Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvordan går det med din "vi har et godt hold" teori? Du er godt klar over, at et hold bestemmes af summen af de 11 spillere + alternativerne og ikke kun af, at vi har en lille håndfuld spillere med Superliga niveau?

    Kent Nielsen skal, ligesom Ove P, til at genopfinde den dybe tallerken rent defensivt, så bye bye proces. Den er lagt på hylden takket være skandaløst sportsdirektør arbejde, godt hjulpet på vej af Kent Nielsen selv med the mother of all fejldispositioner Skulason på midtbanen.

    MvH ChrisOB
    Ja det bliver han jo nødt til.....der skal point på kontoen og det snart inden der går alt for meget krise snak i det.....og den snak er ikke langt væk.
    alt med hvor godt det kan blive engang.....det må bare lægges langt væk og så skal vi endnu engang koncentrere os om at redde røver og næppe ret meget andet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Godt vi har opgraderet på trænersiden. Not!!!
      Kent fejler totalt idag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Ja det bliver han jo nødt til.....der skal point på kontoen og det snart inden der går alt for meget krise snak i det.....og den snak er ikke langt væk.
        alt med hvor godt det kan blive engang.....det må bare lægges langt væk og så skal vi endnu engang koncentrere os om at redde røver og næppe ret meget andet
        Vi må vel håbe at AGF får de 3p fra Hobro kampen

        Comment


          Skula løb 11,6 som den der løb mest.. Altså for OB

          Men kan knap komme i Top5 overall

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Jeg må skam erkende at mit hjertehold er elendige og fuldstændig væk fra vinduet. Jeg græmmes.
            For sent, for sent, for sent - det er sgu kodeordene i dag. Både offensivt og defensivt kom vi bare for sent. Og så er jeg ved at skrige når jeg ser Falk drible rundt. Jep - han er en gudsbenådet dribler, men for helvede hvor er det ineffektivt. Skyd nu på mål Rasmus!!!!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Hvis KN er iskold er han bare i gang med at vise, hvor ringe bænken er i OB ;o)
              hohoho.... ja bare det er det...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                Præcis. Så den første kamp mod Hobro. Holder var livligt og virkede til at være forandret. Det her er jo utilgiveligt.

                Det virker som om der ingen gameplan er. Vi ligner et pigehold, der ikke tør have bolden.

                Kirkeskov må ud. Han er under DS niveau
                .
                Lad nu være med de syndebukke. Kirke er ikke en klasseback, men så dårlig var han fanme ikke idag. Der var mange der var dårligere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Har Azer begået 2 frispark i hele sin karriere ??
                  http://www.superliga.dk/no_cache/for.../OB-VFF-9.html

                  I sidste runde gjorde han.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Sjovt nok i en kamp som man vandt.......

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hvorfor begynder de første at spille nu - Fester?
                      Nu så jeg ikke 2. halvleg, men mit gæt er at de får lov af Sønderjyske som ikke skal mere :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Men det må være mentalt! Nu er vi bagud med tre - det kan ikke blive "værre" Så spiller man frit -det minder om det år hvor OB rykkede ned i slut 90erne. Det var samme attitude og kampudvikling i den sæson.
                        Sønderjyske har gjort hvad de skulle.
                        Det ser man gang på gang, at det holder der fører klart slapper en smule af og giver modstanderen lov ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Skula løb 11,6 som den der løb mest.. Altså for OB

                          Men kan knap komme i Top5 overall
                          OB løb 117 km sammenlagt, samme som SE. Men gnisten i løbene, og intensiteten - der er jo en FUCKING VERDEN til forskel!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Nu så jeg ikke 2. halvleg, men mit gæt er at de får lov af Sønderjyske som ikke skal mere :).
                            Det synes jeg faktisk ikke i denne kamp - det syntes jeg i EFB-kampen - der stoppede EFB med at spille - men det gjorde SDJ faktisk ikke. OB viste mere karakter i anden halvleg og blev belønnet med med mere boldbesiddelse og mere spil omkring feltet. Men skaden var sket -der var ikke nok at skyde med efter neskydningen i 1- halvleg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Nu så jeg ikke 2. halvleg, men mit gæt er at de får lov af Sønderjyske som ikke skal mere :).
                              Yes. Ligesom 2.halvleg i Esbjerg

                              Comment


                                Vi taber kampen på en forfærdelig kombination af amatørfejl og en midtbane, som på sjældent set vis, blev overmatchet på alle tænkelige parametre. Guira og Drachmann havde som frygtet inden kampen, et suverænt overtag overfor Azer og Ari, som hverken på fysik, teknik eller gejst fik et ben til jorden. Når vi så oven i hatten laver personlige fejl i 2-0 klassen, jamen så går det galt. Derudover var taktikken fejlslagen. Kirke er en dårligere back end ari, ari er den dårligste midtbanespiller i superligaen. Alle ved hvor jeg vil hen, så uddyber det ikke yderligere.
                                Falk er essentiel for vores opspil, og er han ikke med til opbygningen af vores angreb, så har vi ingen idéer. Derfor er det tåbeligt at sætte ham i angrebet. Lukas er da sikkert en glimrende kantspiller, men har vi ingen til at sætte manden op, så ender han jo fuldstændig betydningsløs. Jeg gider ikke skyde al vores skyld på taktik, for alle spillere spillede pladser, de tidligere har spillet mange gange på højt niveau. Indstillingen var bare rigtig skidt i dag. Spillerne virkede modløse og kom slet ikke med samme saft og kraft i duellerne fra start som sønderjyske. Godt at falk går ud og kalder indsatsen flov, for det var det, men det var en sløj omgang over hele linjen, og den falder også tilbage på trænerbænken!!

                                Comment

                                Working...
                                X