Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Slettet af moderator.
    Last edited by MaxHH; 23-09-2015, 06:37.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Vi har nu den 3. målmand på mål i denne sæson , det giver ikke ro i forsvaret.
      Vi har ikke en leder i forsvaret som kan guide de øvrige .
      Vi har ikke en eneste med et stabilt niveau i forsvaret.
      Vi er yderst skrøbelige ved fraværet af en cf .
      Vi har kun LN som er skolet cf.
      Vi skifter jævnligt ud på vb fordi kvaliteten ikke er høj nok hos nogle af dem vi har.
      Makrini har i en halvleg mod EfB vist den vilje , gejst og gennemslagskraft der er behov for , ellers har manglen på en leder på midten været udtalt, påpeget og udstillet meget længe.
      Den spiller som skal opbygge et samarbejde med Makrini på den centrale midt har vi måske i Desler , de øvrige har været af ringe kvalitet hidtil i sæsonen ( og i sidste og forrige )

      Vores offensiv og især Falk/Emil vil kunne spille med en større ro i deres spil og som du siger udvikle sig bedre hvis de ikke hele tiden skal skæve nervøst bagud til en gennemhullet defensiv.
      Jeg synes bare ikke, man bare kan skrige: PROCES! og så forvente man tager det for face value. Alle hold er vel i en "proces". Det er de enkelte dele, deres niveau, evnen til at hive andre med, der bestemmer om processen lykkes. Og vi er da alle enige med at processen skal ende med at vi er en fast bestanddel af top 6. For vi skal ikke være FCK light (igen), vi skal ikke være Brøndby eller Midtjylland. Men vi skal altså tilbage til en tid, hvor det var lidt en selvfølge, at vi havde ledere. Og ikke blive spist af med Jonasson og Skulason, og så bagefter blive forsøgt overbevist om, at ikke alene er det "ok, for nu", men også, at det er ikke så slemt, som man tror, det er.

      Med det set up kommer vi til at skulle nulstille processen igen på et tidspunkt. Så udtalt er manglen på ledere og gode forsvarsspillere.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        not so fun fact mener du vel
        Sarkasmen var forhåbentlig tydelig. Rystende fact egentlig.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          Sarkasmen var forhåbentlig tydelig. Rystende fact egentlig.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er ikke en katastrofe - ingen kan være totalt overraskede.

            Men det er beskæmmende at se, at man ikke leverer det der skal til. Fredericia havde jo intet ud over de to mål og et enkelt frispark som blev farligt.

            Et yderst ordinært hold, som OB endnu engang ikke magter at mande sig op til at spille mod. For mig at se er det mentalt. Når det ikke lige kører og man ikke får det hele foræret falder gejsten bare stille og roligt. Samtidig skal holdet bagud for at man tager sig bare en lille smule sammen.

            Man reagerer i stedet for at aggere - det kendetegner et hold uden vindermentalitet.

            Det er en skandale, at man ikke kan forvente vindermentalitet af et OB-hold mere - det grundlæggende OB-gen er desværre væk og har være det i flere år.
            Så du hvad der skete i kampen op til de første 2 mål :)?
            OB var klart dominerende og der eksisterede intet problem med motivation etc.
            Problemet ligger i den ekstremt ringe defensiv.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              Man må bare konstatere at OB er ustabile, og ineffektive . Så fatter jeg heller ikke at to så dygtige trænere vi har ikke kan få sat skik på opdækningerne ved hjørne og dødbold ind i vores felt, her sejler vi rundt. Hvorfor kan de ikke få bugt med al det nipseri os spille mere simpelt og direkte.
              Lyder det helt horribelt hvis det faktisk er planen, at kontrollere kampen ved at have bolden og at spille mere med det formål at spille chancerne større.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Slettet af moderator.
                Det var da en dum kommentar
                Last edited by MaxHH; 23-09-2015, 06:38.

                Comment


                  #53
                  Den her skammel har kun 2 ben...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Jo men det er lidt svært at gøre noget ved nu
                    ;)
                    NEJ JH må væk, så har en ny lidt tid til at finde de rigtige forstærkninger til vinder vinduet.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Lyder det helt horribelt hvis det faktisk er planen, at kontrollere kampen ved at have bolden og at spille mere med det formål at spille chancerne større.
                      Jeg har intet imod at OB har bolden meget, og spiller den rundt, for at åbne modstanderne og dermed komme til chancer og mål. Det jeg anklager er at ligeså snart vi rammer modstanderens felt, bliver der nipset for meget, her savner jeg mere direkte spil eller skud fra distancen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Overhovedet ikke. Jeg mener de dele vi har nu ikke er dygtige/skarpe nok til at være blokke man kan bygge et stabilt hus af. Hverken på kort eller længere sigt.

                        Sværere er det ikke. For at lave en opbygning skal man da have de rigtige dele med det rigtige potentiale. Og der mener jeg ikke nogen af vores forsvarsspillere kan siges at have. Du er måske uenig, men i min verden kan man ikke lave en opbygning uden ledertyper og med så udfordrede forsvarsspillere, som vi har.

                        De begår jo fejl på skift. Hvad kan de andre "lære" af dét? Jeg tror bl.a Falk og Emils udvikling i dén grad er blevet hæmmet af at der ikke findes nogen ledere at læne sig op ad. Man udvikler sig ikke med nederlag på nederlag. En proces skal også være realistisk, hvis den skal lykkes.

                        MvH ChrisOB
                        altså, jeg synes også det ville være rart hvis vi var færdige, og fundamentet allerede var på plads... men det er vi ikke, og der er meget arbejde foran os før vi er der. Der går to, måske tre transfervinduer før truppen er der hvor vi skal have den, og SÅ skal der justeres og finpudses...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          altså, jeg synes også det ville være rart hvis vi var færdige, og fundamentet allerede var på plads... men det er vi ikke, og der er meget arbejde foran os før vi er der. Der går to, måske tre transfervinduer før truppen er der hvor vi skal have den, og SÅ skal der justeres og finpudses...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Jeg gætter på op til 4 vinduer. 2 stk sommer vinduer.
                          Med mindre at lønbudgettet forøges ydeligere med en 5-8 mill så der bliver plads til 2-3 profiler på pladser som CF,VB og Midtbane..
                          Så kan vi måske se ting og sager næste sommer

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            NEJ JH må væk, så har en ny lidt tid til at finde de rigtige forstærkninger til vinder vinduet.
                            Enig....men nu blev der skrevet han skulle have været væk for 3 år siden - og DET er sgu vanskeligt ;)

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Enig....men nu blev der skrevet han skulle have været væk for 3 år siden - og DET er sgu vanskeligt ;)
                              Han sagde 3 vinduer Altså 1 1/2 år

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han sagde 3 vinduer Altså 1 1/2 år
                                Okay ;)

                                Stadig lidt vanskeligt at gøre noget ved bagudrettet....

                                Comment

                                Working...
                                X