Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Lad nu være med de syndebukke. Kirke er ikke en klasseback, men så dårlig var han fanme ikke idag. Der var mange der var dårligere.
    Men det ændrer ikke på, at han er dårlig og må væk. Og se dig omkring; der er mange syndebukke at tage af. For alle laver fejl, der, ja er på DS-niveau.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      4-0!? Jeg har hverken set kamp eller sammendrag. Kan nogen give et referat på max 10 linier?
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Vi taber kampen på en forfærdelig kombination af amatørfejl og en midtbane, som på sjældent set vis, blev overmatchet på alle tænkelige parametre. Guira og Drachmann havde som frygtet inden kampen, et suverænt overtag overfor Azer og Ari, som hverken på fysik, teknik eller gejst fik et ben til jorden. Når vi så oven i hatten laver personlige fejl i 2-0 klassen, jamen så går det galt. Derudover var taktikken fejlslagen. Kirke er en dårligere back end ari, ari er den dårligste midtbanespiller i superligaen. Alle ved hvor jeg vil hen, så uddyber det ikke yderligere.
        Falk er essentiel for vores opspil, og er han ikke med til opbygningen af vores angreb, så har vi ingen idéer. Derfor er det tåbeligt at sætte ham i angrebet. Lukas er da sikkert en glimrende kantspiller, men har vi ingen til at sætte manden op, så ender han jo fuldstændig betydningsløs. Jeg gider ikke skyde al vores skyld på taktik, for alle spillere spillede pladser, de tidligere har spillet mange gange på højt niveau. Indstillingen var bare rigtig skidt i dag. Spillerne virkede modløse og kom slet ikke med samme saft og kraft i duellerne fra start som sønderjyske. Godt at falk går ud og kalder indsatsen flov, for det var det, men det var en sløj omgang over hele linjen, og den falder også tilbage på trænerbænken!!
        Jeg ved snart ikke - mange trænere har snart været omkring det her OB-hold. Under dem alle har vi set disse lade præstationer (selv under OP var der nogle rigtig ringe indsatset) - det eneste der har været fælles for dem alle har været holdet. Hvis du mener, at fejlen består i, at man ikke skal starte med Azer og Emil på banen samtidig og Ari ikke skal spille på midten, er jeg med på at det falder tilbage på træneren.

        Men det der med indstillingen er bare et tilbagevendende OB-hold problem. Jeg har aldrig set det i andre superligaklubber over en så lang periode som i OB. Det er forfærdeligt. Det virker som om spillerne stadig ikke vil erkende deres sande niveau og spille ud fra det. OP fik skrabet lidt overfladen, men det virker som om at man er faldet tilbage i de gamle roller. Emil og Azer er i min optik simhelthen symbolet på problemet - jeg får eksem af at se dem tulle rundt med en crisp-clean spilledragt i alle 90 minutter.

        Man er bagud 3-0 - virker den polerede spillestil - nej - så må man tage arbejdshandskerne på - men det har Emil og Azer ikke lige lyst til - for hvorfor skulle de ofre lidt for holdet.... - den ene drømmer jo om udlandet eller en stor klub i Danmark - den anden om det serbiske landshold - jeg brækker mig!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          4-0!? Jeg har hverken set kamp eller sammendrag. Kan nogen give et referat på max 10 linier?
          Tænk 1. Halvleg mod både AaB og Esbjerg og kombiner den med 2. Halvleg i Fredericia, hvis du så den, og så har du kampreferatet. Sådan nogenlunde.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Lad nu være med de syndebukke. Kirke er ikke en klasseback, men så dårlig var han fanme ikke idag. Der var mange der var dårligere.
            Lad nu bare folk selv styre hvem de vil have væk...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Lad nu bare folk selv styre hvem de vil have væk...
              Og lad os andre mene det vi vil - det hele startede med at jeg gav ham MOM-rollen for kampen i går. Det var der en del der ikke kunne tåle.... Så fej for egen dør først!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Og lad os andre mene det vi vil - det hele startede med at jeg gav ham MOM-rollen for kampen i går. Det var der en del der ikke kunne tåle.... Så fej for egen dør først!
                Har jeg sagt det mindste om du skal stoppe da..? Nej vel... så ingen fejen her, henvend dig til dem der skrev det til dig, tak...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  4-0!? Jeg har hverken set kamp eller sammendrag. Kan nogen give et referat på max 10 linier?
                  Det skal du da vidst være glad for. Endnu engang et OB mandskab der mentalt slet slet ikke var mødt op. Forfærdeligt ringe indstilling. Krydret med en koval der havde nogle fæle drop.
                  man turde eller kunne intet ved 0-0 og da man kom bagud faldt det først sammen. Og så kom der en lille opblomstring da først kampen var smidt.....jeg forstår ikke det hold

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Har jeg sagt det mindste om du skal stoppe da..? Nej vel... så ingen fejen her, henvend dig til dem der skrev det til dig, tak...
                    En sviner Kirke - der er en der forsvarer Kirke - at han ikke skal gøres til syndebuk - så skriver du at folk selv skal have lov til at ønske dem væk de vil.

                    Hvem må have en holdning til andres holdninger og hvem må ikke? Det er lidt svært at finde ud af....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      En sviner Kirke - der er en der forsvarer Kirke - at han ikke skal gøres til syndebuk - så skriver du at folk selv skal have lov til at ønske dem væk de vil.

                      Hvem må have en holdning til andres holdninger og hvem må ikke? Det er lidt svært at finde ud af....
                      Folk kan være lige så enige eller uenige som de lyster, det har jeg altid sagt... det jeg reagerer på er når nogen siger at andre skal stoppe med at tænke som de gør...

                      Det har jeg jo faktisk netop sagt flere gange det der, det er ikke nemt... men det kan være de skulle køre på Emil i stedet, det lader der ikke til at være problemer med, han er godkendt til det "negative"...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Det skal du da vidst være glad for. Endnu engang et OB mandskab der mentalt slet slet ikke var mødt op. Forfærdeligt ringe indstilling. Krydret med en koval der havde nogle fæle drop.
                        man turde eller kunne intet ved 0-0 og da man kom bagud faldt det først sammen. Og så kom der en lille opblomstring da først kampen var smidt.....jeg forstår ikke det hold
                        Fantastisk...
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment

                        Working...
                        X