skal tage beslutningen

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Man kan forestille sig mange ting. Den eneste der ved hvor det bærer hen, er vel Kent Nielsen. Det er ham der skal tage beslutningen
                              det er præcis sådan det er...alt er tænkeligt
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                I har da heller ikke forstand på fodbold
                                Påstår skam heller ikke andet... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X