Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så er vi meget enig.
    Til 2) måske det er en misforståelsen i forhold til mine begrænset dansk-evner: Ikke at hente en ny cf i dette vindue er for mig en af de største fejl JH lavede i sin OB tid. Der var flere lottokupoer i fortid som dumpede. Men ikke at hente en cf efter vi tabte DH og KL er virkelig en fiasko imo.
    Det er så rigtigt sagt! Jesper Hansen har tabt på nogle af sine lottokuponer, det tror jeg de fleste er enige om, et eller andet sted er chancen i branchen. Så laver han faktisk nogle rigtige fine handler, men de drukner fuldstændigt i det sorte hav der hedder vores forsvar. Jeg tror ikke på, at man mente at vores forsvar var godt nok, for så havde Kent Nielsen ikke vundet et mesterskab og lidt ekstra, hvis hans forboldviden var så ringe.
    Jeg tror heller ikke på, at man ville spare, for en hver kan da se, at den her krise kommer til at koste os rigtig mange penge. Hvem gider at sponsorere OB for lidt V.I.P billeter? Jeg kender i hvert fald et firma som ikke længere gider. Deres begrundelse er, at de brugte loungen til at invitere kunder ud, men der er ikke længere nogen kunder der vil med derud, og de gider faktisk heller ikke selv derud længere, de kan ikke engang forære billeterne gratis til deres medarbejdere. Tv-penge og stadionbesøg er også i gang med at blive sablet ned i, hvor mange tror i der tager på stadion i minus grader for at se OB i nuværende tilstand? Ikke mange er mit bud.
    Jeg ser kun en mulighed, og det er, at OB simpelthen ikke kunne finde nogle spillere. Og det er tragisk!

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg tror, at vi er gået lidt forbi hinanden her, jeg har markeret nogle sætninger i din besked, som jeg mener er misforståelser.

(1) Jeg skyder på hele ledelsen, og ikke kun Jesper Hansen. Jeg er skuffet over dem allesammen, men nu er Jesper Hansen nu engang deres ansigt ud ad til.

(2) Hvornår har han gjort det? Jeg har kun hørt den ene lamme undskyldning efter den anden med at han er tilfreds med truppen og stoler på forsvaret.

(3) Han har også lavet nogle gode handler, men skabt balance i økonomien skal han virkelig have ros for det? Jeg kan da sagtens kalde Bodul, Lado og CO, ind på mit kontor, og sige farvel og tak, og gi' dem en check,

(4) Igen, så skriver jeg faktisk hele ledelsen i mit indlæg.
    Så er vi meget enig.
    Til 2) måske det er en misforståelsen i forhold til mine begrænset dansk-evner: Ikke at hente en ny cf i dette vindue er for mig en af de største fejl JH lavede i sin OB tid. Der var flere lottokupoer i fortid som dumpede. Men ikke at hente en cf efter vi tabte DH og KL er virkelig en fiasko imo.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    (1)Det er for meget sort / hvid imo. Jeg ser mange ting kritiske om JH, men ikke alt er/var dårlig eller ødelæggende. Han undlod at sende nogle spillere videre, som ikke hjælper os/er god nok, (2)han har accepteret det faktum, at vi har en reel hul i CF, der var enige dårlige transfers, (3)men han har også bragt økonomien i orden og gjort nogle gode transfers (Fester, AK, Zohore, Makrini, Lund, Matti?) . Om han har de emner til at udvikle holdet ser jeg også skeptisk, i sidst ved jeg det ikke. (4)Men for den nuværende situation er han medansvarlig, men ikke aleneansvarlig. Imo går det ligeså på Kents ansvar (falske anførervalgt, åbenbart mangelhaft fungerende hierarki i holdet, forunsikring af defensiven, taktisk forkert indstillet hold, kræver åbenbart at spillere spille hvad de ikke kan - dårlige erindringer til TB vækkes hos mig). Ove har skabet et hold med en god (defensiv) struktur og jeg håbte at Kent udvikle det videre. Men han har, tror jeg, først én gang revet ned alt - og nu vi ser resultatet. Jeg tror, ​​han har forsøgt at ændre for meget for hurtigt.
    Jeg deler din frustration, din bekymring og din vrede. Men jeg tror ikke "væk med JH og alt vil være fint" er løsningen. Det er alt mere kompliceret.
    Og jeg vil på ingen måde blive væk, men komme til næste hjemmekamp for at støtte holdet - selv om jeg ikke fordømmer alt, det gør JH.
    (Og selvom at jeg ved at det kan blive en skuffende aften...)
    Jeg tror, at vi er gået lidt forbi hinanden her, jeg har markeret nogle sætninger i din besked, som jeg mener er misforståelser.

(1) Jeg skyder på hele ledelsen, og ikke kun Jesper Hansen. Jeg er skuffet over dem allesammen, men nu er Jesper Hansen nu engang deres ansigt ud ad til.

(2) Hvornår har han gjort det? Jeg har kun hørt den ene lamme undskyldning efter den anden med at han er tilfreds med truppen og stoler på forsvaret.

