Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opråb til ledelsen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDu har ret i, at fan reaktionerne har været forbavsende tavse igennem lang tid. Måske noget af det skyldes de billige sæsonkort og billetpriser, som reelt er en slags undskyldning for et ringe produkt. Og derudover har det jo sejlet i årevis, så folk er vant til det efterhånden. OB er heller ikke en klub, der er interesseret i kritik og uro, og har sikkert også gjort deres for, at dæmpe kritik.
Dertil er spørgsmålet om det nytter noget? Ledelsen kan ikke gøre noget, de har dummet sig tilstrækkeligt, men det kunne dog være rart at signalere frustrationen, om ikke andet så for at lukke damp ud, men hvordan?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tvs Se indlægEr ikke jesper hansen fan, men ting tager tid. Vi har i forhold til start 11 i sidste sæson ny træner setup ny målmand, ny højre og venstre back, nyt midter forsvar ny def midt og helt nyt angreb. Man city tabte 4-1 til tottenham i går efter at have brugt lidt over 1 mia i sommers, så penge gør det ikke alene.
Man City lå indtil kampen nummer et, og så overdrevet meget er en milliard heller ikke i engelske forhold. Penge gør altså rigtig meget, hvis vi havde brugt penge på to center-backs, så havde vi stået meget stærkere, og det er altså uanset om City tabte i weekenden eller ej.
Leave a comment:
-
Er ikke jesper hansen fan, men ting tager tid. Vi har i forhold til start 11 i sidste sæson ny træner setup ny målmand, ny højre og venstre back, nyt midter forsvar ny def midt og helt nyt angreb. Man city tabte 4-1 til tottenham i går efter at have brugt lidt over 1 mia i sommers, så penge gør det ikke alene.
Leave a comment:
-
Du har ret i, at fan reaktionerne har været forbavsende tavse igennem lang tid. Måske noget af det skyldes de billige sæsonkort og billetpriser, som reelt er en slags undskyldning for et ringe produkt. Og derudover har det jo sejlet i årevis, så folk er vant til det efterhånden. OB er heller ikke en klub, der er interesseret i kritik og uro, og har sikkert også gjort deres for, at dæmpe kritik.
Dertil er spørgsmålet om det nytter noget? Ledelsen kan ikke gøre noget, de har dummet sig tilstrækkeligt, men det kunne dog være rart at signalere frustrationen, om ikke andet så for at lukke damp ud, men hvordan?
Leave a comment:
-
Opråb til ledelsen
Jeg opretter denne tråd, da jeg mener, at os OB-fans bliver nød til at sende et signal til ledelsen. Esbjerg tabte 4-0 til Sønderjyske, så gik fansene amok og ledelsen blev nød til at fyrre Niels Frederiksen OG KØBE GEVALDIGT IND. Brøndbys fans har væltet flere trænere OG FÅET DERES TRANSFERBUFGET HÆVET FLERE GANGE, hvornår kommer vi OB-fans i gang?
Vores ledelse er ved at ødelægge klubben, og vi gør ingenting, vi finder os i alt, vi har ikke engang fået så meget som en forklaring. Jesper Hansen er IKKE dygtig nok til at scoute spillere, der SKAL tilføres flere penge til truppen.
Hvad kan vi gøre? Fanaktion? Medierne? Begge dele?
NOTE: For at komme haters i forkøbet, der er mange måder at tilføre penge til en trup. Og til jer som elsker Jesper Hansen og mener han har gjort alt perfekt, vil i ikke bare blive væk? Jeg ved godt, at jeg ikke kan tvinge jer til det, men min klub bløder, og jeg vil gerne hjælpe den, og det håber jeg ikke at i vil ødelægge.Tags: Ingen
Leave a comment: