Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Godt sparket ind af Dalgaard
    Han sparker godt, det ved vi.
    Vores forsvar er lort igen, det ved vi.

    Comment


      Var der ikke et lille straffe der?

      Comment


        Hvis proces bliver nævnt bare 1 gang smadrer jeg noget

        SDJ snydt for straffe

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Et hold med Azer og Diarra i startopstillingen er en hån mod superligaen og mod mig.

          Hvorfor er det nu diarras skyld igen? Han er da ikke inde!

          Comment


            Vi spiller jo også falit med Kryger som angriber.. jeg forstår ikke den mand stadig er her... nå tror bare jeg ligger mig i fosterstilling....

            Comment


              Det værste er jo, at vi ikke engang har en offensiv i dag -alt er LORT

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                Vi spiller jo også falit med Kryger som angriber.. jeg forstår ikke den mand stadig er her... nå tror bare jeg ligger mig i fosterstilling....
                Hvis KN er iskold er han bare i gang med at vise, hvor ringe bænken er i OB ;o)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis proces bliver nævnt bare 1 gang smadrer jeg noget

                  SDJ snydt for straffe
                  Problemet er vi ikke længere kan se nogen fremgang eller tegninger til hvad det kan blive til. Det kunne vi i de første kampe....vilje og en spiller læse. Det ser vi intet af mere....det er helt væk og det er beskæmmende

                  Comment


                    Nej, ikke i dag.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                      Vi spiller jo også falit med Kryger som angriber.. jeg forstår ikke den mand stadig er her... nå tror bare jeg ligger mig i fosterstilling....
                      Han er sgu da en af de få der har kommet med noget i dag. Har som den eneste formået at presse dem lidt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Han sparker godt, det ved vi.
                        Vores forsvar er lort igen, det ved vi.
                        Hvordan går det med din "vi har et godt hold" teori? Du er godt klar over, at et hold bestemmes af summen af de 11 spillere + alternativerne og ikke kun af, at vi har en lille håndfuld spillere med Superliga niveau?

                        Kent Nielsen skal, ligesom Ove P, til at genopfinde den dybe tallerken rent defensivt, så bye bye proces. Den er lagt på hylden takket være skandaløst sportsdirektør arbejde, godt hjulpet på vej af Kent Nielsen selv med the mother of all fejldispositioner Skulason på midtbanen.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Kent er også ramt af Den Odenseanske Syge. Spillere skal spille på pladser de ikke er bedst til.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Jeg må skam erkende at mit hjertehold er elendige og fuldstændig væk fra vinduet. Jeg græmmes.

                            Comment


                              Tak hold! Tak Kent! Tak JH!

                              Hvor fanden er min flaske snaps?

                              Godnat venner og lidelsesvenner.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Godt vi har opgraderet på trænersiden. Not!!!

                                Comment

                                Working...
                                X