Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
    Endnu en gratis sæson hvor vi bare skal undgå nedrykning.....nej den bliver ikke ved med at gå. Godt klar over du sigter mod den nye struktur fra næste sæson men holdet har nu været under nedbrydning, oprydning og opbygning i så mange år at man ikke kan blive ved med at snakke om en gratis sæson.
    Desværre så er valget truffet for længst...JH mente vi kunne klare os igennem sæsonen med denne trup og dermed blev det desværre til endnu en sæson der bare skal overstås uden alt for mange skrammer....suk

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Jeg var meget optimistisk mht Azer i hans første sæson, men jeg tror ikke på ham mere. For langsom i tanke og handling. Hallgrimur er ikke mere end middelmådig, og ikke den leder vi skal have. Ari kan til nøds gå an på VB. Ellers enig.
      Det var mig ubegribeligt at man forlængede med Azer , han har ikke udviklet sig for 2 øre i OB på trods af rigeligt med kampe . Han ligger stadig på samme tarvelige niveau som han gjorde i Vejle.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Endnu en gratis sæson hvor vi bare skal undgå nedrykning.....nej den bliver ikke ved med at gå. Godt klar over du sigter mod den nye struktur fra næste sæson men holdet har nu været under nedbrydning, oprydning og opbygning i så mange år at man ikke kan blive ved med at snakke om en gratis sæson.
        Desværre så er valget truffet for længst...JH mente vi kunne klare os igennem sæsonen med denne trup og dermed blev det desværre til endnu en sæson der bare skal overstås uden alt for mange skrammer....suk
        Det er sgu for nemt at kalde det for endnu en mellemsæson blot fordi man ikke magtede at lave den rette trupsammensætning da vinduet lukkede .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          å er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.

          Og ja, du bliver klogere.

          MvH ChrisOB

          Det jo altid nemt at kritisere andre. Jeg synes du mangler at komme både navne og argumenter bag din kritik. En stamme af middelmådige spillere kan også vinde suppen det viste FCN da ihvertfald.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
            Hvis du vil bygge et hold op omkring HJ , LN , Azer og LJ så bliver denne sæson ikke den sidste med et skrøbeligt hold .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Det siger jeg ikke jeg ville hvis jeg kunne skifte 20 mand. Men jeg er realistisk i forhold til udskiftning af truppen og fremtiden mange herinde er meget kloge men på ingen måde konstruktive.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                å er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.

                Og ja, du bliver klogere.

                MvH ChrisOB

                Det jo altid nemt at kritisere andre. Jeg synes du mangler at komme både navne og argumenter bag din kritik. En stamme af middelmådige spillere kan også vinde suppen det viste FCN da ihvertfald.
                Okay, så du mener en stamme med spillere som Anders Christiansen, Nicolai Stokholm, Andreas Bjelland, Okore og Adu var "middelmådige". Wow. Du er vist ringere til at vudere, hvor gode spillere er, end jeg troede...

                Jeg kritiserer, når din argumentation er helt ude i hampen. Og det er den altså her.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Okay, så du mener en stamme med spillere som Anders Christiansen, Nicolai Stokholm, Andreas Bjelland, Okore og Adu var "middelmådige". Wow. Du er vist ringere til at vudere, hvor gode spillere er, end jeg troede...

                  Jeg kritiserer, når din argumentation er helt ude i hampen. Og det er den altså her.

                  MvH ChrisOB
                  Det var satme noget af en påstand ..

                  Og så kan du lige tilføje Jesper Hansen i målet som en del af grundstammen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det var satme noget af en påstand ..

                    Og så kan du lige tilføje Jesper Hansen i målet som en del af grundstammen .
                    Tak. Ham havde jeg sgu lige glemt også! Sikke dog en middelmådighed! ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #55
                      Som jeg skrev kritik af andre er nemt når krititikeren ikke selv skal eller vil bidrage med konkrete forslag til ændringer på problemet eller her pladserne. Man kan altid som kritikere pointere fejl men sjældent argumentere for løsningen på fejlen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        Som jeg skrev kritik af andre er nemt når krititikeren ikke selv skal eller vil bidrage med konkrete forslag til ændringer på problemet eller her pladserne. Man kan altid som kritikere pointere fejl men sjældent argumentere for løsningen på fejlen.
                        Jeg har argumenteret for, hvad løsningen på fejlen er: Anskaf en bedre sportsdirektør; der kan finde bedre spillere. Det er dét, der er dennes job, lige så vel som en lagerchef ikke kun får penge for "forsøget". F.eks.

                        Kritik af andre er meget nem, når der vitterligt er noget at kritisere; så jeg kritiserer dig for at have en ret naiv forestilling om, hvad der foregår i OB.

                        Og med din vurdering af, at man kan bygge en stamme af de spillere, du nævner + din vurdering af "middelmådigheden" i FCN's guldstamme, så må jeg sige, at det ikke ser godt ud. Beklager.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #57
                          Og jeg beder blot dig som kritiker og fodbold expert om at sætte navne på dine forstærkninger. Jeg kan sagtens finde en masse navne hvor dog ingen er realistiske i OB. Jeg er ganske sikker på at JH og alle andre kan det samme.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tak. Ham havde jeg sgu lige glemt også! Sikke dog en middelmådighed! ;-)

                            MvH ChrisOB
                            Mtiliga, Parkhurst, Bechman, for at nævne lidt flere...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Og jeg beder blot dig som kritiker og fodbold expert om at sætte navne på dine forstærkninger. Jeg kan sagtens finde en masse navne hvor dog ingen er realistiske i OB. Jeg er ganske sikker på at JH og alle andre kan det samme.
                              Og du mener ikke det kan være svært for mening mand at kende til spillere rundt omkring i verden som vil være mulige at hente til OB ?

                              I OB såvel som andre klubber i ligaen er der ansat folk med ansvaret for at sammensætte truppen så træneren har mulighed for at leve op til klubbens målsætning . I OB hedder manden med ansvaret Jesper Hansen .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                                Og jeg beder blot dig som kritiker og fodbold expert om at sætte navne på dine forstærkninger. Jeg kan sagtens finde en masse navne hvor dog ingen er realistiske i OB. Jeg er ganske sikker på at JH og alle andre kan det samme.
                                Stil det spørgsmål til Peter Graulund, Preben Elkjær, ja hvilken som helst "fodbold expert" og de vil ikke kunne svare på det. Men de andre klubber i Superligaen har bare været bedre end OB til at lave en stamme, købe og sælge spillere, dog med enkelte undtagelser. Vi bliver nød til at sige farvel og tak til Jesper Hansen, og så få en ny stærk mand ind på posten som har noget gennemslagskraft.

                                Comment

                                Working...
                                X