(3) Han har også lavet nogle gode handler, men skabt balance i økonomien skal han virkelig have ros for det? Jeg kan da sagtens kalde Bodul, Lado og CO, ind på mit kontor, og sige farvel og tak, og gi' dem en check,

(4) Igen, så skriver jeg faktisk hele ledelsen i mit indlæg.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Tja der vel også farligt at tå ud at gøre som BIF. Man er tæt på at tå konkurs. Redder sig i sidste øjeblik. Også købet man bare dyrt ind igen. Vi var vel også langt nede økonomisk. Og har da fået rettet lidt op på det. Men gør vi som BIF. Så kan vi vel ryge tilbage til endnu ringere økonomi
    Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår sammenligningen. INGEN ønsker at gøre som BIF, de bruger penge de ikke har, hvorimod vi putter vores i banken.

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    den er helt sikkert umådelig svær for alle fans, al den optimisme og tro på tingene der var med KN ved sidelinien er flået ud af os de seneste uger og spillerne viser tegn på resignation og manglende gejst igen. Jeg tror ikke flere penge hjælper lige her og nu. Det er mere kompliceret end det. Eneste mulighed for os er en aktion hvor vi gør opmærksom på vores frygt for at det går helt galt. Personligt er jeg der hvor jeg ikke tror JH er ham der skal føre os videre mere, han har vendt økonomien og skuden og nu skal der måske andre øjne til at kikke fremad.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jeg opretter denne tråd, da jeg mener, at os OB-fans bliver nød til at sende et signal til ledelsen. Esbjerg tabte 4-0 til Sønderjyske, så gik fansene amok og ledelsen blev nød til at fyrre Niels Frederiksen OG KØBE GEVALDIGT IND. Brøndbys fans har væltet flere trænere OG FÅET DERES TRANSFERBUFGET HÆVET FLERE GANGE, hvornår kommer vi OB-fans i gang?
    Vores ledelse er ved at ødelægge klubben, og vi gør ingenting, vi finder os i alt, vi har ikke engang fået så meget som en forklaring. Jesper Hansen er IKKE dygtig nok til at scoute spillere, der SKAL tilføres flere penge til truppen.

Hvad kan vi gøre? Fanaktion? Medierne? Begge dele?

NOTE: For at komme haters i forkøbet, der er mange måder at tilføre penge til en trup. Og til jer som elsker Jesper Hansen og mener han har gjort alt perfekt, vil i ikke bare blive væk? Jeg ved godt, at jeg ikke kan tvinge jer til det, men min klub bløder, og jeg vil gerne hjælpe den, og det håber jeg ikke at i vil ødelægge.
    Det er for meget sort / hvid imo. Jeg ser mange ting kritiske om JH, men ikke alt er/var dårlig eller ødelæggende. Han undlod at sende nogle spillere videre, som ikke hjælper os/er god nok, han har accepteret det faktum, at vi har en reel hul i CF, der var enige dårlige transfers, men han har også bragt økonomien i orden og gjort nogle gode transfers (Fester, AK, Zohore, Makrini, Lund, Matti?) . Om han har de emner til at udvikle holdet ser jeg også skeptisk, i sidst ved jeg det ikke. Men for den nuværende situation er han medansvarlig, men ikke aleneansvarlig. Imo går det ligeså på Kents ansvar (falske anførervalgt, åbenbart mangelhaft fungerende hierarki i holdet, forunsikring af defensiven, taktisk forkert indstillet hold, kræver åbenbart at spillere spille hvad de ikke kan - dårlige erindringer til TB vækkes hos mig). Ove har skabet et hold med en god (defensiv) struktur og jeg håbte at Kent udvikle det videre. Men han har, tror jeg, først én gang revet ned alt - og nu vi ser resultatet. Jeg tror, ​​han har forsøgt at ændre for meget for hurtigt.
    Jeg deler din frustration, din bekymring og din vrede. Men jeg tror ikke "væk med JH og alt vil være fint" er løsningen. Det er alt mere kompliceret.
    Og jeg vil på ingen måde blive væk, men komme til næste hjemmekamp for at støtte holdet - selv om jeg ikke fordømmer alt, det gør JH.
    (Og selvom at jeg ved at det kan blive en skuffende aften...)

Leave a comment:

• cstoltze
    replied
    Men er der pt en sportschef der har gjort det godt. Skal man satse på uprøvet viden er der riddersholm.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Kunne man her kigge på en Brian Steen Nielsen som sportschef. Tænker han stadig har lyst og viden om hvad der rør sig indenfor fodbold.
    Han gjorde det da vist ikke særlig godt i AGF. Men på den anden side Horsens rykkede jo også ned umiddelbart inden Jesper Hansen blev headhuntet til Odense ;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tak for denne tråd Har tænkt mange gange på lignende de sidste dage....
    Ledelsen skal bare steppe op til vinter og justere på 3 pladser i forsvar/midtbane. Lige nu kan vi ikke gøre meget desværre andet end at råbe op
    det kunne de så godt alligevel måske når der er en prøvespiller af umiddelbart høj kvalitet på prøve

Leave a comment:

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Kunne man her kigge på en Brian Steen Nielsen som sportschef. Tænker han stadig har lyst og viden om hvad der rør sig indenfor fodbold.
    Manden der fik AGF i 1. division 3 gange på 8 år? Det bliver et stort NEJ TAK.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Tak for denne tråd Har tænkt mange gange på lignende de sidste dage....
    Ledelsen skal bare steppe op til vinter og justere på 3 pladser i forsvar/midtbane. Lige nu kan vi ikke gøre meget desværre andet end at råbe op

Leave a comment:

• cstoltze
    replied

Leave a comment:

• manner
    replied
    Jeg synes den her OB-periode er den værste, jeg kan slet ikke se nogen lyspunkter ud i fremtiden. Jeg synes Jesper Hansen og resten af ledelsen, skal have at vide, hvor ondt det gør på os fans, at vi bliver ydmyget gang på gang, vi må desværre erkende, at i øjeblikket er det OB der er til grin i hele danmark, og for satan hvor er det hårdt!

Jeg tror ikke det her gør ligeså ondt på Jesper Hansen som det gør på mig og mange andre, ellers så er han godt nok dygtig til at skjule hans smerte, og så god en skuespiller tror jeg ikke han er. Hvordan forklare vi ham bedst muligt, at han er med til at dræbe min største passion her i livet?
    den er helt sikkert umådelig svær for alle fans, al den optimisme og tro på tingene der var med KN ved sidelinien er flået ud af os de seneste uger og spillerne viser tegn på resignation og manglende gejst igen. Jeg tror ikke flere penge hjælper lige her og nu. Det er mere kompliceret end det. Eneste mulighed for os er en aktion hvor vi gør opmærksom på vores frygt for at det går helt galt. Personligt er jeg der hvor jeg ikke tror JH er ham der skal føre os videre mere, han har vendt økonomien og skuden og nu skal der måske andre øjne til at kikke fremad.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Tja der vel også farligt at tå ud at gøre som BIF. Man er tæt på at tå konkurs. Redder sig i sidste øjeblik. Også købet man bare dyrt ind igen. Vi var vel også langt nede økonomisk. Og har da fået rettet lidt op på det. Men gør vi som BIF. Så kan vi vel ryge tilbage til endnu ringere økonomi

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Jeg opretter denne tråd, da jeg mener, at os OB-fans bliver nød til at sende et signal til ledelsen. Esbjerg tabte 4-0 til Sønderjyske, så gik fansene amok og ledelsen blev nød til at fyrre Niels Frederiksen OG KØBE GEVALDIGT IND. Brøndbys fans har væltet flere trænere OG FÅET DERES TRANSFERBUFGET HÆVET FLERE GANGE, hvornår kommer vi OB-fans i gang?
    Vores ledelse er ved at ødelægge klubben, og vi gør ingenting, vi finder os i alt, vi har ikke engang fået så meget som en forklaring. Jesper Hansen er IKKE dygtig nok til at scoute spillere, der SKAL tilføres flere penge til truppen.

Hvad kan vi gøre? Fanaktion? Medierne? Begge dele?

NOTE: For at komme haters i forkøbet, der er mange måder at tilføre penge til en trup. Og til jer som elsker Jesper Hansen og mener han har gjort alt perfekt, vil i ikke bare blive væk? Jeg ved godt, at jeg ikke kan tvinge jer til det, men min klub bløder, og jeg vil gerne hjælpe den, og det håber jeg ikke at i vil ødelægge.
    Ja, det ser da ud til at andre klubber forstår at få tilført ny kapital, når der er brug for det. Og nogle, som Sønderjydske, har bare været bedre til, at bruge dem de nu har.
    Men hvilke muligheder har vi reelt for at få tilført mere kapital til truppen - er det fx muligt at udvide ejerkredsen i OB/OSE med den nuværende konstruktion?

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det kommer helt sikkert ikke til at hive noget som helst ekstra i kassen...men det er vores gode ret at gøre opmærksom på den frustration der hos alle grupperinger af fans...hvad enten det er "for eller imod" i fht. JH.
    Jeg synes den her OB-periode er den værste, jeg kan slet ikke se nogen lyspunkter ud i fremtiden. Jeg synes Jesper Hansen og resten af ledelsen, skal have at vide, hvor ondt det gør på os fans, at vi bliver ydmyget gang på gang, vi må desværre erkende, at i øjeblikket er det OB der er til grin i hele danmark, og for satan hvor er det hårdt!

Jeg tror ikke det her gør ligeså ondt på Jesper Hansen som det gør på mig og mange andre, ellers så er han godt nok dygtig til at skjule hans smerte, og så god en skuespiller tror jeg ikke han er. Hvordan forklare vi ham bedst muligt, at han er med til at dræbe min største passion her i livet?

Leave a comment:

Working...
X